EMDR
zondag 25 oktober 2015 om 19:24
Ik was de eerste keren behoorlijk van slag maar dat kwam ook vaak pas wat later, nachts tijdens het dromen en de dagen erna was ik altijd een beetje "ontregeld". Zelf ging ik met de fiets omdat het om de hoek was maar als ze je aanraadt niet met de auto te gaan zou ik dat ook niet doen mits het echt niet anders kan.
Extra: ik kan me niet voorstellen dat er geen andere mogelijkheid is, fiets, ov, lopend, laten ophalen wat dan ook dus daar zou ik voor gaan.
Extra: ik kan me niet voorstellen dat er geen andere mogelijkheid is, fiets, ov, lopend, laten ophalen wat dan ook dus daar zou ik voor gaan.
zondag 25 oktober 2015 om 19:44
zondag 25 oktober 2015 om 19:55
Dan zou ik toch met de bus gaan denk ik. Misschien fijn om van tevoren uit te zoeken welke bus op welke plek je moet hebben en dit voor jezelf op te schrijven?
Misschien ook wel overdreven hoor, maar ik weet dat ik op dat soort momenten een stresskip ben en dan zorgen dit soort dingen voor een stukje extra zekerheid
Misschien ook wel overdreven hoor, maar ik weet dat ik op dat soort momenten een stresskip ben en dan zorgen dit soort dingen voor een stukje extra zekerheid
zondag 25 oktober 2015 om 20:37
zondag 25 oktober 2015 om 22:00