Sinterklaas - Surprise
maandag 23 november 2015 om 10:51
Hallo!
Voor sinterklaas met de club maken we surprises en een gedicht. Nu gaat het gedicht wel lukken, maar een surprise......Daar ben ik niet zo goed in
Degene waar ik een surprise voor moet maken is een meisje van 11 jaar met als hobby's; lezen en buitenspelen. Het maken van een boek, vind ik wel heel simpel.. Hebben jullie leuke ideeen?
Alvast bedankt!
Voor sinterklaas met de club maken we surprises en een gedicht. Nu gaat het gedicht wel lukken, maar een surprise......Daar ben ik niet zo goed in
Degene waar ik een surprise voor moet maken is een meisje van 11 jaar met als hobby's; lezen en buitenspelen. Het maken van een boek, vind ik wel heel simpel.. Hebben jullie leuke ideeen?
Alvast bedankt!
maandag 23 november 2015 om 11:04
quote:stephanie199 schreef op 23 november 2015 @ 10:58:
O die schommel is wel een heel leuk idee ja!
Ze wil deo, douchegel, elastiekjes en een witte chocoladeletter (ik mag kiezen hoor;-))
Maar dan kan ik de chocoladeletter als plankje gebruiken en een ander cadeautje in het frame!
Klinkt goed! Deo past waarschijnlijk precies erin. En stiekjes ook natuurlijk.
Letter als plankje is top! Ik zeg doen
O die schommel is wel een heel leuk idee ja!
Ze wil deo, douchegel, elastiekjes en een witte chocoladeletter (ik mag kiezen hoor;-))
Maar dan kan ik de chocoladeletter als plankje gebruiken en een ander cadeautje in het frame!
Klinkt goed! Deo past waarschijnlijk precies erin. En stiekjes ook natuurlijk.
Letter als plankje is top! Ik zeg doen