Meeting

26-11-2015 10:31 20 berichten
Komt er nog weleens een meeting ofzo
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Ik weet dat er vroeger wel eens een paar grote meetings zijn geweest. Daarnaast en daarna zijn er kleine groepjes (tussen 2 en 10 man, schat ik) die onderling met elkaar afspreken.

De laatste tijd heb ik er niets meer van gehoord.
World of Warcraft: Legion
Volgende week.
Ik wil ook!
Is lang geleden alweer idd.
Ik heb afgelopen zaterdag nog gemeet. Met mij een aantal anderen, uiteraard, anders is het wel een heel karige meeting
Later is nu
ik heb over anderhalve week een meet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Dreamer schreef op 26 november 2015 @ 10:57:

Ik heb afgelopen zaterdag nog gemeet. Met mij een aantal anderen, uiteraard, anders is het wel een heel karige meeting Wat toevallig. Ik had zaterdag ook een meeting!
It ain't me
quote:Cocomo schreef op 26 november 2015 @ 11:45:

[...]

Wat toevallig. Ik had zaterdag ook een meeting!Noujaazég.. dat is inderdaad heel toevellig!
Later is nu
Ik wil ook meeten!!
Als jij het regelt dan meld ik me aan
Wie gaat er dinsdagavond 8 december mee eten / drankje doen in Rotterdam?
quote:badmeester schreef op 26 november 2015 @ 12:01:

Wie gaat er dinsdagavond 8 december mee eten / drankje doen in Rotterdam?Newimprovedkitty doet al mee!
Nou, dat is een goede tijd en plek voor een Vivaforumbrede ontmoeting zeg, dinsdagavond in Rotterdam. Ik dénk niet dat ik kan, sorry.
Later is nu
...

Wie gaat er dinsdagavond 8 december mee eten / drankje doen in Rotterdam?

Ikke niet.

Mijn situatie is als volgt: Ik woon in het oosten van het land en op werkdagen 's avonds zou ik alleen naar een meeting kunnen als het bij mij in de buurt is vanwege de reisafstand en -tijd. In het weekend en tijdens de vakantie maakt het niet uit waar een meeting is; ik reis overal naar toe, ook naar Amsterdam of Zeeland. De meeste forummers (met wie ik gemeet heb) blijken de voorkeur aan Utrecht te geven, omdat het centraal is en de forummer met de langste reisafstand hoeft feitelijk niet eens zo lang te reizen.
World of Warcraft: Legion
Mogen huisdieren ook mee?

Wie gaat er dinsdagavond 8 december mee eten / drankje doen in Rotterdam?Jammerrrrrrrrrrrrrrrr, dan ben ik aan het werk.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Een keer met een clubje in Utrecht beland. We zouden een november-meet als vervolg doen. Misschien in 2017?
quote:rosanna08 schreef op 26 november 2015 @ 11:15:

ik heb over anderhalve week een meet Oh leuk! Mag ik ook komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven