Carnavals kostuum

04-12-2015 17:33 28 berichten
Ik vier niet vaak carnaval, nu is een vriend prins dit jaar en we willen hem gaan verassen door met zijn alle naar het prinsenbal te komen. Heeft iemand ideeën die niet te duur zijn, want ik weet niet wanneer ik weer carnaval ga vieren en een duur kostuum vind ik zonde. Met halloween ben ik als broken doll gegaan, helaas haal je het hele effect van de schmink weg als ik mijn bril opzet. En zonder ben ik echt blind. Ook ben ik niet van het online winkelen. Ik maak het erg makkelijk zo hè? Wie kan mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
Als nerd gaan?
als jullie met een hele groep gaan, is het leuk om iets te doen wat op de prins slaat en dat hoeft helemaal niet duur te zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als naughty highschool meisje? Dan mag opgestoken haar en 'n bril best.
Shoot first, ask questions later!
Aangezien je van verassen houdt, zou ik als brandweervrouw gaan
Als Lee towers? Gouden microfoon en een hijskraan en klaar.
quote:gismo72 schreef op 04 december 2015 @ 17:43:

Aangezien je van verassen houdt, zou ik als brandweervrouw gaanOf begrafenisondernemer.
Of verras je vriend door lenzen te nemen!
Shoot first, ask questions later!
Tiroler iets is daarna makkelijk te verkopen

Hippie iets is makkelijk te krijgen bij Blokker, zelfde geldt voor zn rock en roll outfit!

Zelf heb ik een mini mouse en mickey mouse en donald en katrien duck gemaakt voor mijn vriend en mij samen.

Met vriendinnen zijn we ooit als de drie biggetjes gegaan!

Kijk eens op marktplaats wat voor een leuk prijsje bij jou in de buurt wordt aangeboden! Misschien kom je nog op ideeën.
Think it, say it, do it!
Je kunt altijd nog in een sportoutfit gaan, als je geen geld wilt uitgeven. Foute zweetband, beenwarmers en je bent klaar.
Ik ben wel eens als kat gegaan. Voor een paar euro een zwart kattenmasker, zwarte kleding en alleen een staart maken. Zwarte panty vullen en aan je kont naaien
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kan je dat halloween pak niet wat aanpassen?.

Je zou ook eens bij de kringloop kunnen kijken voor oma kleren oid. Kan je je bril ook ophouden.
Chucky and bride...

Of als tuinman.. of smurf of....
Met een oud laken als spook gaan.
- Koop bij Zeeman of Wibra zo´n te lelijke herenpyjama. Haar in de war, bril op en gaan met die banaan;

- Scheur/knip een oude spijkerbroek aan flarden, kleurige panty er onder, simpel wit t-shirt beschilderen of iets anders creatiefs;

- Zoek bij de Kringloopwinkel de allerlelijkste outfit bij elkaar;

- Trainings- of joggingpak aantrekken en een zweetband om je hoofd.

Ik krijg zin in Carnaval.....
Er zitten wel wat dingetjes tussen waar ik iets mee kan. Nog meer ideeën?
quote:snowdogs schreef op 04 december 2015 @ 19:57:

- Koop bij Zeeman of Wibra zo´n te lelijke herenpyjama. Haar in de war, bril op en gaan met die banaan;

Ik krijg zin in Carnaval.....Dan denkt iedereen dat je Peter Jan Rens bent of je daar nu blij mee moet zijn
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als zwangere vrouw gaan (is wel leuker als dan alle dames uit de groep dat doen, anders valt het niet op als kostuum).

Een rok en roll outfit van de blokker, is een rok en een sjaaltje, zwart shirtje erbij, haar omhoog gestoken en klaar.

Als ma flodder, gewoon schort van Wibra (of kringloop), shirt eronder, rubberen laarzen aan en een sigaar.

Als oma, bloemetjes jurk kopen bij de kringloop.
Is het Prinsenbal wel verkleed? In veel plaatsen is dat namelijk niet zo. Of is het Prinsenbal echt met carnaval zelf?
quote:deerke schreef op 09 december 2015 @ 12:18:

Is het Prinsenbal wel verkleed? In veel plaatsen is dat namelijk niet zo. Of is het Prinsenbal echt met carnaval zelf?Ja het prinsenbal is verkleed. Is al meteen nagevraagd toen we uitgenodigd werden. Anders zou ik zeker wel opvallen, wat ook wel een beetje de bedoeling is. Wil eigenlijk iets origineels.
Is het prinsenbal het enige dat er van je wordt verwacht als viriend van de prins?

* waarschuwt maar vast even...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Femsylove schreef op 09 december 2015 @ 12:27:

[...]

Ja het prinsenbal is verkleed. Is al meteen nagevraagd toen we uitgenodigd werden. Anders zou ik zeker wel opvallen, wat ook wel een beetje de bedoeling is. Wil eigenlijk iets origineels.

Dan in een Kerstvrouw niemendalletje?

quote:merano schreef op 09 december 2015 @ 12:36:

Is het prinsenbal het enige dat er van je wordt verwacht als viriend van de prins?

* waarschuwt maar vast even...

Volgens mij staat er 'een vriend' en niet 'mijn vriend'

Makkelijke outfits die ik heb:

- panterlegging en glimmende gouden panterbadjas van de markt, eventueel nog wat panterschmink en/of haarband met oortjes.

- zwempak en legging bij de Primark, zweetbandje erbij

- een 'galaxy legging', zilveren jurkje en dan planeetjes en sterren schminken. (en eventueel zo'n haarband met voelsprieten van de carnavalswinkel op je hoofd)

- glitterjurkje, glitterlegging (zijn nu overal met de kerst) en glitterschmink (en eventueel nog naar de carnavalswinkel voor een glitterhoed/masker/haariets).
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 december 2015 @ 12:14:

[...]

Dan denkt iedereen dat je Peter Jan Rens bent of je daar nu blij mee moet zijn Hoe gekker, hoe beter met Carnaval, toch?
quote:merano schreef op 09 december 2015 @ 12:36:

* waarschuwt maar vast even... Ja dat is het enige, hij is een vriend, heeft een vrouw en heeft dochters van mijn leeftijd, die zijn wel bij zowat alles aanwezig. Nu is de vriendengroep (waaronder ik) door zijn vrouw uitgenodigd om hem te verassen met het prinsenbal. Verder niks dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven