EMDR

25-10-2015 19:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_255047 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 23:19
97.39% gewijzigd
Ik was de eerste keren behoorlijk van slag maar dat kwam ook vaak pas wat later, nachts tijdens het dromen en de dagen erna was ik altijd een beetje "ontregeld". Zelf ging ik met de fiets omdat het om de hoek was maar als ze je aanraadt niet met de auto te gaan zou ik dat ook niet doen mits het echt niet anders kan.

Extra: ik kan me niet voorstellen dat er geen andere mogelijkheid is, fiets, ov, lopend, laten ophalen wat dan ook dus daar zou ik voor gaan.
OV
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Succes in elk geval, goed dat je het gaat doen!
Ze zeggen niet voor niets dat het niet verstandig is om te gaan rijden.

Niet doen dus. Gewoon OV/fiets pakken.
blub
Ik was na de emdr een paar dagen behoorlijk van slag. Een hoofd vol wolken en flink warrig. In die toestand lijkt autorijden me echt geen goed idee. Als de wolken opklaren gaat het weer prima, maar die eerste dagen was mijn fiets mijn beste vriend
Ik heb om me heen gevraagd, maar er is niemand die me kan halen/brengen. Het is niet in de buurt. Bus is een optie.
Dan zou ik toch met de bus gaan denk ik. Misschien fijn om van tevoren uit te zoeken welke bus op welke plek je moet hebben en dit voor jezelf op te schrijven?

Misschien ook wel overdreven hoor, maar ik weet dat ik op dat soort momenten een stresskip ben en dan zorgen dit soort dingen voor een stukje extra zekerheid
Ja dat is het vervelende. De bus hier gaat op rare tijden. Dan ben ik drie kwartier van te voren op plek van bestemming.
Je weet vantevoren niet hoe je gaat reageren op de EMDR . Sommige mensen hebben nergens last van daarna en kunnen prima auto rijden. Maar anderen zijn moe, warrig of hebben erg hoofdpijn. Je weet niet hoe bij jou gaat zijn, dus jezelf laten rijden is wel slim.
Ik kon alle keren gewoon autorijden. Had ook niet begrepen dat dat niet kon.
Hangt ook af vd heftigheid van het trauma.
Ik was met de fiets en was behoorlijk wazig de dagen erna. Op mijn werk, de dag erna, brak ik zelfs in tranen uit. Niet zo leuk. Ik zorgde de keren erna er steeds voor dat ik de dag erna vrij was. Gelukkig nam dat wazige gevoel na 2 of 3 sessies af. Ik heb er 8 gehad denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven