Carnaval 2016

29-10-2015 20:47 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met 6 meiden carnavallen in Breda, we gaan een gezellige feestavond tegemoet. Nu zijn we al een tijdje aan het mailen om iets te bedenken qua kostuum, maar we zijn er nog niet uit.

Persoonlijk zou ik het leuk vinden om samen als een thema te gaan, James Bond, of Star wars, oid maar dat vind niet iedereen leuk.

Ik vroeg me af, of iemand misschien een leuk idee heeft en dat wil delen. We zitten in kleding maat 36 tm 44, dus niet te sexy. Ook is het winter, het lijkt me niet echt fijn om in je blote kont over straat te moeten.
Sesamstraat?
Twee jaar terug had een groepje allemaal een M&M's pak aan, verschillende kleuren echt lollig
Minions
Sprookjes

Frozen

Markiezinnen

Prinsessen

Glitter en glamour over de top

Sportploeg

Allemaal een ander dier

Superhelden

Bejaarde dames
De kudde uit ice age of de avatar karakters. Ook leuk ga als boyband! Gasten gaan vaak als vrouw maar andersom zie ik dat maar weinig
Of pizza en pizzaoven. Kratje bier en een kater
Super Mario
Social Media
Troetelbeertjes (Deze zou ik met onesies maken ipv minirokjes.)
Flintstones
101 Dalmatiërs
Domino
Twister
Fruit
wat mijn moeder altijd doet, is zich verkleden als oude dame, helemaal mooi met hoed en lange jurk, en dan neemt ze een schrift mee waar ze vantevoren op elke pagina een plaatje had geplakt.

vraagt ze: 'wil je in mijn poëziealbum schrijven?' en dat gebeurt dan nagenoeg altijd!

ze heeft onderwijl al wel 20 boekjes denk ik, sons met lieve teksten, soms heel grappig, soms nogal tipsy.. zo heeft ze de leukste gesprekken!

ai ben niet helemaal ontopic geloof ik maar vind t zo leuk dat / hoe ze dat doet!

super veel plezier dames, Breda is geweldig, ook met carnaval! alaaf!
Owww wat een leuke reacties, dank jullie wel. Ik ga het in de groep gooien. Minions vind ik erg leuk, maar dat van die oude dame vind ik ook super leuk, ook leuk voor de vrijgezellen meiden die meegaan, kunnen ze misschien nog iemand scoren, maar ik had al begrepen dat dat niet echt moeilijk was met carnaval, dus dat moet je dan ook wel weer willen.

De kudde uit ICE AGE, ha ha, dan kunnen er maar 6 man in de kroeg en dan is ie vol , maar het idee van een thema uit een film vind ik nog steeds leuk. Thanks so far!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2015 22:16
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven