bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Dorrgaans zijn die bn'ers irl niet zo heel sympathiek trouwens. Gordon is in het echt ongeveer net zoals op tv. Maar ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan hem en heb begrepen dat hij voordat hij echt beroemd was een gigantische klootzak was.
Jaren geleden toen het nog niet bekend was dat Piet Paulusma ging scheiden zat ik bij hem en zijn nieuwe liefje in het vliegtuig naar Turkije en in Gumbet kwam ik hem ook de hele week tegen (was in naseizoen en erg rustig verder)

Ik had er een slaatje uit kunnen slaan en foto's voor een roddelblad maken..

Ik ben lekker op mijn strandbedje blijven liggen.
Ik zag van de zomer Katja Schuurman en Thijs Romer bij een pannenkoekenhuis. Katja liep langs me bij de wc's en even wilde ik hoi zeggen omdat ik haar kende. Maar gelukkig bedacht ik me net op tijd dat ik haar ken van tv en dat zij mij niet kent natuurlijk…. Niks gedaan of gezegd verder maar ik keek er wel eventjes van op ja.
Jaren geleden op het bedrijf waar ik toen werkte. Martin Gaus op bezoek, komt binnen met een houding van "hier ben ik, de BEKENDE Nederlander" Mijn collega receptioniste heeft het doodserieus naar zijn naam gevraagd en met wie hij een afspraak had. Vond hij niet leuk, maar wij lagen na afloop dubbel om het gezicht dat hij trok
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Johan Cruyff in Ron's Gastrobar te Amsterdam..

Wat ik toen deed? Niks.. genieten van m'n eten..
Nou ja.. dat dus..
Ik heb een keer een bn'er niet gezien, telt dat ook? Toen ze zei 'volgens mij was ik voor je' heb ik 'o sorry' gezegd. Het was geen grote bn'er, dus ik had over haar heengekeken bij de kaasboer.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Het zou me echt werkelijk geen bal interesseren.

Heb er meer dan genoeg gezien. Totaal niet boeiend.
Ab imo pectore
quote:_Doortje_ schreef op 08 november 2015 @ 20:14:

[...]

Goede tip. Als ik Barry ooit tegenkom doe ik dat ook.Niet doen hoor, hij smaakte naar oude vaatdoek.
Edgar Davids op een trap op Schiphol. Wat een klein menneke
quote:Gisselle schreef op 08 november 2015 @ 20:14:

Oh zoveel, en ik had vorig jaar een date via een Facebook contact met een muzikant van een wereld bekende groep (geen bn'er dus in dit geval)Hahaha, catfish!
quote:nlies schreef op 08 november 2015 @ 20:20:

Jaren geleden op het bedrijf waar ik toen werkte. Martin Gaus op bezoek, komt binnen met een houding van "hier ben ik, de BEKENDE Nederlander" Mijn collega receptioniste heeft het doodserieus naar zijn naam gevraagd en met wie hij een afspraak had. Vond hij niet leuk, maar wij lagen na afloop dubbel om het gezicht dat hij trokTja ik kom dus veel bn'ers tegen op werk. Meestal attenderen collega's mij er op dat ik met een bn'er te maken heb. Ik hou me helemaal niet bezig met die wereld.
O ja en verder Irene Moors, in een restaurant, maar daar moest mijn vriendin me op attent maken. Ik herkende haar niet. Dus wat doe ik als ik ze tegenkom, om jouw vraag te beantwoorden": Niks want alle kans dat ik ze niet herken, of als mijn gezelschap er op wijst, vragen wie dat dan zou moeten zijn, waarom hij/zij bekend is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Op werkgebied te maken gehad met een voetballer die ooit eens redelijk bekend was. Hij vroeg of ik wel wist wie hij was

Heb hard gelachen.

Kan er nog wel een aantal opnoemen.
Matthew Bellamy van Muse zou ik wel heeeeeeeeel graag eens in het "wild" tegenkomen
quote:may_ka schreef op 08 november 2015 @ 20:21:

Ik heb een keer een bn'er niet gezien, telt dat ook? Toen ze zei 'volgens mij was ik voor je' heb ik 'o sorry' gezegd. Het was geen grote bn'er, dus ik had over haar heengekeken bij de kaasboer.

Iets in die categorie heb ik gehad met het koninklijk gezin. Mijn man lette gelukkig beter op, zodat ze niet over mij struikelden omdat ik gewoon door denderde zonder op of om te kijken.

Met willekeurig welke andere groep zou dat ook gênant geweest zijn natuurlijk, maar als die groep voor een flink deel bestaat uit beveiliging, om de mensen op afstand te houden, dan kom je helemaal dom over. Vond ik zelf tenminste.
Kwam Hind en haar lover tegen in een Nijmeegs restaurant. Hij deed nogal joviaal. Ze zullen de eigenaren wel gekend hebben.
Heb in de jaren al zoveel BN'ers ontmoet ... ik word er niet warm of koud van. Voetballers, boksers, politici, gtst acteurs,musici, artsen. Doet me nou echt HE-LE-MAAL niks.
Ik heb meerdere BN'ers aangehouden..

Wat ik toen deed? Niks.. gewoon m'n werk..
Nou ja.. dat dus..
Vrijwel altijd in de stad. Op alle festivalletjes kom ik de hele crew van bnn tegen, op straat Sonja Barend, Piet Paulusma op de Kermis. Tja ze komen ook gewoon in het wild he
quote:caribea schreef op 08 november 2015 @ 20:25:

Heb in de jaren al zoveel BN'ers ontmoet ... ik word er niet warm of koud van. Voetballers, boksers, politici, gtst acteurs,musici, artsen. Doet me nou echt HE-LE-MAAL niks.O-KE. (Welke gtst acteurs? )
ik vind het echt bizar en ongezond als je zo onder de indruk bent van een bner... sorry ik ga met zoveel bners om, werk er mee, date er mee, seks er mee en heb relaties gehad met bners.... snap echt niet wat je bijzonder aan iemand vindt die je NIET kent en alleen ziet op de TV.... vind zulke mensen altijd beetje eng... sorry geen haat
Ik ben ook wel wat BN'ers tegengekomen. Chris Zeegers bij een concert, Beau van Erven Dorens op de fiets in Amsterdam, de halve cast van GTST en een aantal voetballers. Oh ja, en Willem Holleeder op een terras. Natuurlijk niks gedaan, ik ga echt niet op een bekend iemand af rennen of zo.

Wat ik wel gaaf vond, was dat ik Justin Timberlake in Londen op straat tegenkwam. Ook gewoon doorgelopen, maar toen dacht ik wel even OMG!
Nog een keer in het vliegtuig. Charlotte Besijn (ik moest de naam net googelen maar ze speelde ooit Barbara in GTST)

Ze zat in het vliegtuig diep in haar boek verstopt, wilde duidelijk niet herkend en gestoord worden.

Dus keurig met rust gelaten.
quote:caribea schreef op 08 november 2015 @ 20:25:

Heb in de jaren al zoveel BN'ers ontmoet ... ik word er niet warm of koud van. Voetballers, boksers, politici, gtst acteurs,musici, artsen. Doet me nou echt HE-LE-MAAL niks.Lekker blasé.. het is toch fantastisch om zeer getalenteerde mensen te ontmoeten en mee te maken?!
Femke Halsema in het toilet van een restaurant. Waar ze 'vergat' haar handen te wassen na het toiletbezoek.

Joost Zwagerman in een restaurant waar we veelvuldig oogcontact hadden. Wist toen niet wie hij was, vond het gewoon een aantrekkelijke man.

Sophie Hilbrand in een biologische supermarkt. Was meer geïnteresseerd in hoe haar kindje eruit zag.

Lodewijk 'dinges' van Eigen huis en tuin. Me vooral verbazend over de arrogantie van deze man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven