Is er meer?
zaterdag 24 oktober 2015 om 23:50
Ja, ik geloof in buitenaards bestaan (alliens).
Ik zie ze soms in mijn dromen en het lijkt zo echt, ze zijn in mijn dromen goedaardig. Ik heb er veel informatie over opgezocht met documentaires en ben lid van de fb pagina illumunati waarin ook veel info staat.
Verklaar me maar voor gek, ieder z'n ding.
Ik zie ze soms in mijn dromen en het lijkt zo echt, ze zijn in mijn dromen goedaardig. Ik heb er veel informatie over opgezocht met documentaires en ben lid van de fb pagina illumunati waarin ook veel info staat.
Verklaar me maar voor gek, ieder z'n ding.
zondag 25 oktober 2015 om 00:03
Ik heb wel eens een soort van reading gehad van een man die ik nog nooit gezien had. Ontmoeting was niet gepland, hij heeft zich dus niet kunnen voor bereiden. Hij vertelde me dingen die hij echt niet kan weten. Details kan ik niet te veel vertellen ivm privacy.
Maar hoe kan iemand dit weten?
Waar ik wel in om moet lachen zijn die telefoon lijnen op RTL. Ik was aan het zappen en zag het voorbij komen.
Er belde een oude vrouw. Er werd haar verteld dat ze veel mee gemaakt had in haar leven, ze al wat dierbaren had verloren en dat er in korte tijd een leuk etentje kon verwachten. Ik moest hier toch om lachen.
Maar hoe kan iemand dit weten?
Waar ik wel in om moet lachen zijn die telefoon lijnen op RTL. Ik was aan het zappen en zag het voorbij komen.
Er belde een oude vrouw. Er werd haar verteld dat ze veel mee gemaakt had in haar leven, ze al wat dierbaren had verloren en dat er in korte tijd een leuk etentje kon verwachten. Ik moest hier toch om lachen.