Storing KPN?
vrijdag 20 november 2015 om 12:50
Heeft iedereen hier last van of is er bij mij iets mis?
Ik heb alles van KPN; internet, tv, etc.
Toen ik zonet de tv aan wilde zetten, kreeg ik n melding dat hij aan het updaten was en als hij over 10min. niet vanzelf aan de praat ging, ik hem zelf even uit en aan moest zetten.
Na 10min. heb ik 'm uitgezet, maar nu gaat hij niet meer aan!
Meestal lost dit zich wel op door de stekkers even eruit te halen, maar helaas
De website van KPN opent niet meer, dus ik kan niet zien of er een storing is. Hetzelfde geldt voor de 'mijnKPN-app'.
Ik zou ze graag willen bellen, maar ik heb het nummer niet, want dat haalde ik altijd van de site (ja, dat was niet slim realiseer ik me nu...).
Hebben meer mensen hier last van of probeert de KPN mij subtiel te bewegen naar een nuttige invulling van mijn vrije dag?
Ik heb alles van KPN; internet, tv, etc.
Toen ik zonet de tv aan wilde zetten, kreeg ik n melding dat hij aan het updaten was en als hij over 10min. niet vanzelf aan de praat ging, ik hem zelf even uit en aan moest zetten.
Na 10min. heb ik 'm uitgezet, maar nu gaat hij niet meer aan!
Meestal lost dit zich wel op door de stekkers even eruit te halen, maar helaas
De website van KPN opent niet meer, dus ik kan niet zien of er een storing is. Hetzelfde geldt voor de 'mijnKPN-app'.
Ik zou ze graag willen bellen, maar ik heb het nummer niet, want dat haalde ik altijd van de site (ja, dat was niet slim realiseer ik me nu...).
Hebben meer mensen hier last van of probeert de KPN mij subtiel te bewegen naar een nuttige invulling van mijn vrije dag?
vrijdag 20 november 2015 om 19:00
vrijdag 20 november 2015 om 19:04
quote:Keuken1987 schreef op 20 november 2015 @ 18:34:
[...]
Domme vraag
En daar kom je dan achter na het plaatsen.. Geeft niks, zijn wel meer mensen van slag als de TV het niet doet.
Ik hoop dat Sinterklaasjournaal gewoon opgenomen wordt, al lijkt mij dat lastig als er geen signaal binnenkomt? Zou het opgelost zijn voor de Voice? Anders morgen om 18.00 op RTL 8 maar kijken.
[...]
Domme vraag
En daar kom je dan achter na het plaatsen.. Geeft niks, zijn wel meer mensen van slag als de TV het niet doet.
Ik hoop dat Sinterklaasjournaal gewoon opgenomen wordt, al lijkt mij dat lastig als er geen signaal binnenkomt? Zou het opgelost zijn voor de Voice? Anders morgen om 18.00 op RTL 8 maar kijken.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
vrijdag 20 november 2015 om 19:05
vrijdag 20 november 2015 om 19:32
quote:pimpampum schreef op 20 november 2015 @ 18:01:
[...]
KPN.nl ligt er ook uit
Die site is anders hè? Had er maar opgeklikt.
Algemeen overzicht en laat zien dat KPN firse storing heeft.
Hier wel internet en bellen, geen tv, ook niet via de app op tablet.
KPN site zelf slecht bereikbaar en als je zover komt dat je je postcode kunt intypen lees je geen storingen. Dûh
[...]
KPN.nl ligt er ook uit
Die site is anders hè? Had er maar opgeklikt.
Algemeen overzicht en laat zien dat KPN firse storing heeft.
Hier wel internet en bellen, geen tv, ook niet via de app op tablet.
KPN site zelf slecht bereikbaar en als je zover komt dat je je postcode kunt intypen lees je geen storingen. Dûh
Je bent zelf een theepot
vrijdag 20 november 2015 om 20:18
vrijdag 20 november 2015 om 20:26
quote:Saraatje schreef op 20 november 2015 @ 20:13:
Las elders dat de verwachte eindtijd 23:00 uur is.
Maar.... dvd kijken is dus wel mogelijk. Blijkbaar dus echt een domme vraag, haha. Eens kijken hoe ik dat dan voor elkaar kan krijgen :-)Tv zelf aan, op dvd kanaal en kijken maar.
Las elders dat de verwachte eindtijd 23:00 uur is.
Maar.... dvd kijken is dus wel mogelijk. Blijkbaar dus echt een domme vraag, haha. Eens kijken hoe ik dat dan voor elkaar kan krijgen :-)Tv zelf aan, op dvd kanaal en kijken maar.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 20 november 2015 om 20:42
quote:rosanna08 schreef op 20 november 2015 @ 20:23:
zullen we dan met z'n allen zondagavond kijken?
Ben ik wel solidair met jullie (heb ziggo) Ja maar maar ik kijk wel Roosje . Je kunt ook twee keer trashen he(hint hint)
zullen we dan met z'n allen zondagavond kijken?
Ben ik wel solidair met jullie (heb ziggo) Ja maar maar ik kijk wel Roosje . Je kunt ook twee keer trashen he(hint hint)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.