Half/eind juni 2016 uitgerekend
zondag 11 oktober 2015 om 17:31
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo
D-ladies
Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
D-ladies
Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
zondag 1 november 2015 om 19:39
Jaaaaaaaa spannende week voor de boeg!
Hier iig geen roze slijm meer gehad en een kotsmisselijk weekend achter de rug, dus die onzekerheid iig een beetje achter me gelaten...
Neemt niet weg dat het gewoon ontzettend spannend blijft, want zoals iemand anders vandaag of gisteren ook al zei, het zegt gewoon allemaal niets. Schietgebedje voor iedereen die bijna aan de beurt is! ( en voor alle anderen natuurlijk).
2ndbaby fijn dat het weer iets beter gaat!
Hier iig geen roze slijm meer gehad en een kotsmisselijk weekend achter de rug, dus die onzekerheid iig een beetje achter me gelaten...
Neemt niet weg dat het gewoon ontzettend spannend blijft, want zoals iemand anders vandaag of gisteren ook al zei, het zegt gewoon allemaal niets. Schietgebedje voor iedereen die bijna aan de beurt is! ( en voor alle anderen natuurlijk).
2ndbaby fijn dat het weer iets beter gaat!
maandag 2 november 2015 om 08:26
Hallo dames,
Ik kom me afmelden. Jullie hebben zo'n vaart in het schrijven, dat het voor mij bijna niet te doen is om alles bij te houden en op alles te reageren! Pavo, wil je mij uit de tabel halen?
Ik hoop heel erg dat iedereen nog een fijne en zorgeloze zwangerschap heeft en dat er half/eind juni 2016 heel veel mooie baby's geboren zullen worden!
Groetjes,
Chantelle
Ik kom me afmelden. Jullie hebben zo'n vaart in het schrijven, dat het voor mij bijna niet te doen is om alles bij te houden en op alles te reageren! Pavo, wil je mij uit de tabel halen?
Ik hoop heel erg dat iedereen nog een fijne en zorgeloze zwangerschap heeft en dat er half/eind juni 2016 heel veel mooie baby's geboren zullen worden!
Groetjes,
Chantelle
maandag 2 november 2015 om 08:34
Jammer Chantelle!
Ik wens je een hele fijne en relaxte zwangerschap en bevalling toe!
Hier nog steeds roze afscheiding. Het is even weggeweest, maar komt ook zo weer terug.
Vandaag maar VK bellen.... Denk ik. Ik voel me dan zo'n zeur. Als het mis gaat kan men er toch niets aan doen. Maar aan dr andere kant is de onzekerheid killing!
Ik heb aanstaande vrijdag m'n intake gepland staan. Zonder echo. Hopelijk kunnen ze er evt een afspraak met echo van maken.
Pffff.....
Wat zouden jullie doen?
Ik wens je een hele fijne en relaxte zwangerschap en bevalling toe!
Hier nog steeds roze afscheiding. Het is even weggeweest, maar komt ook zo weer terug.
Vandaag maar VK bellen.... Denk ik. Ik voel me dan zo'n zeur. Als het mis gaat kan men er toch niets aan doen. Maar aan dr andere kant is de onzekerheid killing!
Ik heb aanstaande vrijdag m'n intake gepland staan. Zonder echo. Hopelijk kunnen ze er evt een afspraak met echo van maken.
Pffff.....
Wat zouden jullie doen?
maandag 2 november 2015 om 08:43
maandag 2 november 2015 om 09:40
Ik heb net gebeld.
Echt gerust stellen kunnen ze me niet.
Ze zei dat je niet perse buikpijn hoeft te hebben bij een miskraam.
Op dit moment kunnen ze niet veel voor me doen.
Wel hebben ze een vroege echo ingepland.
Moet nu woe 11 nov voor een inwendige echo. Dus nog 1,5 week wachten!
Duurt lang! Maar ze hadden niet eerder een plekje.
As vrijdag moet ik wel gewoon naar de intake.
Nog steeds roze slijm...
Echt gerust stellen kunnen ze me niet.
Ze zei dat je niet perse buikpijn hoeft te hebben bij een miskraam.
Op dit moment kunnen ze niet veel voor me doen.
Wel hebben ze een vroege echo ingepland.
Moet nu woe 11 nov voor een inwendige echo. Dus nog 1,5 week wachten!
Duurt lang! Maar ze hadden niet eerder een plekje.
As vrijdag moet ik wel gewoon naar de intake.
Nog steeds roze slijm...
maandag 2 november 2015 om 09:48
He bah Pink!
Kwamen ze wel "aardig" over verder? Je moet het nog 7 maanden met ze doen en als ze het zo druk hebben dat een echo van 5 minuutjes pas over anderhalve week kan..
Ik schrik hier best wel van, mijn verloskundigen praktijk daar was niets te gek en als je je zorgen maakte mocht je altijd dezelfde dag nog komen.
Kwamen ze wel "aardig" over verder? Je moet het nog 7 maanden met ze doen en als ze het zo druk hebben dat een echo van 5 minuutjes pas over anderhalve week kan..
Ik schrik hier best wel van, mijn verloskundigen praktijk daar was niets te gek en als je je zorgen maakte mocht je altijd dezelfde dag nog komen.
maandag 2 november 2015 om 11:35
Idd nog even een onzekere periode Dladies! Jij mag over een week weer voor echo toch? Ook voor jou hoop ik dat alles dan goed is.
Heel vreemd, maar ik heb nog steeds hoop. Ik probeer telkens tegen mezelf te zeggen dat ik van het ergste moet uitgaan, maar m'n gevoel is het daar niet mee eens. Pfff, ik ben zo bang dat het daardoor straks erg teleurstellend gaat zijn. Ik m'n hoofd ben ik nog steeds bezig met namen bedenken, inrichting kamertje enz....
Heel vreemd, maar ik heb nog steeds hoop. Ik probeer telkens tegen mezelf te zeggen dat ik van het ergste moet uitgaan, maar m'n gevoel is het daar niet mee eens. Pfff, ik ben zo bang dat het daardoor straks erg teleurstellend gaat zijn. Ik m'n hoofd ben ik nog steeds bezig met namen bedenken, inrichting kamertje enz....
maandag 2 november 2015 om 11:39
Dat is goed Pink-t. Wat ik nog weet van mijn miskraam is dat ik het ook niet wilde vertellen dat ik zwanger was. Ik kon niet blij zijn. Ergens wist ik het. Dus als je zo positief kan blijven dan is er zeker een grote kans op een mooi wondertje.
Ja ik heb volgende week maandag de echo.
Samen ons de week door kletsen en positief blijven
Ja ik heb volgende week maandag de echo.
Samen ons de week door kletsen en positief blijven
Positief blijven
maandag 2 november 2015 om 12:33
Pink-t ik wil me verder nergens mee bemoeien... ik lees nog stiekem mee ondanks dat het bij mij verkeerd is gegaan.. maar bij mijn verloskundige mag je altijd langskomen als je zo onzeker bent (vanaf 6 weken) en dan kijken ze even! Vind het ontzetten stom dat ze je zo lang laten wachten en je niet gerust stellen! Mocht je zo onzeker blijven oid zou ik echt een andere verloskundige gaan bellen (als het een optie is).
maandag 2 november 2015 om 12:43
Thnx voor je berichtje kleinesmurf!
Ik ben wel onzeker, maar ik weet ook dat als het misgaat je er niets aan kan doen. Ik heb er nu wel vrede mee dat ik 1,5 week moet wachten.
Als het allemaal wel goed is, is het natuurlijk wel jammer dat ik dan 1,5 week zo in de 'stress' heb gezeten.
Ik ga niet veranderen van praktijk. Deze zit naast m'n werk en dat is wel zo makkelijk. Ook was ik daar toen ik zwanger was van m'n 1e kindje en toen is het me allemaal goed bevallen.
Ik ben wel onzeker, maar ik weet ook dat als het misgaat je er niets aan kan doen. Ik heb er nu wel vrede mee dat ik 1,5 week moet wachten.
Als het allemaal wel goed is, is het natuurlijk wel jammer dat ik dan 1,5 week zo in de 'stress' heb gezeten.
Ik ga niet veranderen van praktijk. Deze zit naast m'n werk en dat is wel zo makkelijk. Ook was ik daar toen ik zwanger was van m'n 1e kindje en toen is het me allemaal goed bevallen.
maandag 2 november 2015 om 14:13
Hè bah pink t
Ik had met de eerste bloedverlies in week 13- 22. Net na de 12 wk echo. Ik belde met de vraag en moest nu komen. Logisch dat ze niet bij alle praktijken alla minuut werken, maar langer dan 1, 2 dagen zou ik zeker niet fijn vinden. Knap dat je zo rustig blijft.
Maar het duurt nu wel lang genoeg hè. Je hebt het al een week of twee steeds met beetjes, toch?
Kan je niet via de huisarts eenmalig naar het zh voor een kijkje te laten nemen? En verder dan wel bij de praktijk blijven.
Nogmaals knap hoor. Denk dat ik met een paar dagen echt zou bedelen om bevestiging van hoe het er voor staat.
Ik had met de eerste bloedverlies in week 13- 22. Net na de 12 wk echo. Ik belde met de vraag en moest nu komen. Logisch dat ze niet bij alle praktijken alla minuut werken, maar langer dan 1, 2 dagen zou ik zeker niet fijn vinden. Knap dat je zo rustig blijft.
Maar het duurt nu wel lang genoeg hè. Je hebt het al een week of twee steeds met beetjes, toch?
Kan je niet via de huisarts eenmalig naar het zh voor een kijkje te laten nemen? En verder dan wel bij de praktijk blijven.
Nogmaals knap hoor. Denk dat ik met een paar dagen echt zou bedelen om bevestiging van hoe het er voor staat.
maandag 2 november 2015 om 14:19
Vanavond de echo en word nu zenuwachtig. Blijft toch elke keer spannend moment.
Nu ook een andere praktijk omdat we vorig jaar verhuisd zijn. Hopelijk luisteren ze ook hier goed naar mijn wensen. De eerste werkte heel relax. Ook met de bevalling liet ze alles rustig natuurlijk verlopen .
Hoor van genoeg andere praktijken waar de schaar er gelijk in gaat en ze je alleen laten als het nog wel even duurt maar je het wel zwaar hebt.
Nu ook een andere praktijk omdat we vorig jaar verhuisd zijn. Hopelijk luisteren ze ook hier goed naar mijn wensen. De eerste werkte heel relax. Ook met de bevalling liet ze alles rustig natuurlijk verlopen .
Hoor van genoeg andere praktijken waar de schaar er gelijk in gaat en ze je alleen laten als het nog wel even duurt maar je het wel zwaar hebt.
maandag 2 november 2015 om 15:21
Pink-T doe waar jij je goed bij voelt, maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik tussen de 8-9 weken de 1e echo zou laten maken, maar met 7 weken had ik heel erg last van buikpijn (totaal geen spoortje bloed gevonden), dus alleen buikpijn.. Dat maakte mij erg onzeker.. Toen heb ik de vk gebeld maar die zat die dag vol, of er was geen vk aanwezig die echo's kon maken oid.. Maar ze had diezelfde dag voor mij nog een afspraak in het ziekenhuis gemaakt...
Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat als je toch eerder een echo wil, dat daar zeker mogelijkheden voor zijn! Ben jij tevreden over het nu is, dan lekker laten zo!
Tuctuc, spannend! Veel plezier!
Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat als je toch eerder een echo wil, dat daar zeker mogelijkheden voor zijn! Ben jij tevreden over het nu is, dan lekker laten zo!
Tuctuc, spannend! Veel plezier!
maandag 2 november 2015 om 20:29
Tuctuc succes!
En alle dames die morgen mogen babygluren, heel veel plezier gewenst. Ik kan zooo niet wachten tot die van mij (ons) donderdag.
Vanmorgen voor het eerst overgegeven na een week non stop misselijkheid. Het luchtte zo op dat ik me de rest van de dag best ok voelde, hopelijk went mijn lijf gewoon aan de hormonen.
En alle dames die morgen mogen babygluren, heel veel plezier gewenst. Ik kan zooo niet wachten tot die van mij (ons) donderdag.
Vanmorgen voor het eerst overgegeven na een week non stop misselijkheid. Het luchtte zo op dat ik me de rest van de dag best ok voelde, hopelijk went mijn lijf gewoon aan de hormonen.