Kerstcadeau Ideeentopic

20-11-2015 20:50 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
De gezellige kerstperiode komt er weer aan! En voor mij is inmiddels het zoeken naar leuke kerstcadeau's alweer begonnen. Ik vind het alleen zo moeilijk om iets te vinden, helemaal met mijn vriend. Inmiddels heb ik een koopverbod ingesteld, zodat ik ook eens dingen op mijn lijstje voor hem kan zetten zonder dat hij het zelf al aangeschaft heeft. En toch blijft het moeilijk. Als gever ben ik snel van de praktische cadeau's, omdat ik eigenlijk niet goed weet wat nou leuk is om te krijgen. (En nee, vriend kan daar ook niet goed antwoord op geven:"Ik vind het al lief dat je aan me denkt". Ik ben dan ook erg benieuwd wat jullie dit jaar voor jullie partners onder de boom gaan leggen.

TO trapt af. Dit zijn de ideeen, maar ik ben er dus nog niet zeker van.

- Een lekkere warme fleece badjas. Het is hier nogal koud in huis en hij heeft alleen een stoffen flutding.

- Een nieuw overhemd van het merk waar hij van houdt.

- Aftershave. (Vroeg hij zelf om, het is niet onder het mom van "hier, ruik je ook eindelijk eens een beetje lekker". )

- Een nieuwe beautycase. (Noem je dat bij een man zo? Ik noem het altijd gekscherend zijn makeuptas.) Vriend reist veel en de oude heeft zijn beste tijd gehad.

- Een iPod, de vorige is helaas zonder onze toestemming van eigenaar gewisseld.

- Een set kookboeken, hij is nogal een kookfanaat.
Een vogelhuisje.
Niks, wij doen niet aan kerstcadeaus.

En met Sinterklaas krijgen we allebei al van schoonouders een cadeautje in de zak, dus dat is wel genoeg. (Allebei een dekbedovertrek.)
Voor mijn man heb ik het volgende bedacht :

- Literfles Jack Daniels

- Fles Rituals Hammam (is ie gek van)

- schilderij voor boven het bed

Komt nog wel meer bij denk
Een drama, cadeaus kopen voor mannen! Een dvd? T-shirt/broek/sokken van z'n club?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Messenset

BBQ

Vuurkorf

Weerstation
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een idee om te geven:

Een kaasfonduesetje voor 2 personen.

Ik kan hem helaas niet meer op mijn wensenlijstje zetten want heb hem gisteren voor mijzelf gekocht. Had nog een bon van Cook&Co voor mijn verjaardag liggen.
Heet dat voor een man niet gewoon een toilettas?
Ik lees mee, wij doen niet aan kado's met kerst maar ik wil nog wat geven met Sinterklaas.
Maiskip, dus ook iets in de verzorgingshoek Ik kende Rituals Hammam niet. Ga je voor de hele set?

Monatala, erg he? Koop jij dit voor je partner? Ik heb vorig jaar een dvd gekocht. Nog steeds ongekeken in de kast.

Nouschi, dat zijn leuke ideeen! Ik zat zelf ook met een messenset in mijn hoofd.

NYC, en wat koop jij voor je partner?

Goede-Fee, dat klopt! Ik spreek nooit meer Nederlands, sommige woorden ontgaan me. Maar ik hou het denk ik op makeuptas. De lading cremepjes en dingetjes die hij erin heeft, dat is geen toilettas meer te noemen
quote:Goede-Fee schreef op 20 november 2015 @ 21:41:

Heet dat voor een man niet gewoon een toilettas? Dacht ik ook al
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Man krijgt hier handdoeken (ik will zelf graag nieuwe )
Voor degenen die voor het grote budget gaan en een mannenkado zoeken: zo'n lekker dikke Noorse gebreide trui die zo'n teddy fleece voering van binnen heeft. Stiekem wil ik die ook gewoon voor mijzelf eigenlijk maar het schijnt nogal een echt mannenkledingstuk te zijn.
NYC, maakt dat wat uit? Als je zoiets mooi vindt, dan zou ik er gewoon voor gaan hoor

Annavanandelle, haha, ik denk dat mijn vriend me doorheeft als ik iets koop wat ik stiekem zelf graag wil hebben
|quote:softijsmetspikkels schreef op 20 november 2015 @ 21:43:

NYC, en wat koop jij voor je partner?In elk geval twee cd's waarvan ik weet dat ze die wil. En verder heb ik echt zo geen idee. Naar mijn idee hebben wij namelijk gewoon alles al, maar op de een of andere manier weet zij wel steeds dingen voor mij te bedenken en ik andersom niet.. Ik vind dat niet zo leuk van mijzelf maar ja, ik weet het gewoon echt niet ivm alles al hebben dus.
@softijs: probleem is dat herenkleding, ook een maat S, mij vaak nog veel te ruim valt. Ik kan nauwelijks (betaalbare) vrouwenexemplaren vinden. Eentje van Dale of Norway, maar die is 200 euro in de sale, vind ik te duur.
Dat heb ik dus ook! Ik kreeg vorig jaar echt een lading leuke cadeau's, maar ik weet niets te bedenken wat hij nou echt leuk zou vinden, omdat hij het meeste dus al zelf koopt.
quote:NYC schreef op 20 november 2015 @ 21:45:

Voor degenen die voor het grote budget gaan en een mannenkado zoeken: zo'n lekker dikke Noorse gebreide trui die zo'n teddy fleece voering van binnen heeft. Stiekem wil ik die ook gewoon voor mijzelf eigenlijk maar het schijnt nogal een echt mannenkledingstuk te zijn. Ik vind dat ook zó mooi!
quote:NYC schreef op 20 november 2015 @ 21:45:

Voor degenen die voor het grote budget gaan en een mannenkado zoeken: zo'n lekker dikke Noorse gebreide trui die zo'n teddy fleece voering van binnen heeft. Stiekem wil ik die ook gewoon voor mijzelf eigenlijk maar het schijnt nogal een echt mannenkledingstuk te zijn. Kann prima voor een vrouw, Yvonne van gennip draagt die toch ook altijd bij het schaatscommentaar.
quote:softijsmetspikkels schreef op 20 november 2015 @ 21:49:

NYC, maakt dat wat uit? Als je zoiets mooi vindt, dan zou ik er gewoon voor gaan hoor

Annavanandelle, haha, ik denk dat mijn vriend me doorheeft als ik iets koop wat ik stiekem zelf graag wil hebben

Hier heeft hij dat ook wel door.

Maar aangezien hij echt nooit iets voor mij kan bedenken doe ik dat dit jaar maar zelf
quote:annavanandelle schreef op 20 november 2015 @ 22:06:

[...]

Kann prima voor een vrouw, Yvonne van gennip draagt die toch ook altijd bij het schaatscommentaar.Tuurlijk kan zoiets voor een vrouw. Ik bedoelde het anders, ik bedoelde dat het lastig is om dat kledingstuk dat ik bedoel in een vrouwenmodel te vinden. Ik kan ook gewoon op de mannenafdeling shoppen natuurlijk maar daar heb ik helaas het lichaam niet echt naar met mijn 1.67 en bovenarmen die zo dun als mijn polsen zijn... :(
quote:NYC schreef op 20 november 2015 @ 22:12:

[...]

Tuurlijk kan zoiets voor een vrouw. Ik bedoelde het anders, ik bedoelde dat het lastig is om dat kledingstuk dat ik bedoel in een vrouwenmodel te vinden. Ik kan ook gewoon op de mannenafdeling shoppen natuurlijk maar daar heb ik helaas het lichaam niet echt naar met mijn 1.67 en bovenarmen die zo dun als mijn polsen zijn... :(http://www.fashionchick.nl/c/noorse-truien/738/
quote:NYC schreef op 20 november 2015 @ 22:12:

[...]

Tuurlijk kan zoiets voor een vrouw. Ik bedoelde het anders, ik bedoelde dat het lastig is om dat kledingstuk dat ik bedoel in een vrouwenmodel te vinden. Ik kan ook gewoon op de mannenafdeling shoppen natuurlijk maar daar heb ik helaas het lichaam niet echt naar met mijn 1.67 en bovenarmen die zo dun als mijn polsen zijn... :(Maa r er zijn vast ook noorse vrouwen met jouw postuur
Jawel, die truien bestaan zeker ook. Bij de link van Bibi zitten ook een paar gevoerde Noorse truien. Maar goedkoop is het niet, maar dat zullen de mannentruien ook niet zijn. Wel denk ik dat het een investering is voor leven, eenmaal zo'n trui en je bent voorzien de komende vijftien, twintig jaar.
Nog iets voor mijn vrouw: een boek van David Baldacci.

Maar ik vind mijzelf wel erg. Ik kan echt niks (!!!) zelf verzinnen, en dat terwijl zij het andersom zo goed voor mij kan. Ik heb nog niet 1 kadotip gegeven en zij heeft zelf zo al tien ideeën voor mij. Ik schaam mij er echt een beetje voor want weet dat zij zelf wel heel graag kadootjes krijgt maar ik weet dus gewoon niet hoe ik dat kan bedenken, waar ik moet zoeken of op moet Googlen en hoe ik niet nèt de plank mis zal slaan als ik bijv iets voor in huis zou kopen als kado. Ik vind het echt heel moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven