PMA bonus 2015

03-11-2015 10:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen met een zorgverzekering via PMA:

Vanaf 1 november kan de PMA bonus over het jaar 2015 weer aangevraagd worden. Niet vergeten, want het gaat niet automatisch!

www.pmabonus.nl
Wat is een PMA bonus?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Klik op de link.
quote:Goede-Fee schreef op 03 november 2015 @ 10:19:

Klik op de link.

Dan weet ik nog niks. Ik heb geen zorgverzekering bij PMA, maar de linklegt niet uit wat een PMA bonus is, hoeveel die is, en waarom ik een zorgverzekering bij PMA zou willen om een bonus te krijgen? En wat je moet doen om die bonus te verdienen? En waarom hun klanten daarvoor moeten inloggen en die niet gewoon automatisch krijgen (dat klinkt dan weer heel gemeen namelijk, wel beloven, maar als je hem vergeet aan te vragen krijg je hem niet?)

Maar ik weet niet eens waarom het gaat. Iets meer achtergrondinfo zou leuk zijn, juist omdat ik denk dat de meeste mensen niet bij PMA zitten?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
SPAM
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 03 november 2015 @ 10:42:

SPAM

Dat denk ik niet.

Het is toch elk jaar zo dat mensen via die verzekering een cadeautje krijgen?
Het is geen spam hoor

Handigmetgeld: Je kan je collectief verzekeren via PMA bij Menzis. In het jaar dat je verzekerd bent geweest kan je een gedeelte van je betaalde premie terugvragen in de vorm van zogenaamde 'bonus'. In mijn geval 24 euro.

Ik heb er bewust geen verdere informatie bijgezet, omdat mensen die niet verzekerd zijn via PMA de bonus niet kunnen aanvragen en er dus niets aan hebben.

De reden dat ik het (al een paar jaar op rij) hier neerzet, is dat het door PMA niet actief gepromoot wordt en men het nog wel eens vergeet.
Goede actie van je!

Ik zet het om precies die reden al enkele jaren in mijn agenda...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven