Half/eind juni 2016 uitgerekend
zondag 11 oktober 2015 om 17:31
NaamLeeftijdenUDKindje #BijzonderhedenMiss-L28/326 juni1e Pavo0725/309 juni1e , 12 jan controle VK, 26 jan 20 weken echo 2ndbaby27/2911 juni2e Blifje32/3415 juni1e Seliv26/2715 juni1e-florine-29/3417 juni2e Pluisje523/2817 juni 1eRosa37/4217 juni3eBeau60029/3118 juni 1e Leonita32/3319 juni2e PlayingTheAngel33/3119 juni2eBetje7639/4220 juni 3eSmikkie8728/2520 juni2e MayThisBeLove29/3521 juni 2e (1*) Ilse2330/3022 juni1e , 8 feb echo Jessiebel28/2822 juniTuctuc28/3023 juni3e Knipeye30/3023 juni1e Pink-t33/4424 juni2e Ann-8134/3724 juni2eLin13x32/3725 juni1eLovely198728/2826 juni2eChrisje02727/2928 juni 1eLievemas29/301 juli2e (1e*) , 18 jan & 5 feb echo
D-ladies
Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
D-ladies
Iets wijzigen in de tabel? Graag vetgedrukt aangeven of zelf aanpassen (stuur pavo07 een PB voor inlog gegevens)
donderdag 26 november 2015 om 15:48
vrijdag 27 november 2015 om 06:37
Hier ook een goede echo en een beweeglijk kleintje, het lijkt zo'n simpel zinnetje maar wat betekent het veel voor me. Ik was zo nerveus, moest al huilen voordat ik ging liggen. Gelukkig was alles goed, we mochten zelfs een filmpje maken van het beeldscherm (zit nu constant dat filmpje te kijken!). Helaas was ik meteen na de echo weer volop aan het overgeven (op de parkeerplaats al, schaamde me dood) en thuis ging het tot middernacht door. Ik wil vandaag de dokter bellen voor efesafamine (?) Medicijn tegen misselijkheid. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
vrijdag 27 november 2015 om 07:13
Wat fijn iedereen weer goede echo's! Toch weer een opluchting iedere keer denk ik.
Leonita ja ik heb die medicijnen twee keer gehad, helaas hielpen ze bij mij echt niet. Maar kan bij iedereen anders zijn! Snap dat je nerveus was voor de echo, wij mogen maandag weer maar ben ook nu al zo nerveus!!
Hier weten nog niet alle mensen het, maandag termijn echo en als die goed is mogen steeds meer mensen het weten. Is wel steeds moeilijker verborgen te houden als je al die tijd al ziek thuis bent, maar is nog redelijk gelukt. Voel me helaas nog steeds niet heel veel beter..
Leonita ja ik heb die medicijnen twee keer gehad, helaas hielpen ze bij mij echt niet. Maar kan bij iedereen anders zijn! Snap dat je nerveus was voor de echo, wij mogen maandag weer maar ben ook nu al zo nerveus!!
Hier weten nog niet alle mensen het, maandag termijn echo en als die goed is mogen steeds meer mensen het weten. Is wel steeds moeilijker verborgen te houden als je al die tijd al ziek thuis bent, maar is nog redelijk gelukt. Voel me helaas nog steeds niet heel veel beter..
vrijdag 27 november 2015 om 08:04
Wat fijn al dat goede nieuws! Balen van die misselijkheid Pluisje, Leonita en andere zieken bij mij valt het nu mee. Alleen auto, bus of trein maken me soms echt naar. Beweging en weinig zuurstof?
Hier echt moeite om het geheim te houden, want heb echt een buikje. Morgen op stap met vrienden, dan dus zwart dragen en laagjes (vest). Op 5 december mag de hele wereld het weten!
Hier echt moeite om het geheim te houden, want heb echt een buikje. Morgen op stap met vrienden, dan dus zwart dragen en laagjes (vest). Op 5 december mag de hele wereld het weten!
vrijdag 27 november 2015 om 14:21
Ben ik ook weer eens.
Hier ook nog misselijk. Vooral met opstaan en als ik niet genoeg eet. Dat vergeet ik gewoon door de andere kids en bezigheden. Moet echt elke 1,5 uur wat eten. Al is het maar een cracottes of fruit. Drinken lukt hier ook niet goed. Dit haal ik eind van de middag wel in want dan heb ik wel heel erg dorst. Drink dan en in de avond zoveel als normaal een hele dag.
Lieve mams, wat heftig, heeft dat kindje het niet gered.
Smikkie, snap je punt. Hoe denk jij over de straling van je laptop, telefoon en de uitlaatgassen en rokende mensen die je voorbij loopt op straat ? Daar maakte ik mij zorgen om, ben tot de conclusie gekomen dat het maar heel kort is en dat als het kind ter wereld komt er ook met momenten mee te maken krijgt. Je wilt het zo goed doen en voor alles beschermen hè maar dat lukt helaas gewoon niet. En als je gezond bent kan je wel wat hebben. Ik laat het maar beetje los want anders blijf ik maar piekeren en de " gevaren "blijven toch
nog wat niet zo gezond is, benzine. .. met tanken ga ik even staan snuiven.. mmm
achtelijk kwaaltje hihi
Patat ook zo zin in steeds mmm
Wel jammer van de maagzuur daarna bah
Positiebroeken hier ook. Veel vroeger dan de vorige keren. Maar wel een hele opluchting. Hier ook een buikje, maar dat zijn vooral mijn darmen denk. De bolling zit hoog en de baarmoeder schijnt nog achter mijn schaambeen te zitten.
Hier ook nog misselijk. Vooral met opstaan en als ik niet genoeg eet. Dat vergeet ik gewoon door de andere kids en bezigheden. Moet echt elke 1,5 uur wat eten. Al is het maar een cracottes of fruit. Drinken lukt hier ook niet goed. Dit haal ik eind van de middag wel in want dan heb ik wel heel erg dorst. Drink dan en in de avond zoveel als normaal een hele dag.
Lieve mams, wat heftig, heeft dat kindje het niet gered.
Smikkie, snap je punt. Hoe denk jij over de straling van je laptop, telefoon en de uitlaatgassen en rokende mensen die je voorbij loopt op straat ? Daar maakte ik mij zorgen om, ben tot de conclusie gekomen dat het maar heel kort is en dat als het kind ter wereld komt er ook met momenten mee te maken krijgt. Je wilt het zo goed doen en voor alles beschermen hè maar dat lukt helaas gewoon niet. En als je gezond bent kan je wel wat hebben. Ik laat het maar beetje los want anders blijf ik maar piekeren en de " gevaren "blijven toch
nog wat niet zo gezond is, benzine. .. met tanken ga ik even staan snuiven.. mmm
achtelijk kwaaltje hihi
Patat ook zo zin in steeds mmm
Wel jammer van de maagzuur daarna bah
Positiebroeken hier ook. Veel vroeger dan de vorige keren. Maar wel een hele opluchting. Hier ook een buikje, maar dat zijn vooral mijn darmen denk. De bolling zit hoog en de baarmoeder schijnt nog achter mijn schaambeen te zitten.
zaterdag 28 november 2015 om 09:34
Dames, ik heb ook een rood hartje
Zo maf, het echte bewijs is nu geleverd!
Ik had eerst de echo en daarna met dezelfde mevrouw wat medische gegevens besproken en alle afspraken ingepland. Wij gaan ook de nekplooi enz doen dus ook nog bloed laten prikken e.d. wat een afspraken ineens!
Qua datum zijn we 1 dag verder doorgeschoven. Nu staat die op 22 juni.
Zo maf, het echte bewijs is nu geleverd!
Ik had eerst de echo en daarna met dezelfde mevrouw wat medische gegevens besproken en alle afspraken ingepland. Wij gaan ook de nekplooi enz doen dus ook nog bloed laten prikken e.d. wat een afspraken ineens!
Qua datum zijn we 1 dag verder doorgeschoven. Nu staat die op 22 juni.
zaterdag 28 november 2015 om 14:45
Ben voorzichtig blij want ik denk dat de Emesafene werkt! Ik ben minder misselijk, en heb zelfs een enorme craving! Kan alleen nog maar denken aan zoute crackers, maar kan zelf niet naar de winkel. Hopelijk wil vriendlief ze straks voor me halen, kan niet wachten!
Laatst op een goeie dag moest ik een fungi ovenpizza hebben, en ow wat was die lekker! Raar toch!?
Maar ben heel blij dat er weer wat eetlust terug is.
Hebben jullie ook al cravings (voedselverlangens?) gehad?
Laatst op een goeie dag moest ik een fungi ovenpizza hebben, en ow wat was die lekker! Raar toch!?
Maar ben heel blij dat er weer wat eetlust terug is.
Hebben jullie ook al cravings (voedselverlangens?) gehad?
zaterdag 28 november 2015 om 17:06
Grapje , mijn beeld wilde gok ik al twee dagen niet ververzen ( snapte al niet dat het zo stil is ).
En tuctuc : tja ik denk maar niet te veel na , het kindje moet opgroeien in deze wereld dus er zitten overal e toevoegingen in en veel is ongezond , maar leven zonder kan ook niet dus het moet er maar al eenbeetje imam voor worden
. Met laptop straling hou ik wel echt rekening : heerlijk met een laptop in bed nog wat schijven , maar die laptop ligt nu niet meer op mijn buik !
En tuctuc : tja ik denk maar niet te veel na , het kindje moet opgroeien in deze wereld dus er zitten overal e toevoegingen in en veel is ongezond , maar leven zonder kan ook niet dus het moet er maar al eenbeetje imam voor worden
zondag 29 november 2015 om 16:10
Wij hebben het goede nieuws gisteren aan mijn ouders verteld. Met een smoes naar ons gelokt en een envelop gegeven met hun naam er op en de mededeling dat die hier was bezorgd. In de kaart zaten kopieën van de echo foto's. Ze waren aangenaam verrast. Toen lekker uit eten met zn 4en en was het een gezellige avond.
Qua eten heb ik nog geen gekke voorkeuren. Eerder dat er iets voor mn neus staat en dat ik geen trek meer heb.
Qua eten heb ik nog geen gekke voorkeuren. Eerder dat er iets voor mn neus staat en dat ik geen trek meer heb.
zondag 29 november 2015 om 19:54
Rosa, Ik ben geen fan van sushi, maar dat is vaak met rauwe vis toch. Neem je dat dan zonder vis? Oesters mogen nu ook niet.
Wil niet zeuren hoor, misschien weet je het niet.
Ik had gisteren zo zin in toastje filet American.
Maarja mag niet.
Nu lees ik avocado en heb ik er trek in.
Vandaag veel hoofdpijn en emotineel. Lastig zeg. Ik Laat Het maar gewoon lopen. Kinderen kiijken mij wel gek aan. De jongste begrijpt het niet.
Wil niet zeuren hoor, misschien weet je het niet.
Ik had gisteren zo zin in toastje filet American.
Maarja mag niet.
Nu lees ik avocado en heb ik er trek in.
Vandaag veel hoofdpijn en emotineel. Lastig zeg. Ik Laat Het maar gewoon lopen. Kinderen kiijken mij wel gek aan. De jongste begrijpt het niet.
maandag 30 november 2015 om 06:01
Leuk om jullie cravings te lezen! Vlak nadat ik mn zoute crackers had (tuc mmm) kwamen ze er alweer uit, daarna de hele avond beroerd. Gisteren een hele dag niet overgegeven dus ik denk dat de buikgriep nu pas echt over is.. 2,5 kilo afgevallen dus nu vooral aansterken. Ik heb een soort jetlag omdat ik de hele week zo vroeg in bed lag, word nu steeds rond 4 5 uur wakker. Ben van plan vandaag weer naar werk te gaan en dan wil ik het persoonlijk aan collegas vertellen (en baas), had me er al bij neergelegd dat het telefonisch zou moeten maar persoonlijk is veel leuker natuurlijk.
maandag 30 november 2015 om 12:05
Haha leuke cravings hebben jullie! Ik heb het maar heel af en toe, waarschijnlijk omdat de misselijkheid overheerst.. Ik dacht ook dat rauwe vis niet mocht, maar ik lust dat sowieso niet
Wij hebben zojuist de termijn echo gehad en alles was weer goed! Ben wat vooruit gezet, officiële uitgerekende datum is nu 17-06-2016!
Dus Pavo als je zin en tijd hebt mag je dat veranderen, en volgende controle bij VK is 29-12.
Wij gaan het deze week aan iedereen bekend maken, ben vrijdag 12 weken. Maken een leuke foto voor op Facebook. Dichtstbijzijnde familie/vrienden zijn al op de hoogte maar zo weet iedereen het gelijk. Doen jullie dat ook?
Ik ga woensdag eindelijk weer proberen te werken, hoop dat het lukt. Ben net als jou Leonita al wat kilo's kwijt en heb echt 0,0 energie door al het weinige eten en drinken.
Wij hebben zojuist de termijn echo gehad en alles was weer goed! Ben wat vooruit gezet, officiële uitgerekende datum is nu 17-06-2016!
Dus Pavo als je zin en tijd hebt mag je dat veranderen, en volgende controle bij VK is 29-12.
Wij gaan het deze week aan iedereen bekend maken, ben vrijdag 12 weken. Maken een leuke foto voor op Facebook. Dichtstbijzijnde familie/vrienden zijn al op de hoogte maar zo weet iedereen het gelijk. Doen jullie dat ook?
Ik ga woensdag eindelijk weer proberen te werken, hoop dat het lukt. Ben net als jou Leonita al wat kilo's kwijt en heb echt 0,0 energie door al het weinige eten en drinken.
maandag 30 november 2015 om 13:03
Fijn Pluisje! Wij onthullen het geheim zaterdag als we Sinterklaas vieren. Zin in. Kan het buikje ook bijna niet meer verborgen houden..
Het ging trouwens ook even over sushi. Ik ben daar ook erg gek op. Walg momenteel echt van warm eten. Als met goede verse ingrediënten gewerkt wordt is sushi niet gevaarlijk, maar ik neem geen tonijn vanwege de zware metalen. Dingen als krab, avocado, komkommer en ei kunnen prima. Ook verse zalm mag, maar dan moet je zeker weten dat het echt vers is.
Het ging trouwens ook even over sushi. Ik ben daar ook erg gek op. Walg momenteel echt van warm eten. Als met goede verse ingrediënten gewerkt wordt is sushi niet gevaarlijk, maar ik neem geen tonijn vanwege de zware metalen. Dingen als krab, avocado, komkommer en ei kunnen prima. Ook verse zalm mag, maar dan moet je zeker weten dat het echt vers is.
maandag 30 november 2015 om 16:01
Hey meiden!
Goed nieuws pluisje!
Leuke manier verteld Ilse .
Hier gaat het helaas even wat minder. Sinds donderdag flink de griep en dus op bed... Morgenvroeg wel de echo, die ga ik niet verplaatsen anders wordt het te laat voor de combinatietest. Hoop dat ik van de week weer beter ben, zodat ik het nieuws aan de rest van collega's kan vertellen.
Weinig cravings heb ik eigenlijk.. Vind snoep wel een stuk lekkerder dan normaal (behalve chocolade dan). Daarnaast vind ik koffie niet zo lekker meer. Ooh en sushi vind ik zoo lekker en mis ik echt. Ga dat binnenkort lekker zelf maken met verse vis .
Goed nieuws pluisje!
Leuke manier verteld Ilse .
Hier gaat het helaas even wat minder. Sinds donderdag flink de griep en dus op bed... Morgenvroeg wel de echo, die ga ik niet verplaatsen anders wordt het te laat voor de combinatietest. Hoop dat ik van de week weer beter ben, zodat ik het nieuws aan de rest van collega's kan vertellen.
Weinig cravings heb ik eigenlijk.. Vind snoep wel een stuk lekkerder dan normaal (behalve chocolade dan). Daarnaast vind ik koffie niet zo lekker meer. Ooh en sushi vind ik zoo lekker en mis ik echt. Ga dat binnenkort lekker zelf maken met verse vis .
maandag 30 november 2015 om 16:22
Sterkte voor alle meiden die zo ziek zijn.
Hier gaat het de ene dag beter dan de andere, nog steeds vanaf 16.30 ongeveer misselijk, dus het avondeten komt er nog regelmatig uit. De laatste dagen sochtends ook vaker misselijk. Vandaag weer de hele dag eigenlijk.
En verschrikkelijke maagzuur ook elke avond, en die stomme rennies werken totaal niet, ik zit nu de hele dag met anta flu's in mijn mond, die helpen wel aardig.
Morgen de termijn echo, ben erg benieuwd!
Hier gaat het de ene dag beter dan de andere, nog steeds vanaf 16.30 ongeveer misselijk, dus het avondeten komt er nog regelmatig uit. De laatste dagen sochtends ook vaker misselijk. Vandaag weer de hele dag eigenlijk.
En verschrikkelijke maagzuur ook elke avond, en die stomme rennies werken totaal niet, ik zit nu de hele dag met anta flu's in mijn mond, die helpen wel aardig.
Morgen de termijn echo, ben erg benieuwd!