radeloos
zaterdag 14 november 2015 om 20:22
zaterdag 14 november 2015 om 20:24
quote:derek0 schreef op 14 november 2015 @ 20:22:
Ik mis mijn dochter en kan haar voorlopig niet zien. Het kan maanden/jaren duren. Ze is nu 14 maanden en heb haar 4 maanden voor het laatst gezien. Ik snap niet waarom ik als man me moet bewijzen en de moeder die borderline heeft nu bij dochter is.
Ik kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig van wordt.
Ik begrijp uit je bericht dat je je kind niet mag zien van haar moeder? Wat vindt de rechtbank daar van? Zijn jullie gescheiden, is er een ouderschapsplan etc?
Ik mis mijn dochter en kan haar voorlopig niet zien. Het kan maanden/jaren duren. Ze is nu 14 maanden en heb haar 4 maanden voor het laatst gezien. Ik snap niet waarom ik als man me moet bewijzen en de moeder die borderline heeft nu bij dochter is.
Ik kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig van wordt.
Ik begrijp uit je bericht dat je je kind niet mag zien van haar moeder? Wat vindt de rechtbank daar van? Zijn jullie gescheiden, is er een ouderschapsplan etc?
zaterdag 14 november 2015 om 20:51
Je kind niet mogen zien is een van de meeste verdrietige toestanden die iemand kan overkomen. Ik heb daar ervaring mee en ik weet hoe vreselijk dat is.
Zoek afleiding, ga naar je vrienden, naar de bioscoop, kroeg , uithuilen bij je ouders, bestel een vette hap, thuis een film kijken, chocolade eten, zorg voor een orgasme voor wat gelukshormonen.
Zoek afleiding, ga naar je vrienden, naar de bioscoop, kroeg , uithuilen bij je ouders, bestel een vette hap, thuis een film kijken, chocolade eten, zorg voor een orgasme voor wat gelukshormonen.
zaterdag 14 november 2015 om 21:51
Bezig blijven, afleiding zoeken.
In alle gevallen is er nu, op zaterdagavond tegen 22 uur, vrij weinig aan te doen.
Wat bij mij helpt:
- tv kijken
- filmpjes op YouTube kijken
- luisterboeken luisteren
- met vriendinnen kletsen
- uitgebreid koken
- met de kat knuffelen
- boek lezen
- kleuren
- pinteresten
Wat ook nog kan helpen (als afleiding):
- gamen
- klussen
- film kijken
- website bouwen
- dagboek bijhouden
In alle gevallen is er nu, op zaterdagavond tegen 22 uur, vrij weinig aan te doen.
Wat bij mij helpt:
- tv kijken
- filmpjes op YouTube kijken
- luisterboeken luisteren
- met vriendinnen kletsen
- uitgebreid koken
- met de kat knuffelen
- boek lezen
- kleuren
- pinteresten
Wat ook nog kan helpen (als afleiding):
- gamen
- klussen
- film kijken
- website bouwen
- dagboek bijhouden
zaterdag 14 november 2015 om 23:05
quote:peecee schreef op 14 november 2015 @ 21:53:
Wat een misselijke reacties.
De mijne was niet naar bedoeld, al begrijp ik dat het wat hard en zakelijk over kan komen.
To, ik ben oprecht van mening dat afleiding zoeken nu heel belangrijk is. Morgen, en anders maandag, kun je de dingen weer oppakken.
Je helpt jezelf en je dochter niet door nu een stuk in je kraag te zuipen of de hele nacht te gaan malen. Daarom mijn advies: zoek afleiding, en probeer straks te slapen. Wat bij mij werkt als mijn gedachten/emoties me overspoelen (die tsunami komt vaak als het licht uit gaat...): de dopjes van m'n iPod in, iPod aan. Focus je op de muziek/tekst.
Wat een misselijke reacties.
De mijne was niet naar bedoeld, al begrijp ik dat het wat hard en zakelijk over kan komen.
To, ik ben oprecht van mening dat afleiding zoeken nu heel belangrijk is. Morgen, en anders maandag, kun je de dingen weer oppakken.
Je helpt jezelf en je dochter niet door nu een stuk in je kraag te zuipen of de hele nacht te gaan malen. Daarom mijn advies: zoek afleiding, en probeer straks te slapen. Wat bij mij werkt als mijn gedachten/emoties me overspoelen (die tsunami komt vaak als het licht uit gaat...): de dopjes van m'n iPod in, iPod aan. Focus je op de muziek/tekst.
dinsdag 17 november 2015 om 06:11
woensdag 18 november 2015 om 19:56
quote:matroesjka_ schreef op 14 november 2015 @ 20:15:
Niet zo zeiken. Verman je.
(Dat is het enige zinnige advies wat ik heb op zo'n openingspost)
Ik heb nog een ander advies: Schrijf een boze brief.
Maar even serieus:
- je hebt een (feitelijk) groot of klein probleem
- waar je je heel rot onder voelt
- elk vermogen tot kritisch, zelfstandig nadenken is (even) weg
- het is geen echt ACUTE noodsituatie, maar er moet de komende weken wel iets gebeuren.
Dan kun je hier om hulp, advies of troost bedelen, maar je moet meer doen:
- praat met je huisarts
- praat met je familie
- oriënteer je op juridisch advies
- focus even op basisgezondheid: werk, slapen, eten, bewegen, en niet teveel alcohol en andere middelen
Niet zo zeiken. Verman je.
(Dat is het enige zinnige advies wat ik heb op zo'n openingspost)
Ik heb nog een ander advies: Schrijf een boze brief.
Maar even serieus:
- je hebt een (feitelijk) groot of klein probleem
- waar je je heel rot onder voelt
- elk vermogen tot kritisch, zelfstandig nadenken is (even) weg
- het is geen echt ACUTE noodsituatie, maar er moet de komende weken wel iets gebeuren.
Dan kun je hier om hulp, advies of troost bedelen, maar je moet meer doen:
- praat met je huisarts
- praat met je familie
- oriënteer je op juridisch advies
- focus even op basisgezondheid: werk, slapen, eten, bewegen, en niet teveel alcohol en andere middelen