Half/eind juni 2016 uitgerekend

11-10-2015 17:31 965 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo

D-ladies

Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
Jammer prisma, maar veel plezier in je nieuwe groep dat er daar ook maar veel mooie wondertjes geboren mogen worden.
Positief blijven
Gefeliciteerd met alle mooie echo's! Wat heerlijk!

Al dat gepraat over eten, blegh. Hier ook veel afkeer terwijl eten normaal een grote hobby van me is. Morgen de echo, ik tel de uren af. Ben best nerveus. Hoe gingen jullie echo's, inwendig of uitwendig? En had je rekening gehouden met een extra volle blaas?
Hoi. Vandaag geprobeerd het eten meer te spreiden. Dat lukt wel, maar niet met gewenst resultaat. Om 6uur enorme honger en toen het eten voor mn neus stond na 3 happen genoeg. Alsof het al in mn keel zat. Bah. Mijn avondeten was dus 3 happen vis, 5 krieltjes 2 mandarijnen en paar m&m's. Tot zo ver de verantwoorde maaltijd
Haha ik heb elke keer zoveel honger en na 1 hap zit ik vol. Ik heb een huzarenslaatje op vandaag en dat was het. Ach rond een maand of 7 dan stop ik niet meer met eten dus maak mij nergens zorgen om.
Veel succes en plezier vandaag met de echo's!

@Leonita, bij mij was het uitwendig. Moest in de ochtend al en kon mijn plas echt niet ophouden. Dus heb gewoon geplast en daarna wat glazen water op haha .

Vervelend dat jullie zo'n moeite hebben met eten. Bij mij gaat er alles makkelijk in!
3 echo's vandaag!

Veel plezier dames!!

Ik ben met vlagen misselijk. Maar eten lukt wel. Te goed eigenlijk! Nu al 1 kilo aangekomen.

Het roze slijm is minder geworden sinds gisteren. Geeft weer iets hoop.

Woensdag krijg ik dus een vervroegde echo en de VK zei gelijk dat dat een inwendige was....

Pfff... Wat duurt het kang voordat jet eindelijk woensdag is.
Leonita vaak wel uitwendig tenzij het heel vroeg is.

Ik vind het heel fijn te lezen dat meerdere van jullie slecht kunnen avondeten. Normaal ben ik ook een genieter en graag aan het kokkerellen. Nu blij dat er I. I.i.g voor de rest van het gezin wat staat en ik eet dam wat happen.
Succes vandaag met de echo's!
Ben benieuwd! Laten jullie snel weten hoe het gegaan is?

Bij mij zei ze trouwens dat ze eerst uitwendig zou proberen, als het dan moeilijk te zien zou zijn, zou ze inwendig gaan kijken. Was niet nodig dus .

We hebben het gisterenavond meteen aan de ouders van vriend verteld, zo leuk! Hadden de echo in een fotolijstje met een kaartje erbij (klein gedichte wat toepasselijk is op onze situatie), en een voorleesboek voor opa en oma.

Ze reageerden zo enthousiast, echt lief .

Van de week gaan we het mijn ouders en broers/zussen vertellen. Misschien vrijdagavond ook al aan aantal goede vrienden (hebben verjaardag...).

Ik ben trouwens behoorlijk misselijk momenteel, bleh. Eigenlijk voor het eerst dat ik even niet aan eten wil denken. Ik ben nog niks aangekomen, maar heb wel een opgeblazen buik voor mijn gevoel. Zullen de darmen wel zijn..

Ben echt benieuwd hoe ik ga groeien! Ik hoop snel het sporten weer te kunnen oppakken, helaas ben ik daar momenteel 's avonds echt té moe voor.
Jaaaaaaaa ook hier vanochtend een prachtig knipperlichtje!!! Zo blij! Hebben natuurlijk nog even te gaan voor we het eerste trimester doorzijn, maar weer een (belangrijk!) stapje verder!

En daarmee zijn we ook 'gepromoveerd' van fertiliteit naar gynaecologie. Over 2,5 week daar de intake met weer een echo. Maar eerst lekker even hiervan genieten.

Hoop ook op goed nieuws voor de anderen die vandaag aan de beurt waren!
Aah wat fijn Ann-81!! Heerlijk van genieten.
Ann gefeliciteerd, wat fijn! Ik mag vanavond pas dus nog even geduld.
Ann gefeliciteerd
Positief blijven
Succes leonita
Positief blijven
Succes vanavond!

Smikkie, echo al gehad?
He pavo : ik had alleen intake ;)

Echo als ik die krijg is het pas met 13 weken ;)

Ik voel me vandaag iets beter . Heb na de intake zelfs ff 2 uur op de bank gelegen
Hey smikkie waarom pas met 13 weken?
Positief blijven
Leonita al de echo gehad. Ik mag morgen. Heel spannend na drie miskramen de afgelopen 10 maanden. Ik ben nu zwaar misselijk blghhhhh
Rosa heel veel succes morgen knuffel
Positief blijven
Tnx. Ben echt zo benieuwd!!
Duim ook voor je mee Rosa!
Prachtige echo gehad, mooi kloppend hartje, zo opgelucht en blij :D en gewoon uitwendig, beetje teruggezet naar 7w4d maar nog niet officieel.
Wat fijn, gefeliciteerd Leonita!

Veel succes morgen Rosa!

Weltrusten dames
Gefeliciteerd Ann en Leonita!

Succes morgen Rosa! Duim voor een mooi kloppend hartje voor jou!

Jeej!! Nog meer hartjes is de tabel!!

Succes morgen Rosa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven