Half/eind juni 2016 uitgerekend

11-10-2015 17:31 965 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo

D-ladies

Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
Dat zou heel fijn zijn d-ladies! Verschil met mij van de zomer is overigens ook dat jij met ovu-testen eerst negatief testte en daarna meerdere keren positief, ik begon direct positief, dus de hcg-veroorzaker zat er bij mij al eerder/langer dan bij jou. In het kader van de positieve benadering ga ik je dus nu niet vervelen met een uitgebreide beschrijving van mijn bbz, bij jou zit het hopelijk gewoon goed! (zolang je belooft bij gekke of onbekende klachten op tijd aan de bel te trekken! ;)
Ann dat zal ik zeker doen. Misschien wil je jou verhaal wel aan mij in een privé bericht sturen?
Positief blijven
Sorry meiden, ik probeer niet op te leggen wat wel of niet te schrijven, iedereen is daar vrij in hoor! Het is tenslotte een open forum! Alleen het bloedverlies vond ik gewoon even lastig....kan me voorstellen dat sommige daar wat onzeker van worden en blij zijn als het dan gestopt is.

Maar D-ladies, fijn om te horen dat de vk optie 1 het meeste voor de hand liggend vind!
Yfk. Ik snap dat wel. We moeten hier elkaar positief steunen zodat we met zijn allen de maand juni vullen met veel mooie baby's.
Positief blijven
Geen excuses yfk, begrijp je gevoel hoor. Het is allemaal al moeilijk en onzeker genoeg in deze fase.

En d-ladies, ga ik vanavond even voor je doen, zodra ik erachter ben hoe dat werkt
Ann moet je even in je instellingen berichten ontvangen op Ja zetten
Positief blijven
Fijn! En qua positiviteit zit het met de avatars in ieder geval goed!
Ik heb e ook geen ervaring in D-lady

Werk: ik werk als zzper gemiddeld 3 dagen per week ( ziekmelden nu is financieel best pittig dus hoop dat ik me snel weer goed voel . Vriend werkt 38 uur . Bij de tweede willen we het zo houden.

Hoeveel rondes : 1e na 12 maanden . Tussendoor niet aan de pil geweest maar vanaf april " onveilig" . Alles werd ik pas in aug voor het eerst ongesteld ... Dus gevoelsmatig duurde het wel lang . Maar ligamelijk na 2 cyclus ;)
Manlief en ik werken nu overigens allebei 4 dagen, dan nog 1 opa en oma-dag en nog 2 daagjes crèche. Ik weet nog niet wat ik na de tweede ga doen. Gaat nu heel goed zo en wil eigenlijk niet naar 3 dagen werken toe omdat, zoals ik dat net ook al van iemand las, ik dan voor mijn gevoel mijn eigen carrière echt aan de wilgen hang. Maar wie weet hoe ik me straks voel. Als 4 dagen werken me echt zwaar gaat vallen wordt het mss wel 3,5...
@Betje76; jammer dat je zo vermoeid bent. Ik herken het helemaal. Zojuist 2 uur geslapen.

😐. Neem wel contact op met vk, is een fijn gevoel als je uiteindelijk toch gebeld hebt denk ik.
Dat is toch wel een beetje goed nieuws dan...yeah!!!
D-ladies, fijn dat de verloskundige iets meer geruststelling heeft kunnen geven! We gaan hier met zn allen in ieder geval voor optie 1!

Ik was de eerste keer na 13mnd zwanger, nu na 3 maanden al dus dat was echt een hele welkome verrassing

Ik werk nu 36uur en ga naar 28uur. Ik werk nu veel ritten van 6 diensten (onregelmatig), dat is straks geen doen met een kleintje. 28 uur lijkt me ideaal!
Ann-81, wij hebben hier precies dezelfde verdeling als jullie en die bevalt heel goed.

Denk dat we het voorlopig zo houden, ook met een tweede. Kan altijd nog mijn uren naar beneden aanpassen indien nodig. Ben wel benieuwd hoe het opa en oma zal afgaan, twee kleintjes om op te passen.

D-Ladies, wat een achtbaan bij jou. Maar de kans dat het goed zit lijkt me nog altijd het grootst dus daar gaan we vanuit!

Ik heb afgelopen maand de smiley ovulatietesten gebruikt van CB (en met succes dus).

Mijn ervaring: dinsdagochtend negatief, dinsdagavond positief, woensdagochtend positief, woensdagavond negatief. Ik dacht dat er op de verpakking staat dat de testen de twee meest vruchtbare dagen aanduiden met een smiley dus dat jij vier dagen smileys hebt gehad is wel bijzonder.

Bij de eerste was het de eerste ronde raak, nu de tweede ronde.
D-Ladies, zou je niet zo'n clearblue test met week indicator kunnen doen?
Mtbl dat zou kunnen maar zou volgens mij niets uitmaken. bij een bbz maak je ook hcg aan helaas
Positief blijven
D-ladies jeetje je houdt het nog wel even spannend hè! Maar we gaan er zeker voor dat het optie 1 is en er gewoon een mooi baby'tje gaat groeien bij je.

Hier werkt man 40 uur en ik 2 dagen op werk en rest thuis werk waarbij ik zelf tijden inplan. Oma's willen graag oppassen die 2 dagen dus komt goed.

En wat betreft raak was hier in ronde 14/15 geloof ik. Niet meer echt bijgehouden sinds we in ziekenhuis liepen..

Maaaar ik heb wel even een heel leuk en positief berichtje! Ik twijfelde namelijk heel erg over m'n bruin verlies dus voor zekerheid ziekenhuis gebeld en gynaecoloog wilde dat ik toch even langs kwam om bbz uit te sluiten. En nu hebben we een super echo gehad met een kloppend hartje!!
Pluisje super dat is fantastisch. En fijn dat je zo snel kon komen.
Positief blijven
Oh pluisje, wat leuk! Gefeliciteerd
Wat een goed nieuws pluisje! Wat fijn!!
Super pluisje! Fijn die bevestiging, lekker van genieten.
Super pluisje

D-ladies spannend nog even hoor maar we gaan van het eerste uit!!!

Ik weet niet hoe ik iets in de tabel kan zetten, maar ik heb 3 november de eerste echo Wil iemand dat er misschien bij in zetten
Wat heerlijk pluisje!

Geniet ervan!
Goeie avatar Ann!
Hihi ja, het was even puzzelen maar het is uiteindelijk gelukt!
Ik denk dat lovely probeert te zeggen dat bloedverlies helemaal niets hoeft te zeggen over het verloop van je zwangerschap. Ik heb in totaal 4 miskramen gehad, waarvan er 2 werden aangekondigd met een druppel bloed en de andere twee had ik geen flauw idee tot de eerste echo en bij een zelfs de tweede echo. Zwangerschap is een fragiel iets. Bij mij speelt bij die laatste drie zeker mijn leeftijd mee (37). Toch wist ik alledrie de keren wel al dat het niet goed zat. Ik voelde dat echt aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven