Half/eind juni 2016 uitgerekend

11-10-2015 17:31 965 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo

D-ladies

Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
Dames ik had vanmorgen ook weer iets roze, sinds afgelopen weekend niet meer gehad. Daarna was het ook meteen weer over. Probeer me er geen zorgen om te maken, hoor/lees het vaker. Als het misgaat gaat het toch wel mis en het kan altijd misgaan. (Moet wel toegeven dat ik wel meteen in het toilet kijk en kijk naar het papiertje als ik klaar ben )
@Pinkt-t wat naar voor je. hopelijk is er niks aan de hand.
@pink-t hoop dat het snel stopt en dat er niets aan de hand is.
Hè pink ... Hou vertrouwen , ondertussen weten we dat het niet altijd zegt nieuws is xxx
Wat vervelend dat roze slijm/bloed verlies Ann, beau en pink..

Maakt zo onzeker, hoop dat alles gewoon goed blijft gaan!
Laat het maar snel een week verder zijn (of 2)
Pink wat vervelend. Hier idd vergelijkbaar. Zeurende gevoel in buik aanwezig, al weken, maar vind het idd moeilijk inschatten of dat erger is geworden dan eerder. Slijm was bij mij vanmorgen echt heel licht roze, vandaag eigenlijk niet meer en vanavond weer even, maar niet donkerder geworden. zit bijna meer richting gebroken wit zeg maar ( sorry beetje plastisch).

Stom hé dat wachten. Wanneer is jouw eerste echo?
En beau ook! ( sorry niet ver genoeg gelezen...)

Hang in there ladies!! We kunnen het!
Hoi allemaal,

Vandaag voor het eerst niet moe geweest of krampen gehad. Jippie!

Ik hoop dat alle onzekerheden bij iedereen zometeen weg zijn.
Ann, 2 dec pas.... :(

Had vanavond ook wat helderrood bloed in maandverbandje wat ik voor se zekerheid in had gedaan.

Er zit idd niets anders op dan afwachten.
Ach pink wat stom! Knuffel voor jou

En wat kan wachten dan lang duren hé!

En bij zorgen kun je altijd voor die tijd al de vk bellen hé!
@pink-t is het niet een idee om te bellen en vragen of je niet iets eerder mag komen?
Zou ik ook doen hoor! Maar zie in de tabel dat je sowieso vrijdag al intake hebt, als je het tot dan red kun je er dan even naar vragen? Nog 5 weken onzekerheid, terwijl er veel eerder dan dat al een hartje te zien kan zijn als het goed zit, lijkt me ook onnodige zelfkwelling.

Hoe is het nu?
Ik duim voor een goede afloop voor ons allemaal!

Gisteren een feestje gehad en druivensap in een wijnglas gedronken, niemand viel het op gelukkig. Nog steeds bijna non stop misselijk, niet alleen sochtends dus waarom het ochtendmisselijkheid heet..? Ook tril ik veel, ben emotioneel, moe.. nog 5 dagen tot de echo. Ik tel de dagen (en uren) af..

Gisteren op youtube filmpjes van echos gekeken, echt heel leuk om te zien! Vooral de "sursprise, its twins!" filmpjes zijn zo mooi en ook grappig. (Youtube zoekwoord "ultrasound twin surprise" voor wie het ook wil opzoeken). Heb al steeds zo'n tweeling-voorgevoel ook al zit het niet in onze familie.
Bedankt voor de tabel! Ziet er weer mooi uit!
Geen helderrood bloedverlies meer gehad. Maar net was het roze slijm rozer dan gisteren met ook een soort mini klontjes.

M'n verstand zegt dat het niet goed is, maar m'n gevoel heeft af en toe nog hoop.

Vrijdag idd intake bij VK.

Als het blijft zoals het nu is dan ga ik idd om een vervroegde echo vragen. Maar misschien is het ook niet meer nodig en heb ik een miskraam gehad. Dat laatste hoop ik echt niet!!

Sorry voor de egoposts deze dagen....
Ah jeetje pink-t wat ontzettend rot zeg. Geeft niks van je egoposts hoor, gooi het er lekker uit daar zijn we ook voor! Ik hoop heel hard voor je dat het niks te betekenen heeft. En inderdaad wat de rest zegt, gewoon bellen en vragen om vervroegde echo. Is ook voor je eigen geruststelling!

Ann en Beau voor jullie ook wat onzekere dagen nu. Ook voor jullie duim ik heel hard dat het gewoon goed zit

Ja Leonita ik snap ook niet waarom het ochtend misselijkheid heet want ook bij mij is het de hele dag door. Heb nu de medicijnen van dokter en die lijken af en toe te helpen en ben sinds vandaag ook met gember tabletjes gestart schijnt ook te helpen.. Wie weet..

Net mijn moeder, stiefvader en broertje verteld echt super leuk. Ze waren heel blij! Moeder vertelde dat ze bij mij ook heel veel last had van misselijkheid en buikpijn maar na de 3 maanden was dat ook weg. Dus hopen maar dat dit ook voor mij geldt!

Verder lekker rustig aan hier want veel meer als op de bank liggen kan ik niet haha. Hebben nu weekje vakantie en gaan ook nog paar nachtjes weg, wie weet doet dat me goed. Jullie nog leuke plannen voor het weekend dames?

Fijn weekend allemaal!!
Ah pink t wat slopend. Logisch dat je even wil klagen. Snap je angst. Klontjes klinkt niet goed, ik zou de vk bellen voor overleg. Misschien heeft ze een goede uitleg, oppepper en eventueel kan je eerder komen voor duidelijkheid. Lijkt mij niet verstandig nu maar te wachten in dit geval. Dan maar weten waar je aan toe bent. Sterkte!
Ik ben wel alleen in de ochtend misselijk. Verder is belangrijk elke keer wat te eten dan gaat het goed.

Zit nu al op 8 boterhammen, drie keer fruit, veel soepstengels en bakje chips of koekje. Avondeten staat mij zwaar tegen. Elke zwangerschap ia blijkbaar echt anders.

Bij de eerste at ik de hele dag slecht door spugen en ging juist avondeten goed. Apart die verschillen.
Pink-t ik hoop voor jou dat het niets te betekenen heeft dikke knuffel.

Hier maar weinig last dus dat vind ik ook weer dubbel. Ik merk dat ik de ene dag veel laat heb van zeurende trekkende buik en de andere dag niets. Klinkt stom maar ik zou graag misselijk willen zijn. in ieder geval iets wat er iedere dag is.

Ik duim voor iedereen. Veel geluk voor onze wondertjes
Positief blijven
Inderdaad ochtendmisselijkheid? Ik heb juist avondmisselijkheid! Ik ben m'n vorige zwangerschappen niet zo misselijk geweest. Maar hey, na drie miskramen klaag ik niet meer! (Alhoewel verschijnselen ook niet alles zeggen; toch heb ik het idee dat het nu wel goed zit)
Pink-t hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat het iets beter met je gaat.

Hier gaat het op en af. Ik voel me hartstikke zwanger, ben ontzettend misselijk en mijn borsten zijn erg gevoelig. Sinds gisteren wel last van steken in mijn zij, zou dat bandenpijn zijn?

Helaas ook nog af en toe licht roze afscheiding of bij het afvegen. Wil me er nog niet zo druk om maken, maar schrik toch telkens en naar het toilet gaan wordt steeds meer een obsessie..

D-ladies en Rosa78 wat betreft de klachten op één of andere manier doet het er niet toe hé, als alles maar goed is!
Pink, wat spannend, hoop dat toch alles goed blijkt!
Bedankt voor de berichtjes!

Nog steeds roze afscheiding. Maar ik heb het idee dat het iets minder roze is geworden.

Beau600, dat het een obsessie wordt klinkt herkenbaar. Elke keer controleer ik het wc papier om te kijken hoe het er nu uit ziet.

Als dit maandag nog steeds zo is dan ga ik VK bellen. Ik wil gewoon weten of ik nog iets van hoop mag hebben of dat er gewoon niets meer zit. Maw, ik wil een echo. Haha!

Toevoeging: ik heb nog steeds alleen een menstruatiegevoel in de onderbuik. Maar geen echte krampen. Daarom durf ik nog een beetje hoop te hebben.
Lieve iedereen, hier ook weer even een berichtje van mij! Het is even geleden maar ik heb me eigen dan ook verschrikkelijk ellendig gevoeld.. Buiten de bekende kwaaltjes heb ik een dikke twee weken zo'n gigantische hoofdpijn gehad.. Niets hielp! Mijn dag bestond uit daar waar nodig was voor de kleine zorgen en voor de rest met me ogen dicht op de bank.. Het gaat sinds een paar dagen beter en heb geen hoofdpijn meer gehad.. Uiteraard ben ik dood en dood moe, en over de dag wisselen vlagen van duizeligheid en misselijkheid zich af.. Ben zo blij als ik me eigen weer beter voel en gewoon kan doen! Kwaaltjes zeggen mij helemaal niets. Door de misser abortion die ik heb meegemaakt maakt het voor mij dus geen verschil of dat ik wel of niet iets voel. De 1e zwangerschap heb ik tot en met de curretage (12weken) gewoon de gebruikelijke kwaaltjes gehad! Of ik nu wel wat voel of niet, beide geven mij onzekerheid en kan ik dus niet wachten tot de echo! Gelukkig mag ik aankomende dinsdag! Ik ga proberen wat meer met jullie mee te kletsen nu het wat beter met me gaat!

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven