O nee, schimmel in kussensloop?
woensdag 11 november 2015 om 16:53
http://www.mupload.nl/img/mxm3kjnvn1y.jpeg
Ik heb de was gedaan en gedroogd en opeens zie ik rode schimmel in mijn kussensloop? Weet iemand of dit schimmel is? Ik ben bang van wel. Ik hoop niet dat mijn vriend weer een natte handdoek erop heeft gelegd in de wasmand want dan krijgt ie op zijn donder! Grrrr!
Ik heb de was gedaan en gedroogd en opeens zie ik rode schimmel in mijn kussensloop? Weet iemand of dit schimmel is? Ik ben bang van wel. Ik hoop niet dat mijn vriend weer een natte handdoek erop heeft gelegd in de wasmand want dan krijgt ie op zijn donder! Grrrr!
woensdag 11 november 2015 om 17:00
Ik heb ook nog nooit rode schimmel gezien!! Kunnen jullie de foto openen?
Deze kussensloop heeft inderdaad een paar dagen in de wasmand gelegen omdat we weg waren. Ik dacht dat mijn vriend misschien een natte handdoek erop heeft gelegd en dat er toen schimmel is ontstaan.
Ik heb echt geen idee wat het anders kan zijn?!?!
Deze kussensloop heeft inderdaad een paar dagen in de wasmand gelegen omdat we weg waren. Ik dacht dat mijn vriend misschien een natte handdoek erop heeft gelegd en dat er toen schimmel is ontstaan.
Ik heb echt geen idee wat het anders kan zijn?!?!
woensdag 11 november 2015 om 17:05
woensdag 11 november 2015 om 17:12
quote:OldWood schreef op 11 november 2015 @ 17:10:
[...]
Dit vind ik zo'n irritante opmerking.Jeeh Old als dit jouw grootste probleem is dan ben je een gezegend mens
[...]
Dit vind ik zo'n irritante opmerking.Jeeh Old als dit jouw grootste probleem is dan ben je een gezegend mens
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.