Massage uitwisseling
vrijdag 6 november 2015 om 11:06
vrijdag 6 november 2015 om 11:11
vrijdag 6 november 2015 om 22:16
quote:ZaraZara100 schreef op 06 november 2015 @ 17:01:
Ik ken genoeg vrouwen die al jarenlang aan yoga doen, maar 'dat' kunnen ze echt niet. (Is ook niet voor iedereen weggelegd natuurlijk, hangt van je bouw af).
Handig dat je zo lenig bent.
Jong geleerd out gedaan
Het voordeel van yoga is als je bepaalde oefeningen op jonge leeftijd kan dan kan je deze ook nog jaren daarna mits je het onderhoud natuurlijk. Ik ken bijvoorbeeld veel oudere mensen die nog steeds de lotus kunnen.
Ik ken genoeg vrouwen die al jarenlang aan yoga doen, maar 'dat' kunnen ze echt niet. (Is ook niet voor iedereen weggelegd natuurlijk, hangt van je bouw af).
Handig dat je zo lenig bent.
Jong geleerd out gedaan
Het voordeel van yoga is als je bepaalde oefeningen op jonge leeftijd kan dan kan je deze ook nog jaren daarna mits je het onderhoud natuurlijk. Ik ken bijvoorbeeld veel oudere mensen die nog steeds de lotus kunnen.
zondag 8 november 2015 om 14:13
quote:Monique2000 schreef op 06 november 2015 @ 22:16:
[...]
Jong geleerd out gedaan
Het voordeel van yoga is als je bepaalde oefeningen op jonge leeftijd kan dan kan je deze ook nog jaren daarna mits je het onderhoud natuurlijk. Ik ken bijvoorbeeld veel oudere mensen die nog steeds de lotus kunnen.Waarom doe je alsof jij dat ben op die foto? Wat een raar topic dit.
[...]
Jong geleerd out gedaan
Het voordeel van yoga is als je bepaalde oefeningen op jonge leeftijd kan dan kan je deze ook nog jaren daarna mits je het onderhoud natuurlijk. Ik ken bijvoorbeeld veel oudere mensen die nog steeds de lotus kunnen.Waarom doe je alsof jij dat ben op die foto? Wat een raar topic dit.
zondag 8 november 2015 om 20:39
En nog blijven volhouden ook als je door de mand valt Diegene op de foto is Kino MacGregor
https://www.youtube.com/watch?v=sSZGwm_dOu0
Jij bent gewoon een smerige ouwe vent.
https://www.youtube.com/watch?v=sSZGwm_dOu0
Jij bent gewoon een smerige ouwe vent.