Fun: Als ik later groot ben...

01-12-2015 15:33 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je alles op de wereld mocht wensen, wat zou je dan willen?

Als ik later groot ben wil ik een boerderij met geitjes, kippetjes en een hond. Op het platteland in een land hier ver vandaan :-)
een paard
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Vrede op aarde
Ga ik een jaar lang met mijn rugzak op reis. Man en kinderen mogen thuis blijven, maar ik zou het wel leuk vinden als ze af en toe bij me langs komen.
Een geneesmiddel voor mijn ziekte!

Mijn kind gelukkig en gezond.

Geen haat meer in de wereld.
Bij nader inzien; vrede op aarde
Kind gezond en gelukkig

Geitjes

Een mooi en gezellig huis

Veel lieve mensen om me heen

Een goede gezondheid

Veel geld

Mooi oud worden
Als ik mocht wensen wat ik zou willen, dan zou ik gezond zijn, en hetzelfde wensen voor mijn directe naasten. Dan zou ik weten waar ik naar toe zou willen de aankomende jaren wat betreft mijn leven, waardoor ik nu ook meer weloverwogen keuzes zou kunnen maken.
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
Dat iedereen om me heen gezond is en blijft. Ik ben dat ziekenhuis onderhand kotsbeu.
Hersteld en gelukkig zijn.

Voor de wereld heb ik geen wensen. De mensen die keuzes maken om van deze planeet een hel te maken zijn allemaal volwassen, dus die moeten zelf maar de keuze maken om op te houden met al dat negatieve gedoe.
Dat ik geen darmproblemen en leerstoornis meer heb en daardoor het beroep uit zou kunnen oefenen waar ik van droom

Vrede op aarde

Dat mijn vader gezond was

Een dure sportauto

Man en ik veel vaker op vakantie

Een mooi huis in de heuvels

Een paard, poezen en een hondje
Dat mijn oudste zoontje helemaal gezond zou zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Voor de wereld: geen idee, sta er een beetje in als Cateautje.

Voor mezelf: een wijnlandgoed in Italië en dan een beetje het leven uit "Under the Tuscan sun".
Alsnog de theaterschool doen
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ja, ik heb één ding voor de wereld. Dat alle kinderen onbezorgd opgroeien en hun onschuld kunnen bewaren.
Heel egoïstisch maar ik zou gewoon graag zo rijk willen zijn dat ik niet weet wat ik er mee aan moet.

Zal dan wel veel van het geld in goede doelen steken.
Leuk topic!

Als ik later groot ben woon ik in een leuk vrijstaand huis met wat grond. Mijn kinderen zijn gelukkig en gezond en financieel hebben we het goed. En het belangrijkste: mijn moeder is op wonderbaarlijke wijze genezen van haar ongeneeslijke ziekte en woont naast ons ☺️.
Wil ik een onbezorgde wereld.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Genoeg geld

Gezond en gelukkig

En dit voor de hele wereld.
Ik zou graag gezond willen zijn en geen pijn meer hebben.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Vroeger wilde ik "een rijdende winkel" als ik later groot was :-)

Nu zou ik willen dat er wat meer verdraagzaamheid zou zijn op de wereld.

En natuurlijk geen ziekten of oorlog.

Voor mezelf: dat ons kindje gelukkig is.
Ietsjes meer geld, ook al kan ik mij niet beklagen. En een regelmatige baan, ik ben verpleegkundige.....dus is niet zo makkelijk...

En dat mijn kinderen een leuke baan krijgen, waar ze van kunnen leven. En de hoop dat mijn kinderen geen oorlog mee moeten maken..
Grappig dit soort topics. De meeste mensen (ik denk bijna iedereen) wil vrede en gelukkig zijn. Blijkbaar doen we dan toch iets fout met z'n allen.
quote:beetjegek schreef op 01 december 2015 @ 16:15:

Genoeg geld

Gezond en gelukkig

En dit voor de hele wereld.

Genoeg geld voor de hele wereld is natuurlijk niet echt realistisch met inflatie enzo

Maar dit topic hoeft natuurlijk niet heel realistisch te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven