Account anonimiseren
maandag 9 november 2015 om 18:59
Oh ja die bug had ik ook nadat ik mijn vorige nick aan de wilgen hing. Ik kon niet meer meelezen, niks meer. Uitloggen zou moeten helpen, maar dat ging dus ook niet. Het is wel een goeie truuk om de mensen aan te sporen toch maar weer een nieuw account aan te maken .
Even een andere browser aantrappen helpt trouwens ook wel, in mijn geval tenminste.
Even een andere browser aantrappen helpt trouwens ook wel, in mijn geval tenminste.
maandag 9 november 2015 om 19:04
maandag 9 november 2015 om 19:05
maandag 9 november 2015 om 19:10
quote:dolfje schreef op 09 november 2015 @ 19:04:
Raar want ik kan gewoon altijd lezen ook als ik niet ingelogd ben.
Net nog getest met een andere browser.
Ja dat kan ik ook, maar nadat ik was geanonimiseerd dus niet meer. Uitloggen hielp ook niet, ik kreeg elke keer een melding dat er iets mis was gegaan. Aangezien ik niet zo meer geloof in mailtjes sturen heb ik mijn toevlucht maar gezocht tot Chrome ipv Firefox, en aangezien ik via Chrome nooit ingelogd was geweest kon ik daar wel meelezen.
Ik denk trouwens dat deze bug ook ten grondslag ligt aan de veel gehoorde klacht dat je tijdens een ban ook niet meer mee kunt lezen.
Raar want ik kan gewoon altijd lezen ook als ik niet ingelogd ben.
Net nog getest met een andere browser.
Ja dat kan ik ook, maar nadat ik was geanonimiseerd dus niet meer. Uitloggen hielp ook niet, ik kreeg elke keer een melding dat er iets mis was gegaan. Aangezien ik niet zo meer geloof in mailtjes sturen heb ik mijn toevlucht maar gezocht tot Chrome ipv Firefox, en aangezien ik via Chrome nooit ingelogd was geweest kon ik daar wel meelezen.
Ik denk trouwens dat deze bug ook ten grondslag ligt aan de veel gehoorde klacht dat je tijdens een ban ook niet meer mee kunt lezen.
maandag 9 november 2015 om 19:12
maandag 9 november 2015 om 19:13