Gele voegen
zondag 15 november 2015 om 14:40
Ik heb net de gehele keuken schoongemaakt en de voegen van de tegels bij het gasfornuis.
Ze zijn met azijn en een tandenborstel schoongeborsteld.
Dat werkte goed de vette aanslag is weg.
Nu vind ik de voegen nog gelig uitzien
Iemand de tip om ze witter te krijgen?
Het zijn geen gekitte (hoe je dat ook schrijft) voegen
Ze zijn met azijn en een tandenborstel schoongeborsteld.
Dat werkte goed de vette aanslag is weg.
Nu vind ik de voegen nog gelig uitzien
Iemand de tip om ze witter te krijgen?
Het zijn geen gekitte (hoe je dat ook schrijft) voegen
zondag 15 november 2015 om 16:03
zondag 15 november 2015 om 17:57
Je gebruikt het verkeerde middel! Je hebt de keuken met azijn schoongemaakt. Maar azijn is een ontkalker, dat gebruik je meestal voor de badkamer. Bij je gasfornuis heb je vooral veel (geel!) vet. Azijn ontvet niet of nauwelijks.
Als je dat geel (vet dus!) er af wilt halen kun je het beste een goede ontvetter kopen, staat gewoon in het schap bij de supermarkt. En als het voor weinug moet, koop dan een fles ammonia dat ontvet als een jekko.
Je kan er ook chloor op smeren, maar chloor bleekt alleen maar, het maakt niet of nauwelijks schoon. Vet krijg je er niet mee af. Dan eindig je dus met wit gebleekt vet op je voegen.
Als je dat geel (vet dus!) er af wilt halen kun je het beste een goede ontvetter kopen, staat gewoon in het schap bij de supermarkt. En als het voor weinug moet, koop dan een fles ammonia dat ontvet als een jekko.
Je kan er ook chloor op smeren, maar chloor bleekt alleen maar, het maakt niet of nauwelijks schoon. Vet krijg je er niet mee af. Dan eindig je dus met wit gebleekt vet op je voegen.