Voorstellenn
donderdag 26 november 2015 om 21:45
quote:Vancomycine schreef op 26 november 2015 @ 21:43:
Is er trouwens ook een slowchat achtig iets hier
Zijn we toch al mee bezig?
Praat-topics in overvloed hier.
Is er trouwens ook een slowchat achtig iets hier
Zijn we toch al mee bezig?
Praat-topics in overvloed hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 26 november 2015 om 22:55
Allergisch als Type 2 is voor de gedragingen van Type 1, zal Type 2 waar nodig de rol aannemen van forumpolitie en Type 1 streng en dwingend wijzen op spelfouten, gebrek aan interpunctie, domme vragen, oproepjes en al die andere onhebbelijkheden, indien nodig Google, haar glazen bol, haar forumvriendinnen en een pot mosterd hanterend. Zij schuwt hierbij geen rel.
Type 1 op haar beurt reageert hierop met "ik heb dyslectie", het deleten van haar openingspost, "Ach je bent gewoon jaloers dat ik hooggevoelig ben/ mijn schaamlippen heb laten verkleinen/naar de Toppers in Concert ben geweest", "Dat vroeg ik niet" en/of het verzoek bij de angel om het topic weg te halen.
Dit is gewoon uit 2008! En nog steeds actueel
Type 1 op haar beurt reageert hierop met "ik heb dyslectie", het deleten van haar openingspost, "Ach je bent gewoon jaloers dat ik hooggevoelig ben/ mijn schaamlippen heb laten verkleinen/naar de Toppers in Concert ben geweest", "Dat vroeg ik niet" en/of het verzoek bij de angel om het topic weg te halen.
Dit is gewoon uit 2008! En nog steeds actueel