Half/eind juni 2016 uitgerekend

11-10-2015 17:31 965 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo

D-ladies

Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
Wat een heftig verhaal lievemas!

Jessiebel gelukkig gaat het al iets beter, hoop dat je snel wat minder misselijk bent.

Seliv wat fijn dat alles goed was!

Ik heb zo mijn echo. Ben echt onwijs zenuwachtig..
Spannend! Succes!
Hoop dat je zo goed nieuws komt melden Beau!
Oh heel dom

Ik vond het al zo donker, dus na nog even te hebben nagekeken in mijn agenda hoef ik pas donderdag.
Oh beau dat is balen! Nog langer in de zenuwen!
Ohh beau dat is balen... maar goed dan mag je over 2 dagen op herkansing.

Ik tel de dagen af tot vrijdag. Zooooo spannend!
Gefeliciteerd meiden met de goede echo's!

Balen Beau, nog even geduld. Wel fijn dat het niet andersom is, dat de afspraak vorige week stond gepland .

Betje, hoe was je echo gisteren?

Veel succes en plezier vandaag Ann! Laat je weten hoe het was?!

Hier alles z'n gangetje. Misselijkheid toch nog niet helemaal weg helaas... Vanochtend bloed laten prikken voor de combinatietest. Als het goed is krijgen we volgende week tijdens de echo meteen de uitslag.

Buikje begint hier toch wel te komen.. Sommige broeken zitten niet echt lekker meer!
Nog even geduld Beau... naar dat je toch nog misselijk bent Pavo, ik voel me momenteel alleen erg moe. Ik kan iedereen hier aanraden om lekker een positiebroek aan te doen als je gewone kleren gaan knellen. Het is heerlijk als er niet meer zo op je buik geduwd wordt :-) bovendien hoeft niemand het te zien. Bij miss Etam kocht ik tijdens mijn vorige zwangerschap een fijne zwarte yoga/hangbroek, hij is lekker warm en zacht van binnen. Juist bij bankhangen vind ik nu weer fijn als er niets op mijn buik duwt.

Leuk om te lezen dat meer mensen hun familie gaan verrassen met sinterklaas. Wij tellen af! Wij maken papercraft blokken, zogenaamd van onze dochter. Op de zichtbare zijde staat dan: Van (naam dochter), als ze 1 keer gedraaid worden staat daar de datum 190606 en als ze nog 1 keer draaien staat er 'Baby#2'.

[img]http://www.papercraftsquare.com/wp-cont ... crafts.jpg[/img]
Oh ja, ik plak nooit plaatjes, hoe vraag je ook alweer toestemming aan?
Wat een leuk idee playing !!!

Ik denk dat ik mijn zoontje op zijn 2e verjaardag een t-shirt aan trek met een hint er op . Veel mensen weten het al , maar ooms en tantes etc nog niet
En ik meld mij ook weer met nog steeds een mooi kloppend hartje in mijn buik!

Vanmorgen intake en echo gehad en alles zag er prima en helemaal volgens schema uit. zit nu op 9,5 wk dus nog een paar weekjes en dan durf ik echt hardop te gaan genieten

Fijn nieuws ook van de andere goede echo's de afgelopen dagen!
Leuk idee PTA (ik weet niet hoe je plaatjes kunt toevoegen..)

Fijn dat alles goed is Ann-81!
Ik dacht dat mijn misselijkheid ineens volop terug was, gisteren echt de hele dag overgegeven, ik kon niks binnenhouden zelfs geen water. Maar "gelukkig" was het waarschijnlijk een gewone buikgriep, vandaag alweer wat beter. Wat een opluchting. Ben nog wel helemaal kapot van gisteren, heb even nodig om weer op krachten te komen. Maar weer ziekmelden dus :( voel me daar wel schuldig over.

Wij mogen morgen voor de termijnecho, best nerveus..

Kan niet wachten om het openbaar te maken, hopelijk gaan we dat komend weekend doen!
Balen Leonita, hopelijk snel weer opgeknapt.

Succes en veel plezier met de echo's vandaag!
Wat balen van de misselijkheid en spugen! Dan kun je toch gewoon noet genieten lijkt me.. Nou heb ik een misselijkheid/overgeef fobie, dus voor mij zou dat afschuwelijk zijn! Ook ik dacht dat het me wat beter ging.. De afgelopen 3 dagen weer last van hoofdpijn, slap en rugpijn...

Wij hebben vanavond de termijnecho om 18.00.. De zenuwen en onzekerheid spelen ook weer op.. Maar dat zal altijd zo blijven..

Alle andere met een echo voor de boeg, heel veel succes en plezier..

Degene met kwaaltjes etc, sterkte, hopelijk gaat het snel beter..

Degene die nergens last van hebben, fijn!! Lekker genieten!

X
Nou 2ndbaby : ik heb echt jaren niet overgegeven, maar nu voeld het als opluchting ik kan het niet tegen houden .

Succes vanavond !

Ik dacht dat het echt de goede kant op ging maar gister en vandaag weer aan een stuk door beroerd :( ik zit nu al bijna vijf weken in de ziekte wet thuis , nu wil ik wel weer graag zonder zorg veder kunnen en kunnen genieten 👌
2ndbaby hoe ging het?

Hier was de termijnecho goed! Dagje vooruit gezet dus nieuwe datum 17 juni, en 8 december combinatietest
Smikkie87 en Leonita hopelijk voelen jullie je snel wat beter!

Fijn dat alles goed was Ann81 en florine!
Alles was helemaal goed! Onze kleine druktemaker lag geen moment stil! Was gewoon komisch om te zien! Draaide hele rondjes om de as!!!! Weer 3 dagen vooruit gezet.. De definitieve UD is 11-06!!
Super 2ndbaby!
Wat fijn dat de echo's goed waren meiden !!
Een kloppend hartje!! Wat een opluchting! Nu langzaam ontspannen en genieten!
Goed nieuws Florine en 2ndbaby! Leuk om te zien idd dat hij/zij zo aan het bewegen is .

Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger . Energie is voor een groot deel gelukkig terug. Wel heb ik enorm veel last van mijn onderrug, wat uitstraalt naar mijn kont en bovenbeen.. Weet niet of het door de zwangerschap komt, want ik heb sowieso een lastige rug. Toch maar even afspraak maken met de fysio.

Ik heb het nieuws eergisteren aan een college van personeelszaken verteld. Was wel een opluchting. Ze zag het totaal niet aankomen maar reageerde wel enthousiast gelukkig. Volgende week de rest van mijn collega's inclusief mijn baas...

Weet bij jullie iedereen het nieuws al?
Jaa fijn Lievemas! Wanneer heb je de volgende afspraak?
7 en 15 december heb ik de volgende afspraken staan. Ik ben wel uit het forum gerolt, verwachting is dat 2 juli mijn uitgerekend datum wordt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven