Kerstcadeau Ideeentopic

20-11-2015 20:50 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
De gezellige kerstperiode komt er weer aan! En voor mij is inmiddels het zoeken naar leuke kerstcadeau's alweer begonnen. Ik vind het alleen zo moeilijk om iets te vinden, helemaal met mijn vriend. Inmiddels heb ik een koopverbod ingesteld, zodat ik ook eens dingen op mijn lijstje voor hem kan zetten zonder dat hij het zelf al aangeschaft heeft. En toch blijft het moeilijk. Als gever ben ik snel van de praktische cadeau's, omdat ik eigenlijk niet goed weet wat nou leuk is om te krijgen. (En nee, vriend kan daar ook niet goed antwoord op geven:"Ik vind het al lief dat je aan me denkt". Ik ben dan ook erg benieuwd wat jullie dit jaar voor jullie partners onder de boom gaan leggen.

TO trapt af. Dit zijn de ideeen, maar ik ben er dus nog niet zeker van.

- Een lekkere warme fleece badjas. Het is hier nogal koud in huis en hij heeft alleen een stoffen flutding.

- Een nieuw overhemd van het merk waar hij van houdt.

- Aftershave. (Vroeg hij zelf om, het is niet onder het mom van "hier, ruik je ook eindelijk eens een beetje lekker". )

- Een nieuwe beautycase. (Noem je dat bij een man zo? Ik noem het altijd gekscherend zijn makeuptas.) Vriend reist veel en de oude heeft zijn beste tijd gehad.

- Een iPod, de vorige is helaas zonder onze toestemming van eigenaar gewisseld.

- Een set kookboeken, hij is nogal een kookfanaat.
Is er eigenlijk ook een topic met ideeen om op ons eigen lijstje te zetten? Ik weet niets te vragen..
quote:maiskip schreef op 21 november 2015 @ 17:35:

Idd.

Wij willen volgend jaar gaan backpacken en mij lijkt het leuk om nuttige cadeau's te geven. Backpack krijgt ie met zijn verjaardag van mij dus die valt af.

Go-pro is ook een optie maar we hebben al 2 camera's.

Het is echt moeilijk om iets te verzinnen. :/

Reisgids? (die vraag ik zelf vaak voor mijn verjaardag, vind ik atlijd leuk cadeau)

wandelschoenen

van die superhandige inpakzakjes van bv eagle creek

sneldrogende handdoeken

ehbo-kit

dagrugzak
Kan toch ook hier?

Ik vraag voor mezelf een set Real Techniques makeup brushes. En nieuwe nagellakjes
quote:softijsmetspikkels schreef op 21 november 2015 @ 15:47:

Nikki, die fruitfles kende ik nog niet! Ik vind het ook leuk, cadeau's uitzoeken! Alleen ik kom altijd met cadeau's die ik zelf leuk vond om uit te kiezen, maar helaas zijn ze niet altijd een succes bij mijn vriend

Je ziet ze veel tegenwoordig. Heb er ook een voor mezelf besteld😀 Ach, we doen wat kleine dingetjes.
quote:maiskip schreef op 21 november 2015 @ 17:35:

Idd.

Wij willen volgend jaar gaan backpacken en mij lijkt het leuk om nuttige cadeau's te geven. Backpack krijgt ie met zijn verjaardag van mij dus die valt af.

Go-pro is ook een optie maar we hebben al 2 camera's.

Het is echt moeilijk om iets te verzinnen. :/

Buidel voor je paspoort voor onder je kleding.

Koplamp

Slotje met ketting (afh van hoe je gaat backpacken handig voor kluisjes, en met de kettjng kan je je tas vadtleggen in de nachttrein

Lakenzak
Ik wil graag een toilettas kopen voor mijn vriend, waarvan je de bovenkant rondom los kunt ritsen, maar ik kan maar weinig vinden! Zoek eentje van een goed merk, want hij gebruikt hem heel erg veel. Weten jullie waar ik zoiets online kan vinden?
Paris xl ofzo? Bij elke parfumerie hebben zr nu heel veel toilettassen, ik zou daar eens lekker snuffelen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Monatala, ik had al even gekeken, maar ik vond ze er kwalitatief niet bijzonder uitzien. Heb er nu met google een paar opgezocht (intypen wat je zoekt en dan op "shopping" klikken) en ik ga nu goed nadenken

Ik heb overigens aan een goede vriend gevraagd naar goede messen en die gaf aan Richardson Sheffield. Dus die ga ik ook bestellen. (Voor degenen die een koksmes wilden aanschaffen.)
Oh is er een shopping knop! Dat wist ik niet!

Ik heb zelf vorig jaar een mooi mes gekregen, geweldig cadeau!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Heb een rituals set gekocht (sceub, foam, shampoo en douchegel) hij krijgt er een goede grote fles whiskey bij.

Voor zijn verjaardag koop ik een backpack en regenhoes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven