Half/eind juni 2016 uitgerekend

11-10-2015 17:31 965 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo

D-ladies

Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
Tuctuc hoe was de echo?

Pavo fijn dat je morgen de echo hebt. Hoop dat het bruin weg blijft.

Leonita dat is ook wel fijn overgeven en dan de hele dag weer een beetje rust.
Positief blijven
Pavo07, 2ndbaby en beau heel veel plezier en succes morgen. Laten jullie weten hoe het was?
Pink-t goed dat je even contact hebt opgenomen, helaas nog wel even wachten dus.

2ndbaby en Pavo07 veel succes morgen!

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest. Naast de gekleurde afscheiding had ik ook last van andere ongemakken, vooral jeuk huisarts heeft een onderzoekje gedaan en vertelde dat ik een schimmelinfectie heb. Heb daar iets voor gekregen.

Ook vermoed ze dat ik daardoor bruin/roze afscheiding heb.

Morgen maar even afwachten, ik hou jullie op de hoogte..
Vandaag de echo, ik ben nu al zenuwachtig en moet nog tot half 3.

Iedereen veel plezier vandaag, ik ben zo plaatsvervangend benieuwd ook, laten jullie weten hoe het was?
Hebben net de echo gehad en.. een mooi kloppend hartje! Ik ben zelfs al iets verder dan we dachten, 8 weken 6 dagen. Volgens mij kan dat helemaal niet kloppen (is een week verder!). Dan moet ik een week na menstruatie al eisprong hebben gehad?!

Maar als het echt zo is, klaag ik niet!

Echt bijzonder om te zien. Ook voor vriend wordt het een stuk echter.

En bruine afscheiding kan geen kwaad zei ze! Sommige vrouwen hebben daar gewoon last van.

Succes andere dames vandaag. Ik hoop op veel mooie echo's!
Ook hier een kloppend hartje

Succes allemaal vandaag!
Mooi nieuws pavo en tuctuc, geniet ervan!

En dat nog maar velen van ons mogen volgen!!!
Hier ook verder dan ik dacht en had berekend via Internet.

UD 14 juni
Super tuctuc en pavo! Goed om te horen 😊
Geweldig nieuws, pavo en tuctuc!

Daar word ik blij van!

Ik kan niet wachten tot 11 nov. Klopt er wel een hartje of niet. Ik vind t zo spannend met die roze/rode afscheiding.

MayThisBeLove, succes vandaag!!

Beau en 2ndbaby, jullie mogen vandaag ook toch? Succes!!
Hier ook een kloppend hartje

UD 18 juni

Gefeliciteerd Tuctuc en Pavo !!
Tuctuc pavo en beau super mooi geniet ervan.

En degene die nog moeten vandaag veel succes.

En de overige ik wacht ook mee.
Positief blijven
Wauw dit gaat goed!!Leuk dames

Gefeliciteerd beau en Pavo

Pavo, met de eerste haf ik ook bruin verlies. Weken lang. Ik moest toen keer naar de gynaecoloog en toen deze alles goed had bekeken was er verder geen extra controle nodig. Het hoorde erbij en alles ging verder goed.

Zwangerschaps boek, ik durf erin te beginnen.

Ben twee dagen niet misselijk geweest en had twijfel. Vanmorgen weer wel. Raar lijf zo ene keer wel andere keer niet.

Trek, ik heb steeds zo zin in verse croissants, vorige week aantal keer gehaald. Moet het helaas delen met mijn zoontje. Die vind het ook heerlijk en als hij het mij ziet eten is het brullen.

Jullie ook zo.n tic?
Yes! Al 3 kloppende hartjes! Super ladies! Ik mag om 17.00... Dus nog even geduld!

Ik heb nu een mandarijnen verslaving! Normaal is de chips en chocolade hier niet in te slaan.. Maar dat blijft nu in de kast.. De vorige zwangerschap at ik ook bijna geen chips en chocolade meer, maar toen had ik ook niet iets wat ik wel (ineens) veel at!
Super nieuws allemaal zeg! Ik weet nog niet eens wanneer ik weer een echo heb. Heb hem alleen gehad toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.

Hier valt vandaag wel te merken dat ik echt zwanger ben zeg. Heb steeds enorme honger en na 1 hap eten zit ik vol en ben ik ellendig. Kon net naar de wc rennen....kom ik de wc uit hoor ik mijn zoon keihard krijsen en kwam er een heel bloedbad uit zijn mond. 2 tanden door zijn lip heen, geen idee wat er is gebeurt maar hij zal zich wel weer aan tafel hebben opgetrokken en daarna weer omgevallen zijn arm jong.

Verder ben ik vandaag echt zo moe. Wil echt slapen maar mijn zoon denkt dat hij volwassen is ( hij is 9 maanden) en denkt lekker de hele dag wakker te blijven ( en dan vanaf 15.00 tot 18.00 keihard krijsen omdat hij zo moe is maar slapen ho maar). Kijken of ik hem kan verleiden om samen met mij op de bank te gaan liggen netflixen.
Ik ben misselijk vandaag!!

Aan de ene kant ben ik blij. Zou het dan toch goed zitten?

Aan de andere kant ben ik bang dat ik mezelf teveel hoop geef en dat het toch mis is. En dat de misselijkheid ergens anders van komt. Buikgriep heerst namelijk.....

oooh wat fijn beau, pavo en tuctuc van de echo!!! Wow!

Pink-t, hoe blij kun je zijn he met misselijkheidsklachten!
Super fijn die kloppende hartjes!!! Proficiat ladies! Nog geen tweelingen?

Pink-t ik snap je onzekerheid, maar blij dat jij je goed voelt bij de gemaakte afspraken... Als je de VK toch al kent, snap ik dat je daar graag bij wil blijven!

Ik kan ook niet wachten tot de 11e ... Toch die extra bevestiging...

Ben benieuwd wanneer mijn lichaam een beetje aan de hormoontjes gewend is en werken weer beetje lekker gaat :P, ben zo misselijk en moe dat ik het niet volhoud om 5 dagen per week te werken... Als ik teveel doe wordt de misselijkheid alleen maar erger en kan ik me helemaal 0 concentreren...
Fijn beau & tuctuc! Ik zal morgen even de tabel bijwerken.

Hoe was jouw echo MTBL?

Balen pink die onzekerheid. Ik zou toch proberen om de echo eerder te plannen.

Hier geen tweeling en ben stiekem een beetje opgelucht. Het zit best wel in de familie en slaat een generatie over toch?! Was ook heel grappig, ik zei heel snel tijdens de echo 'het is er maar 1 toch?!'. Haha
Hier ook geen tweeling

1 ieniminie babietje met een mooi knipperend hartje

Kan het nogsteeds niet geloven haha.

We zijn 1 dagje vooruit gezet naar 21 juni. Verder hebben we van de gyn direct een heel plan van aanpak al gehad tot aan de 35 weken toe. We hebben superveel controles, fijn!
Wat een goede berichten, al 3 kloppende hartjes, super!!

Ik moet nog wachten tot 26 november, duurt dat ineens lang ;)

Nog een weekje Pink! Dan heb jij ook eindelijk duidelijkheid!
He meiden van een fijne berichten van de echo's 👍

Hier lig ik nogsteeds in bed en zo nu en dan in bad , maar meer kan ik niet ... Ben sinds gister wel iets minder misselijk en wat vrolijker , maar het valt me vies tegen zo .... Ik duim mijn ligamelijk snel gewent is aan alles en ik weer lekker voor mijzelf en mijn zoon kan zorgen . Ik vind het best pittig dat mijn moeder alle zorg op zich neemt .

Zoo ff eco poost
Wat fijn MTBL! Echt bijzonder he. Het wordt nu ook meteen wat echter.

We gaan het van de week vertellen aan familie. Ben zo benieuwd naar de reacties!

Vervelend smikkie dat je je zo beroerd voelt.. Hopelijk wordt het snel wat beter!
Mtbl super een mooi hartje en fijn veel controles.

Smikkie vervelend dat je jezelf zo slecht voelt hoop ook voor jou snel stabiliteit.

Op naar een lijst vol mooie knipperende hartjes
Positief blijven
Ohh wat leuk om jullie goede berichten te horen! Ik kwam thuis van werk en gelijk ff forum checken of er al een echo update was.

Ik red het niet meer op 3 boterhammen en een appel als middageten. Ik val om 5uur dan echt om van de honger.

Wat gebruiken jullie om de honger te stillen? Ik wil namelijk geen 15 kg aankomen.. heb al overgewicht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven