Mail iPhone 6
zaterdag 24 oktober 2015 om 21:31
Ik heb sinds kort weer een iPhone. Nu heb ik hier natuurlijk ook mijn mail opgezet. Helaas ben ik niet zo goed in het bijhouden van mijn mailbox en staan er een paar duizend mailtjes in mijn inbox. Deze zijn nu ook naar m'n telefoon geladen. Ik kan me herinneren dat ik bij mijn vorige iPhone ook alleen de laatste 25 mails kon laden. Ik kan deze optie nu niet vinden. Wie o wie kan mij helpen.
zaterdag 24 oktober 2015 om 22:12
Gmail is normaliter IMAP: daarbij synchroniseer je waarschijnlijk de mailtjes tussen telefoon en server.
Log in met een browser, gooi weg wat weg mag/moet en ik verwacht dat ze op je telefoon ook verdwijnen.
Exchange is weer een heel ander systeem.
Zelf gebruik ik POP3; mijn telefoon haalt ze op, maar laat ze op de server. Mijn computer haalt ze van de server en verwijdert na een week; mail MOET voor mij op de computer ivm archiveren, op de telefoon mag ik gerust eens wat missen.
Daarom stuurt mijn iPhone ook altijd een BCC naar mezelf...
Gmail is trouwens ook met POP3 te gebruiken.
Log in met een browser, gooi weg wat weg mag/moet en ik verwacht dat ze op je telefoon ook verdwijnen.
Exchange is weer een heel ander systeem.
Zelf gebruik ik POP3; mijn telefoon haalt ze op, maar laat ze op de server. Mijn computer haalt ze van de server en verwijdert na een week; mail MOET voor mij op de computer ivm archiveren, op de telefoon mag ik gerust eens wat missen.
Daarom stuurt mijn iPhone ook altijd een BCC naar mezelf...
Gmail is trouwens ook met POP3 te gebruiken.
lulletjerozenwater wijzigde dit bericht op 24-10-2015 22:13
Reden: Schoot me nog wat te binnen...
Reden: Schoot me nog wat te binnen...
% gewijzigd