Half/eind juni 2016 uitgerekend

11-10-2015 17:31 965 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo

D-ladies

Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
Sorry, stond na aanpassen tabel nog op iPad ingelogd als juni2016... Vorige bericht was ik dus
Ik probeer om een avatar toe te voegen, maar het lukt niet!!!
Positief blijven
Mtbl, ik duim voor je dat alles goed gaat! wat een heftige geschiedenis, vooral met 7,5 maand. Jeetje..
D-ladie, als je op het rechtsboven op poppetje klikt, en dan mijn instellingen, kun je bestand toevoegen
Hoi allemaal, ik heb vandaag gebeld en ga 27 november naar echo en intake gesprek bij de vk. Ook word ik nog gebeld door moeders voor moeders.

Vandaag hele dag moe geweest. Bah!

Andere vraag; ik heb 2 banen, waarvan 1 van 12 uur. Wanneer ons kindje is geboren wil die baan dan ook opzeggen. Maar per wanneer...

Ik wil egoïstisch nog wel een betaald verlof hebben. Dus dan liefst zo laat mogelijk zeggen maar ik wil voor het bedrijf ook dat ze een vervanger zoelen voor langere tijd en dus liever investeren in een goede kandidaat dan een tijdelijke. Ik val onder cao gehandicapten zorg.
Christje heb ik al heel de dag geprobeerd maar hij pakt niet. Morgen maar eens op de computer proberen
Positief blijven
Ilse, je kunt volgens mij gewoon stoppen per einde verlof. Het verlof wordt door het UWV betaald dus je werkgever heeft daar geen nadeel van. Staat als het goed is beschreven in je cao. In cao ziekenhuizen staat het in ieder geval, zal in dat opzicht wrs niet anders zijn.
Hier lukt ook niet de avatar via mobile; krijg een foutmelding na uploaden. Hoe laat heb je morgen je echo D-ladies? En gaf de vk aan al iets te kunnen zien?
@ Rosa

Ik heb de echo om half tien. Ik weet dat het erg vroeg is. Bij vorige zwangerschap zagen we alles wel al, maar het kan nu ook anders zijn. Ik wil gewoon weten of het er zit of niet meer! Ik durf nu niet te werken omdat ik weet wat er gebeurd als je een miskraam krijgt. Ik heb geen binnen baan vandaar

Ik ben wel op van de zenuwen. Aan de ene kant denk ik het is goed en aan de andere kant denk ik het klopt niet. het bloedverlies gister avond en de lichte mvm test maken me zenuwachtig. Ik heb wel nog een kv test gedaan en die was super knal
Positief blijven
Spannend hoor!! Ik heb wel ooit een test gedaan op 6 weken en toen zag je idd vruchtje met hartslag. Helaas is dat toen niet goed afgelopen, maar dat hoeft natuurlijk niet het geval bij jou te zijn. Ik twijfel ook of ik nu een vroege echo wil. Ik was van plan om vandaag te bellen, maar durf eigenlijk niet...

Ik heb een keer m'n miskraam op het werk gehad. Dat was heftig. Helemaal niemand heeft het gemerkt. Nou hoop vooral dat het morgen bij jou goed is...totaal onzin, maar dat geeft mij dan ook weer hoop...
Dank je Rosa.
Positief blijven
We zijn trouwens precies even ver! Ik ben ook de 18de uitgerekend. Dat is als ik van m'n kortste cyclus uitga. Denk zelf dat ik van 30 dagen uit moet gaan. Dan zit ik op 20 juni.

Het werken valt me nu trouwens ook erg zwaar
Ik gok.ook maar een datum Aangezien ik dacht ongesteld te Zijn geweest en een week later positieve ovu testen en zwangerschapstest!
Positief blijven
Ben heel benieuwd morgen; wel laten weten he!! (Nadat je een gat in de lucht bent gesprongen)
Succes vandaag d-ladies!!!!
Go D-ladies! Volgens mij ben je de eerste vandaag met een echo? Ik zit helemaal klaar voor goed nieuws hoor! (en dat er daarna nog maar vele mogen volgen! )

Ik duim voor je!
Succes D-ladies, ik zal voor jullie duimen.

Gister de hele dag beetje misselijk geweest en enorm opgezette buik al. Moet al echt creatief zijn met kleding zodat het niet opvalt..Vandaag op visite bij familie en ben echt bang dat het opvalt.

Mijn eerste echo is op 5 november trouwens, mag wel in de tabel als iemand nog gaat aanpassen

Fijne dinsdag iedereen!
Succes d ladies!!

9 maandenboek, heb hier nu ook Pauline van oud. Vind hem eigenlijk niet zo leuk voor een jongen. Maar de boekenwinkel had anders hele saaie. Heb voor elk kind een eigen en zijn drie verschillende boekjes.

Durf alleen nog niet in te schrijven.

Regelmatig eten, dat herken ik ook. Neem tussendoor maar hapjes fruit en cracottes. Als ik misselijk ben kauwgom.
Herkent een van jullie lage rugpijn? Moet ik mij zorgen maken?
Succes vandaag d-ladies!

MTBL, hoe is het met jou? Nog bloedverlies?

Avatar bij iedereen is wel handig idd .

Gisteren mvm langs geweest, fijn dat ik besloten heb om mee te doen. Heb nog een leuk cadeautje erbij gekregen! Daarna lag ik om 20.30 uur op bed... .
Thx meiden :-)

Vandaag nogsteeds bij het afvegen, geen krampen meer gehad.

D-ladies, succes straks! Hoop dat er een mooi knippertje te zien is.

Het 9 maanden boek van de Hema is leuk, beetje hip en niet zo truttig als die andere.
Pavo, ook zo'n zachte badcape gekregen? Lekker zo vroeg op bed!

Succes D-Ladies met de echo!

MTBL, hoop dat de krampen wegblijven en je verder een onbezorgde zwangerschap hebt. Bedankt voor de tip van het HEMA dagboek, wist niet dat ze die daar ook verkopen.

Tuctuc, nee herken het niet maar lijkt me niet iets om je gelijk zorgen over te maken.

Leonita, herken wat je schrijft over de opgeblazen buik. Had ik vanochtend ook, nu gaat het wel weer. Succes met het bewaren van je geheimpje bij de familie.
D-ladies succes zometeen!!

MTBL jeetje wat spannend toch weer voor je, hoop echt heel erg voor jou dat het niks is!! Ik heb sinds gister wat bruin verlies en ben helemaal onzeker nu, pff..

Lage rugpijn herken ik ook tuctuc! Al een ruime week last van. En opgezette buik heb ik ook Leonita, s avonds heel erg dus probeer dan lekkere grote trui aan te doen

Oh en bij mij doet de avatar het ook niet
Heel veel succes D-ladies!!

Wat vervelend toch wat bruinverlies en soms wat roder.....blijf goed in gedachten houden dat dit niets hoeft te betekenen. Er zijn zoveel zwangere die dit ook gehad hebben. Het is gebeurd...je kunt niet anders dan afwachten!

Ik heb hier ook wat lage rupgijn en soms ook die opgezette buik. Iets wat ik de laatste tijd ook merk is dat ik continu koude handen hebben. Hebben andere dat ook?

Ik ga niet voor een 9 maanden boek, vond het de vorige x ook lastig...wanneer begin je, wat als het toch niet goed is etc. Ik heb wel een kraambezoekboek van Pauline Oud gehad maar werd er tijdens het kraambezoek vervolgens spuugzat om elke x te vragen dat boek in te vullen...iedereen vult ook echt hetzelfde in en vraagt je dan ook dezelfde vragen 'hoe lang zijn jullie al samen?' ;) . Wat ik daarna deed was elke zoveel maanden een brief schrijven voor in het fotoalbum van mijn zoontje. Die heb ik met een envelopje er in geplakt. Ik geloof bij een paar weken, 3 maanden, 6 maanden, 8 maanden en ik wil er nu een doen waarin ik vertel dat hij grote broer wordt. Ik ga dat nu ook doen.

Vervelend dat het niet lukt met die avatars!

Oh heerlijk dat vroeg op bed, hier ook! Gisteren lag ik om 9 uur. Had daarvoor gesport en daarna gewoon geen energie meer over. Sporten jullie?
Succes D-ladies! Ben zoooo benieuwd wat je te zien krijgt.

Ik ben heel misselijk nu en daar ook wel blij om. Heb alleen echt geen zin om nu te werken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven