Zaterdag

05-12-2015 10:56 57 berichten
Ik hoop niet dat ik iemand pijn doe met dit topic want misschien is er een reden voor dat ik deze nooit meer op zaterdag zie? Maar eerder was er altijd zo'n topic met zaterdagplannen.

To trapt af hier helaas alle 4 in bed net buikgriep. Gelukkig zijn de kinderen nog te klein om iets van sinterklaas te snappen. Ik vind het wel leuk om jullie plannen vandaag te lezen! Wij zouden vanavond nog wel uit eten gaan :(

Groetjes stadenland.
Cateautje......dit is jouw cadeautje aan ons ooit!
Beterschap Stadenland!

Ik zit nu in de wachtkamer bij de tandarts, controle (ik heb een tandarts die alleen op zaterdag werkt). Daarna met vriend naar mijn ouders. Vanavond daar pakjesavond vieren en blijven slapen en dan morgen naar schoonouders voor pakjesavond. Zin in!
quote:Cateautje schreef op 05 december 2015 @ 12:18:

Dag allemaal, een fijne zaterdag gewenst en heel veel plezier met het Sinterklaasfeest.

Ik vind het leuk dat er een zaterdagtopic is geopend en nog leuker op deze feestdag.

Have fun!

Jahoe! Daar ben je

Gelukkig maar

Wat was de reden dat jijze niet meer opende?

Bedankt voor alle beterschap wensen.

Veel plezier met pakjesavond, door jullie verhalen krijg ik zin in volgend jaar wanneer zoontje het snapt
De reden dat ik geen zaterdagtopic meer open op het moment is omdat ik in een depressie zit en het voor mij erg moeilijk is om op iedereen te reageren, dat kost me op dit moment teveel energie die ik niet heb.
quote:Cateautje schreef op 05 december 2015 @ 12:30:

De reden dat ik geen zaterdagtopic meer open op het moment is omdat ik in een depressie zit en het voor mij erg moeilijk is om op iedereen te reageren, dat kost me op dit moment teveel energie die ik niet heb.Heel veel sterkte Cateautje. Depressies zuigen, ik hoop dat je de weg naar boven weer weet te vinden.
Dank je!
Wat erg cadeautje!!

Doe maar rustig aan en bedankt voor je reactie

Heel veel sterkte
Ik ben in mei begonnen aan een Rumtopf en die is nu klaar. Mijn schoonzus en zwager komen vanmiddag proeven. Het is goed gelukt, heel erg lekker maar wel erg sterk.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef helemaal niets vandaag. Kippensoep opgezet en ben aan het twijfelen of ik er een soto van maak of een Thaise versie. Even bij mijn lieve schoonzusje langs vanmiddag, wat boodschappen doen en dan heer-lijk met een fles wijn, soep en lekkers op de bank seizoen 4 van Suits kijken.

Iedereen heel veel plezier met de Sint
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
En Cato! Veel sterkte lieverd. ❤️
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Oh, ik heb vanmorgen gemediteerd, toen een flink stuk gelezen en zometeen ga ik een flinke wandeling maken. Daarna sinterklaas met de familie.
Hier altijd redelijk saai op zaterdag. Mijn man heeft een bedrijf wat op zaterdag ook altijd open is en deze periode is erg druk altijd. Ik rommel dus in huis, altijd wat te doen met drie kinderen en tussendoor beetje achter de laptop. kinderen spelen redelijk lief met de playmobil. Vanavond gaan we heel slecht eten bestellen en lekker samen op de bank. Morgen vieren wij sinterklaas met opa en oma. die blijven dan ook eten. eerst gaat mijn man nog even met de kinderen naar mijn schoonouders want daar heeft Sint blijkbaar ook nog een of ander prul achter gelaten, maar ik heb geen contact met ze dus ga ik lekker even sporten! die shoarmaschotel van vanavond er weer af haha.

beterschap!
train eat sleep repeat
Ik zit nog in pyjama op de bank te forummen, heb wel de wasmachine aan. Doe ook niks met sinterklaas. Vanavond gewoon met eten AGV. Niks bijzonders en om 20.00 gaat de tv aan voor CSI op RTL8

Wel doe ik nog wat waxinelichtjes aan en een kaars, tenminste als ie blijft staan in de standaard, kaars te dik, opening van standaard iets te klein.

Met Kerst doe ik precies herzelfde als vandaag. Sinterklaas is voor mij een normale dag en kerst idem dito.
quote:Cateautje schreef op 05 december 2015 @ 12:30:

De reden dat ik geen zaterdagtopic meer open op het moment is omdat ik in een depressie zit en het voor mij erg moeilijk is om op iedereen te reageren, dat kost me op dit moment teveel energie die ik niet heb.Heel veel sterkte
Ik dacht er vanochtend toevallig ook aan. Ik vond het altijd gezellig, op zaterdagochtend. Vedrietig om te lezen dat het niet zo goed gaat met je Cateautje. Sterkte

Stadenland: Beterschap!

Vanochtend heb ik lekker uitgeslapen. Daarna wat huishoudelijke dingetjes gedaan. We kijken nu films. Straks gaan we nog even naar het bos voor een lekkere boswandeling. En dan vanavond pakjesavond vieren met de buurtjes en onze kinderen (wij 1, zij 2).
Leuk een zaterdagtopic, wat ouderwets

Sterkte cateautje, las je al weinig de laatste tijd.

En TO beterschap.

Hier vanmorgen een paar shirtje gehaald en worsten van de Hema, nu heerlijk aan een broodje worst met een dikke klodder Zaanse mayo

Vanmiddag lekker niks doen op de bank, eind van de middag even naar het werk om af te sluiten voor degenen die vandaag hebben gewerkt.
quote:HelgaV schreef op 05 december 2015 @ 13:12:

Ik dacht er vanochtend toevallig ook aan. Ik vond het altijd gezellig, op zaterdagochtend. Vedrietig om te lezen dat het niet zo goed gaat met je Cateautje. Sterkte

Stadenland: Beterschap!

Vanochtend heb ik lekker uitgeslapen. Daarna wat huishoudelijke dingetjes gedaan. We kijken nu films. Straks gaan we nog even naar het bos voor een lekkere boswandeling. En dan vanavond pakjesavond vieren met de buurtjes en onze kinderen (wij 1, zij 2).

En wat weerhield je ervan om er zelf 1 te openen? ;)

Dank je wel
Nou meer, dat ik er aan dacht: Goh, was wel altijd leuk op de zaterdagochtend. Waarom niet openen? Gewoon niet aan gedacht
Wat leuk dat de zaterdagtopic een doorstart heeft gemaakt Een positief topic is altijd fijn toch Stadenland. Veel beterschap voor je gezinnetje. Het is wat met zn 4en.

Jammer van de reden dat Cateautje het niet meer doet.....Ik wens je veel sterkte en hoop dat de dal kort en niet diep is

Iedereen een fijne Sinterklaas/zaterdag gewenst!
Het dal duurt al ruim een jaar, maar dank je, ik hoop er over niet al te lange tijd van af te zijn.
Sterkte Cateautje.
Ik hoop het te krijgen Troela.

Dank je.
Beterschap aan wie het nodig heeft

Zometeen richting opa en oma om sinterklaas te vieren.
Sterkte cateautje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven