Half/eind juni 2016 uitgerekend

11-10-2015 17:31 965 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo

D-ladies

Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
Ann en lovely

Hier dezelfde wens. Heb al twee jongens en derde is leuk, maar ik zou ook dolgraag willen shoppen voor een meisje 👧
Positief blijven
Ik heb allebei de smaakjes al; her maakt me dus niets uit. Alhoewel ik ook een lichte voorkeur voor een meisje heb. Terwijl mijn zoontje bij ons de makkelijke is. Ik denk dat m'n dochter heeeeeeel blij zou zijn met een zusje.
Hier ook hetzelfde . Lijk me voor ne zoon een broertje leuker, vindt ik een meisje erbij ook leuk ;)

Hier dag 6 heledag op de bank liggen en alleen het hoognodige lukt ( broodje zoon en mij maken en verschonen). Ik baal echt zo geniet ik er helemaal niet van mede omdat ik geen indicatie heb hoelang het gaat duren . Op advies van vk aan de floradix wie weer , maar ik heb eigenlijk geen vertrouwe in dat iets kan helpen .
Chrisje, thnx voor de tip! Ik ga het boek op mijn e-reader zetten . Ik zag dat er ook een boek 'Mindful bevallen' bestaat, dat is misschien wel iets voor straks haha.

Balen dat je je zo beroerd voelt Smikkie87.. Floradix is tegen de misselijkheid? Ik hoop voor je dat het gaat werken!

Ik ga vandaag aan een collega/vriendin vertellen dat ik zwanger ben. Ik vind het erg spannend en ben gewoon zenuwachtig . Zij is er straks voor een lange tijd niet, en wil het haar graag persoonlijk vertellen.

Verder nog behoorlijk moe hier. Gisteren weer om 21.30 uur op bed. Verdere kwaaltjes vallen mee, af en toe wat misselijk.

Volgende week veel echo's, spannend! Ik denk dat het na de eerste echo ook wat 'echter' voor vriend wordt. Hij is wel super lief en bezorgd, mag niet teveel doen van hem .

Zoals ik al eerder zei, hier geen voorkeur voor geslacht. Het is de eerste dus allebei is nieuw en leuk!
Wat sneu zeg van het tabel

Mijn gegevens:

39v/42m

3 kind

VK nog bellen

UD 20 juni

Kan iemand helpen met het tabel?

Dank!!
Hier is de misselijkheid gisteren ineens toegeslagen en ik ben er(nu nog) blij mee.

De vorige keer heb ik tot ongeveer 5 maand elke dag moeten overgeven, al het drinken was vies en het zat me de hele dag hoog, man wat heb ik me toen ellendig gevoeld en het vervloekt.

Floradix tabletten zijn ijzertabletten tegen moeheid en opname vitamine ed.

Ik heb voor de misselijkheid toen emesafene gehad, niets geholpen.
even kijken of m'n avatar goed werkt....
Oh smikkie herken je gevoel zo goed! Zojuist na dorp gefietst en wat boodschapjes gedaan en ik ben gesloopt, pff. En de misselijkheid krijgt ook de overhand bij me, kan echt bijna niks eten en voel me constant super beroerd. Heb even met huisarts gebeld en krijg vanmiddag ook medicijnen, hopen dat die iets helpen.

Wat betreft geslacht, hier ook geen voorkeur. Het is de eerste dus hetnis allebei leuk

Manlief hier is ook extra lief voor me en zorgt heel goed. Volgende week gaan we lekker samen paar nachtjes weg, hoop echt dat ik me dan wat beter voel!

Pavo dat zenuwachtig zijn voor vertellen heb ik ook. Gaan het zaterdag aan mijn moeder, stiefvader en broertje vertellen. Vind het nu al spannend
Smikkie, dat had ik de vorige keer. Kwam niet vooruit en alleen het hoognodige doen dan ja.

Hoe gaat het verschonen bij jou? Ik moet kokhalzen als mijn zoon gepoept heeft. En sowieso de luier zien en ruiken kan ik al niet verdragen.

@Voorkeur , wil graag nog een meid. Jongen is ook goed, maar heb toch ook een voorkeur. Zijn de meningen over verdeeld, maar ach, is gewoon zo. Zal er sowieso blij mee zijn, wat het ook is. En van te voren fantaseer ik er toch over.

@moe en misselijk,

Met opstaan misselijk. En na de lunch komt zo beetje de man met de hamer. Hondsmoe

@ijzer, mag je dat zelf halen of eerst overleggen met vk/ ha?

Ik slik wel zwangerschaps vitamine waar 200% ijzer in zit bedenk ik mij nu. Hmm, helpt dus niet veel
Misselijk & moe zijn dat s wel heel erg vervelend. Misselijk ben ik nooit geweest maar mijn hele vorige zwangerschap was ik zo moe. Kwam omdat ik een extreem lage bloeddruk had. Zodra ik naar buiten ging viel ik flauw en hoop zo dat deze zwangerschap anders is.

Wordt wel vreselijk misselijk van de luieremmer verschonen, kon daar al nooit zo goed tegen ( ze zeggen dat je niet vies bent van je eigen kind maar ik vind het wel vies hoor), hele ding zit vol en mijn vriend is vannacht pas weer thuis. Ellende is ook dat ik hier in dit boerengat geen containers heb waarin je dingen weg kunt gooien. Je mag hier maar 1 kliko hebben en die wordt om de 2 weken maar geleegd...Tip voor iedereen..NOOIT van een grote stad naar een dorp verhuizen haha.

Sinds gister heb ik ineens supergrote borsten..Nu had ik cupmaat E maar daar pas ik nu al weer niet meer in dus moet zo maar even op zolder oude zwangerschaps beha's gaan zoeken.

Qua voorkeur blijf ik toch bij een meisje, ik ben het laatste meisje wat in de familie is geboren en dat is al 28 jaar geleden dus het wordt nu wel weer tijd voor een meisje. En ik heb al een meisjesnaam ( 5 namen zelfs eigenlijk al, ben nogal van het vernoemen) en een jongensnaam zoeken wordt echt drama...Ik vind 1 jongensnaam leuk en die naam heeft mijn zoon al en als het weer een jongen wordt weet ik niet meer naar wie ik hem dan moet vernoemen want mijn zoon heeft ook al 4 namen.

Verder wordt ik gek van de zooi in huis. We zijn verhuist en de bovenverdieping is nog niet af. Zoon slaapt in de hal, wij in de eetkamer en mijn vriend werkt zo'n beetje 24/7. Boven moet nog een muur geplaatst worden en laminaat moet nog gelegd worden. En dan is het eindelijk af, hoop dat die muur er volgende week in geplaatst wordt en het laminaat leggen is zo gedaan gelukkig.
Yeeey net eerste echo afgesproken, dat maakt het al meer echt! Ik mag 26nov komen, iets om naar toe te leven..

Vervelend al die kwaaltjes, Lijkt me inderdaad slopend! Gelukkig is het voor een goed doel en houd het een keer op.. sorry dooddoener.

Voorkeur voor geslacht hebben we niet, maar we vinden een meisjesnaam makkelijker te bedenken dan een jongensnaam. Vorige zwangerschap wilde we niet weten of we een jongetje of een meisje zouden krijgen. Nu is alleen nog maar belangrijk of hij/zij gezond is.
Hi meiden! Wat een berichten weer!! Wat raar van die tabel zeg. Ik hoef niet per se in de tabel meer. Ik ga gewoon lekker met jullie meelezen en hoop straks op hele lieve en mooie juni kindjes!
Yfk jawel kom er gezellig bij!
Vandaag tegen mijn ouders gezegd met een leuk boekje van carrie slee over opa en oma... Reactie was echt onbetaalbaar!!! Super mooi .

Zo fijn om het te kunnen delen! Maandag gaan we het aan de schoonouders vertellen
Ik zie er zo tegenop om het te gaan vertellen...Mijn schoonmoeder hoeft het van mij niet eens te weten dus haar gaan we lekker niks vertellen anders wilt ze weer oppassen ( wat al gruwelijk fout ging met mijn zoon), mijn moeder zal denk ik wel leuk reageren maar ben toch een beetje bang voor de reacties.
Leuk Chrisje027! Lijkt me fijn om het te delen. Ben erg benieuwd naar reactie van mijn ouders/schoonouders. Ik denk verbaasd, maar wel blij!

Ah Lovely1987 dat klinkt niet leuk. Geen goede band met schoonouders?
Zou het graag willen delen, maar het voelt nog zo snel, ook naar de ouders toe. Wordt momenteel echt zooooooooo onzeker van dat zeurderige menstruatie-achtige gevoel in mijn buik... Het schijnt erbij te (kunnen) horen en heb ook wel andere kwaaltjes, maar bah. Zal blij zijn als het klaar is. En als het volgende week tijd is voor de eerste echo!
Dat heb ik ook Ann! Eerst even die echo zien, kijken of het allemaal echt is .

Dat zeurderige gevoel heb ik ook heel erg gehad. Nu wat minder, maar vermoeidheid is er voor in de plaats gekomen. Lig inmiddels alweer in bed, lekker slapen zo .
Pavo07 dat zeurderige en onrustige gevoel had ik ook heel erg. Vind het nu ook minder worden.

De vermoeidheid begint hier nu ook echt te komen. Lig al sinds GTST in bed

Ik moet dinsdagmorgen al vroeg, jij dan?
Ann-81, het menstruatieachtige gevoel onder in de buik is heel herkenbaar. Soms is het erger en dan weer wat minder. Op de ergere momenten wordt ik erg onzeker.

Ik heb 2 dec pas echo. Deze praktijk doet termijnecho in week 10.

Intake heb ik 6 nov. Maar dat stelt niets voor. Is een vragenlijst die we bij langs gaan.

Wachten duurt lang!!
Fijn dat er herkenning is. Maar hoe onuitstaanbaar, dat de symptomen van zwangerschap en ongesteldheid/miskraam zo dicht bij elkaar liggen.... Zo wordt het ons wel heel moeilijk gemaakt hé

En ja, wachten is stom.
Chrisje027 wat leuk dat je het al hebt verteld. Heel bijzonder lijkt me dat.
Pink-t nog even wachten dus. Hier stelden ze voor om eerst een echo te doen en rond 10 weken weer een echo met een intake.

Ann-81 verwarrend hé, maar de klachten zijn echt heel herkenbaar.
@ tuctuc : hahaha ja luier verschonen is echt een ramp zoo vaag vind ik dat . Zoon lief heeft op het moment een hekel aan luier verschonen dus het duurt ook ff voor dat het voor elkaar is.

Lovely1987: wat vervelend dat het het niet fijn kunt vertellen !

Vertellen : ondertussen weten veel mensen het bij mij , kan moeilijk gewoon een week ziek zijn ben ik namelijk nooit en ik red het niet meer in mijn eentje dus heb spijtig genoeg ook hulp nodig wat ik heel lastig vind .

Daarnaast heb ik mijn drie werkgevers ook op de hoogte moeten stellen en aan moeten geven dat ik niet weet hoe lang ik me zo blijf voelen 😓😓

Ijzer te kort : volgens mijn verloskundige is ijzer te kort in dit stadium wel erg vroeg .... Dus tabletten heeft niet zo'n zin .

Jeej ik kan zowaar misschiennaar de 9 maanden beurs .. Zoon in uit dec dus toen was ik nog niet zwanger en na de geboorte was ik en hij nog te ziek/zwak om te gaan ... Ff iets positiefs
Hier altijd voorkeur gehad voor een meisje maar ik moet zeggen dat ik nu al blij ben als het een gezond kindje is. Nu geen voorkeur meer dus.

Wel een spannende dag gehad vandaag. Vannacht heftige krampen en bloedverlies. Gelukkig heb ik een hele fijn VK dus ik mocht meteen langs komen voor een echo. Het blijkt dus dat er een tweeling heeft gezeten en dat er 1 hartje klopt. Daardoor is de bloeding ontstaan. Wat bijzonder om dat hartje te zien kloppen. Voorlopig weer even gerust en genieten van de eerste foto!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven