Welke luizenkam?

02-11-2015 14:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter is nu alweer voor de tweede keer in een maand ofzo gesignaleerd met neten (eerste keer wel luizen, toen braaf gekamd, shampoo gedaan en deze na 9 dagen weer herhaald, 2 weken gekamd.)

Maar nu werd ik vorige week weer gebeld dat er weer neten gevonden zijn.

Het vervelende is dat ze ontzettend fijn haar heeft, dus ik kam langs alle neten heen, er komt gewoon niks uit.

Hoe krijg ik haar toch neet-vrij?

Ik heb al een kam van prioderm en eentje van assy (?) en deze: http://www.drogisterij.ne ... 2-luizenkam-5033852010618 maar daarmee komen de neten dus niet uit haar haar..
Zo'n kam met een dubbele rij tanden?
quote:Moiren_ schreef op 02 november 2015 @ 14:44:

Zo'n kam met een dubbele rij tanden?Ja die heb ik nu inderdaad ook, een rij fijne tanden en een rij iets grovere tanden, maar daarmee vang ik niets.
Ik las laatst dat het helpt als je er zo'n verbandgaasje tussen duwt en dan kamt.
Wij hebben deze en zijn er heel tevreden over:

http://www.nittygritty.co ... 52/the_nitty_gritty_comb/
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 02 november 2015 @ 14:54:

Wij hebben deze en zijn er heel tevreden over:

http://www.nittygritty.co ... 52/the_nitty_gritty_comb/Dit is dezelfde als die van assy volgens mij.
Ik weet niet beter dan dat je neten er stuk voor stuk met je nagels uit moet wroeten. Naar maar waar.

Schijnbaar heb je wel een of andere elektrische kam die ook goed werkt, maar die heb ik nog nooit geprobeerd (en ik hoop dat het ook nooit meer nodig is ).
quote:MinkeDeWit schreef op 02 november 2015 @ 15:04:

Ik weet niet beter dan dat je neten er stuk voor stuk met je nagels uit moet wroeten. Naar maar waar.

Schijnbaar heb je wel een of andere elektrische kam die ook goed werkt, maar die heb ik nog nooit geprobeerd (en ik hoop dat het ook nooit meer nodig is ).Oeps, ik heb geen nagels :O
quote:groenbankstel schreef op 02 november 2015 @ 15:02:

[...]

Dit is dezelfde als die van assy volgens mij.Ik op zoek naar een forummer die assy heet... Is het een luizenkam. Ja, is inderdaad hetzelfde. Werkt dus niet bij jullie?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik gebruik altijd de kam die bij de Dimeticon zit (te verkijgen bij de apotheek). Wat ook kan helpen is crème spoeling en dan nog eens goed uit kammen. Het haar wordt dan zo glad dat de luizen niet meer goed hechten.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Heb je ook luizenshampoo gebruikt, ik heb de nieuwste van prioderm gebruikt en de Assy kam.

Mijn dochter heeft ook heel fijn haar, maar binnen 2 dagen ar van af.

Heb ook een paar dagen met tea tree oil shampoo en tea tree conditioner van dr organic gebruikt, vinden luizen ook niet fijn, zeggen ze.
quote:DG2015 schreef op 02 november 2015 @ 15:19:

[...]

Ik op zoek naar een forummer die assy heet... Is het een luizenkam. Ja, is inderdaad hetzelfde. Werkt dus niet bij jullie?

Hahahahah!

Nee, ik haal er in ieder geval geen neten mee uit.

Shampoo inderdaad ook gebruikt, die kam die bij de prioderm zit ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven