Forum vragen
zaterdag 31 oktober 2015 om 09:19
Hoi. Na een lange tijd weg geweerst te zijn, forum weer herontdekt. Heb echter wat vraagjes, hoop dat iemand me kan helpen.
1. Wat is een troll? ( betekenis staat niet bij de huisregels)
2. Hoe krijg je van die leuke smileys zoals facepalm en die lachend op de grond ligt.
3. Wat is een Terugvindpost?
4. Waarom openen mensen een topic als ze vervolgens zelf niet meer reageren?
Alvast bedankt voor de hulp!!!
2. Hoe krijg je van die leuke smileys zoals facepalm en die lachend op de grond ligt.
Alvast bedankt voor de hulp!!!
zaterdag 31 oktober 2015 om 09:24
zaterdag 31 oktober 2015 om 09:25
zaterdag 31 oktober 2015 om 09:26
De definitie weet ik niet, maar dat is iemand die de boel opstookt/voor de gek houdt. Niet altijd op een leuke manier.
boven het typen van je bericht vind je allerlei vierkantjes, helemaal rechts zie je een lachend gezichtje, zodra je daarop klikt zie je alle mogelijke emo's die je kan gebruiken
Een post die mensen schrijven zodat het in hun recente topics komt en ze het dus sneller weer kunnen lezen dan wanneer ze het betreffende topic helemaal moeten gaan zoeken.
Hier heb ik geen antwoord op...
De definitie weet ik niet, maar dat is iemand die de boel opstookt/voor de gek houdt. Niet altijd op een leuke manier.
boven het typen van je bericht vind je allerlei vierkantjes, helemaal rechts zie je een lachend gezichtje, zodra je daarop klikt zie je alle mogelijke emo's die je kan gebruiken
Een post die mensen schrijven zodat het in hun recente topics komt en ze het dus sneller weer kunnen lezen dan wanneer ze het betreffende topic helemaal moeten gaan zoeken.
Hier heb ik geen antwoord op...
zaterdag 31 oktober 2015 om 09:29
quote:Zomer28 schreef op 31 oktober 2015 @ 09:19:
Nog een vraagje: hoe kun je loepen en wat is een poll?
Loepen kan je door op het oogje te klikken onder iemand's avatar (het plaatje onder hun naam) dan kom je op hun profiel en kan je de berichten en onderwerpen lezen die geschreven hebben.
Een poll is een mogelijkheid om vragen toe te voegen aan een nieuw topic waar de lezers/meeschrijvers uit kunnen kiezen. Bijvoorbeeld, moet mijn nieuwe bank blauw of wit? En dan is blauw een keuzemogelijkheid en wit, en dan kan iedereen aanklikken wat ze denken.
Nog een vraagje: hoe kun je loepen en wat is een poll?
Loepen kan je door op het oogje te klikken onder iemand's avatar (het plaatje onder hun naam) dan kom je op hun profiel en kan je de berichten en onderwerpen lezen die geschreven hebben.
Een poll is een mogelijkheid om vragen toe te voegen aan een nieuw topic waar de lezers/meeschrijvers uit kunnen kiezen. Bijvoorbeeld, moet mijn nieuwe bank blauw of wit? En dan is blauw een keuzemogelijkheid en wit, en dan kan iedereen aanklikken wat ze denken.
zaterdag 31 oktober 2015 om 09:34
quote:Zomer28 schreef op 31 oktober 2015 @ 09:26:
Ik weet wel dat je tvp kunt typen maar wat het is weet ik niet...
Isabella kun je het mij dan ook uitleggen?
Je het zegt 2 vorige posten net zelf.
Ik zeg beide dingen in 1 zin.
Edit: denk dat je het nu al weet
Ik weet wel dat je tvp kunt typen maar wat het is weet ik niet...
Isabella kun je het mij dan ook uitleggen?
Je het zegt 2 vorige posten net zelf.
Ik zeg beide dingen in 1 zin.
Edit: denk dat je het nu al weet
I don't care what is written about me so long as it isn't true.