Hellpp me

14-11-2015 22:58 42 berichten
Oke ik zit met een probleem ik heb geen aanmaakhout en ik wil een romantisch evening plannen mijn vriend komt over een uur thuis hoe doe ik mijn openhaard aan?
Alle reacties Link kopieren
Jezus mens, ga neuken zonder haardvuur. Zet de verwarming op 30 graden ofzo.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Misschien kun je beter een stel kaarsjes aansteken in plaats van je huis de open haard
quote:Tickel schreef op 14 november 2015 @ 23:28:

Jezus mens, ga neuken zonder haardvuur. Zet de verwarming op 30 graden ofzo.Dat gaat zeker gebeuren. je moet natuurlijk wel in de stemming komen.
quote:EmmaSwan86 schreef op 14 november 2015 @ 23:23:

Ik heb nu niks in huis apart van lange lucifer en kranten in huis. Met aanmaakblokjes kreeg ik het wel aan maar die zijn nu op. Ik heb wel terpetine in huis en spiritus helpt dat?

Ja hoor, daar krijg je de hele hut wel mee in de hens, dat blijft wrs niet beperkt tot je haard.

Ik zou denk ik m'n vent maar begroeten met 'dag schatje, maak jij de haard maar even aan, dan trek ik vast wat uit voor als jij het lekker warm maakt hier'. Lijkt me echt veel verstandiger. En geiler dan een uitslaande schoorsteenbrand ook denk ik.

Veel plezier zometeen.
quote:milena1 schreef op 14 november 2015 @ 23:38:

[...]

Ja hoor, daar krijg je de hele hut wel mee in de hens, dat blijft wrs niet beperkt tot je haard.

Ik zou denk ik m'n vent maar begroeten met 'dag schatje, maak jij de haard maar even aan, dan trek ik vast wat uit voor als jij het lekker warm maakt hier'. Lijkt me echt veel verstandiger. En geiler dan een uitslaande schoorsteenbrand ook denk ik.

Veel plezier zometeen.Dit ja, je was me voor. TO, ga alsjeblieft géén terpentine in je haard gooien. Brandt als een tierelier ja, maar het is niet veilig. Zet een paar kaarsjes neer en doe verder geen domme dingen alsjeblieft. Je schoorsteen of huis in de fik en terpentinedampen gaan je echt niet helpen om in de stemming te komen.
Over 10 min is hij er okée nu?
quote:equivokee schreef op 14 november 2015 @ 23:46:

[...]

Dit ja, je was me voor. TO, ga alsjeblieft géén terpentine in je haard gooien. Brandt als een tierelier ja, maar het is niet veilig. Zet een paar kaarsjes neer en doe verder geen domme dingen alsjeblieft. Je schoorsteen of huis in de fik en terpentinedampen gaan je echt niet helpen om in de stemming te komen.Dat ga ik niet doen.
quote:EmmaSwan86 schreef op 14 november 2015 @ 23:50:

[...]

Dat ga ik niet doen.

Gelukkig

En een fijne avond nog.
Je vriend was toch weg? Naar het Verre Buitenland?
quote:milena1 schreef op 14 november 2015 @ 23:38:

[...]

Veel plezier zometeen.

Je mag me niet zo aan het lachen maken, ik stik al van mijn eigen gehoest (zie 'hoest-topic') en nu ook nog van het lachen.
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 november 2015 @ 00:45:

Je vriend was toch weg? Naar het Verre Buitenland?Zonder weggaan kan je niet thuiskomen.
Ben btw wel benieuwd of die hut nog staat.
Alles is veilig dames. Het is niet gelukt helaas.
Hij was moe?
quote:Suze02 schreef op 15 november 2015 @ 09:43:

Hij was moe?Nee de openhaard. Mijn hengst was niet moe welgeteld 2x.
Zo blij dat ik dit weet.
Goh, ondanks dat je hoofd toch zo bij de ontwikkelingen in Parijs stond, wat bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven