Uitgerekend eind juni 2016

26-10-2015 09:13 59 berichten
Hallo,

Ik weet nog maar een week dat ik zwanger ben en zou het leuk vinden om hierover te praten met meiden die ongeveer net zo 'ver' zijn. Dus ben je ook net zwanger, praat hier dan gezellig mee over alle ervaringen, onzekerheden en bijzondere momenten! Als je in de tabel wilt, noteer dan je gegevens dik gedrukt in je bericht! Ik zal met mezelf beginnen:

NaamLeeftijd + leeftijd partnerHoeveelste zwangerschapUitgerekende datumBijzonderhedenNewbie198728 + 301e25 juni 2016 2e echo: 1 december 2015 (10wkn) Appelsap31311e25 juni 20161e echo: 18 november 2015Mama3boys394e1 juli 2016
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je echo goed was appelsap! Hoe vond je het om zo je kindje te zien? Ik vond het heel onwerkelijk!

Mamie, jij ook veel plezier en succes morgen met de echo, leuk!
Goede echo gehad 7.5weken

9 dec moet ik voor een intake gesprek bij de verloskundige

Daarna wordt de zwangerschap door de dokter gevolgd

Maandag een afspraak maken voor de cerglage in een andere ziekenhuis

Hoe gaat het met jullie?
Wat raar, ik heb van de week een aardig stukje geschreven, maar ik zie het helemaal niet meer terug

In ieder geval: gefeliciteerd appelsap! Ik ben blij dat ook bij jou alles goed was. Wanneer heb je de volgende echo?

Mamie3boys, ook jij weer een goede echo gehad. Fijn hoor. Ik denk nog steeds terug aan dat beeld en het moment dat ik het hartje zag. Zo gaaf.

Gisteren ben ik even wat inspiratie gaan opdoen voor babykamers. Voelt wel heel raar om in zo'n winkel te lopen. Soms geloof ik t nog steeds niet helemaal haha.

Gisteravond een avondje uitgeweest. We hadden nog kaartjes en ik voelde me verder goed. Feest begon wel pas om 0.00u dus was even schakelen want laatste dagen ga ik best vroeg mn bedje al in. Voorlopig hoef ik even niet meer in ieder geval. Vond de muziek ook erg hard en vroeg me af of die bass wel goed is zo hard, dus we zijn redelijk vroeg naar huis gegaan. Vandaag lekker een relax dagje!

Fijne zondag!
Ik ben net terug van het ziekenhuis en heb een vrolijk spartelend kindje gezien! Echt bijzonder om zo te zien. Alles zag er goed uit en de volgende echo is pas de 20 weken echo. We gaan geen combinatietest doen. Ons kindje is alleen niet zo fotogeniek, op de foto's is er amper iets te zien. Wel twee dikke vuisten, maar geen voetjes. Gelukkig zag alles er volgens de kl. verloskundige goed uit.

Newbie, laatst stond ik bij de Hema om voor een zwangere vriendin iets te kopen. Toen voelde ik me ook al zo opgelaten. Alsof iedereen dan ineens omdraait, kijkt en denkt 'oh, die is zwanger'. Puur fantasie van mij, maar goed. Wij gaan na de 20 weken echo op pad voor een babykamer en -spulletjes, ter inspiratie. Ik denk dat ik mijn omgeving wat ga polsen, misschien kunnen we wel van iemand wat spullen overnemen. Het hoeft niet nieuw te zijn wat mij betreft.
Ik moet 4 dec. Weer voor Echo. Dan gaat ze ook bespreken met de gynaecoloog of ik daar langs moet. Omdat ik erfelijk belast ben en hierdoor een verhoogde kans op zwangerschapsvergifitging. Wel even spannend weer.

Verder hier alles zijn gangetje. Veel leuke reacties op mijn zwangerschap. Vertel het nugewoon. Geen behoeft om het verder voor mezelf te houden. Het is nou eenmaal zo hé!

Vermoeidheid blijft. Misselijkheid blijft gelukkig afnemen.

Shoppen voor babykamer ben ik totaal nog niet mee bezig. Ik hoop ook veel over te nemen. En anders hebben we marktplaats tegen die tijd.

fijn dat het met jullie tot nu toe ook allemaal goed gaat.
Hoi

Gisteren gebeld kon gelijk vandaag terecht in het ziekenhuis waar de bandje wordt gezet

Ook een echo gekregen alles gaat goed daar kwamen ze uit op 8.4

15 dec een afspraak om alles door te nemen bandje wordt gezet onder ruggespraak of al gehele narcose

Liever het laatste

Ik heb het mijn zusjes vertelt verder nog niemand ook mijn jongens weten het nog niet

Ze waren heel verdrietig de vorige miskraam dus wacht tot oud en nieuw

Verder gaat alles goed af en toe misselijk soms een vieze smaak in me mond sommige geuren ga je letterlijk over je nek hahaaaaaaaa

Ben zelf nog niet bezig met babykamer daar wachten we even mee

Willen jullie wel het geslacht weten of liever een verrassing?
Hey meiden,

Alles goed met jullie? Hier vandaag weer een echo gehad, 9,4 weken nu. 'Hij' was aan het zwaaien haha.

Nu bij 12 weken weer dus 16 december. Ik voel me verder gelukkig echt oke, qua kwaaltjes echt minimaal! Wel bijzonder hoe dat zo per persoon kan verschillen.

Wij willen graag weten wat het wordt. Mijn gevoel roept al vanaf het begin dat het een jongen is. Ben benieuwd dus. Daarnaast vind ik kleding kopen zonder het geslacht te weten niet leuk. Dan zit je altijd aan de kleuren wit, grijs en beige vast zo'n beetje. Saai!

Willen jullie het ook weten?

Hoe is met jullie buiken? Mijne is vaak opgezet waardoor het soms al heet wat lijkt! Maar denk dat het nog wel even duurt voor serieus gaat groeien. Ben ook nog niets aangekomen ofzo...

Ik kan niet wachten met spulletjes kopen. Sta echt te trappelen maar hou me nog wel even in haha.
Hoi

Fijn dat alles goed is met de kleine op weer naar 16 dec!!

Soms is mijn buik toch wat dikker dan weer niet ook niet aangekomen

Ik wil het ook graag weten,kan je inderdaad alles kopen naar smaak

Verder gaat alles goed af en toe een kwaaltje mag niet te klagen

Is de makkelijkste zwangerschap tot nu toe andere zwangerschappen waren moeilijker
,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven