wintertijd

26-10-2015 07:27 61 berichten
Zijn jullie kinderen ook vroeg wakker nu,

Hier vanmorgen kwart voor 6.. normaal 7 uur.

Zeg me dat ik niet dé enige ben
quote:yette schreef op 26 oktober 2015 @ 10:14:

We kunnen in winter ook gewoon overstappen op halve werkdagen.

Ik stem voor!!

(ben er al soort van mee begonnen.. Kom net binnen vallen )
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 26 oktober 2015 @ 10:17:

[...]

Dat bedoel ik vooral, dus eigenlijk was ik zwaar offtopic.Ai. Kan je jezelf even staffen? Ik heb er geen zin in.
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 10:07:

[...]

Waarom niet altijd wintertijd, ofwel de normale tijd? Ik vind oktober altijd vreselijk, dan is het in de ochtend veel te lang donker, nu gaat het weer even goed voor mijn gevoel. Als het altijd zomertijd zou zijn dan is het in december 's morgens te laat nog donker, lijkt me vreselijk.Inderdaad, wintertijd is de normale tijd. Gewoon zo laten nu, stoppen met die onzin.
quote:Corona67 schreef op 26 oktober 2015 @ 08:14:

[...]

Dat is pas 1 dag..Ik bedoelde het anders dan dat het overkwam denk ik. Ons mannetje is er gewoon door van slag. Kost m meer moeite allemaal. Dat ik daardoor minder slaap maakt me niet uit. Hij vind het lastig en moet gewoon echt even wennen..
quote:yette schreef op 26 oktober 2015 @ 09:27:

Fijn juist!!!

Vanmorgen hadden drie van de vier geen enkel probleem om weer in het schoolritme te komen. Van mij mag de klok na elke vakantie een uurtje terug Van mij ook, gewoon de klok aanpassen aan je vakantieritme, heerlijk!
Hier oudere kinderen. Jongste 7.30 nieuwe tijd en oudste 8.00 uur. Dit was gisteren. Vandaag heerlijk geslapen tot de wekker.
Gisteren 7.15 nieuwe tijd. Vanmorgen 5.45...
quote:odsm288 schreef op 26 oktober 2015 @ 08:54:

Normaal 07:00/07:30 uur. Vanmorgen 05:20 uur, gisteren 05:10 uur. Scheelt dus gewoon meer dan een uur! Zoon is 14 maanden nu.Hier exact zelfde leeftijd dus hád ik nog geluk!
Vanmorgen half 7 dus gaat al beter!
nee het is 7 ipv van 8 uur geworden en meneer spookt snachts.. joepie!
Vanmorgen half 6 . Wel doorgeslapen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven