Hoe moet dat eigenlijk?

05-12-2015 13:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn wasmachine pompte het water niet weg dus ging ik het filter (logischerwijs aan de onderkant/voorkant) even schoonmaken, maar ja: dan komt er dus zo'n sloot water uit. Had handdoeken en een dweil klaarliggen want ik heb nooit iets dat zo laag is dat je het onder de uitgang van het filter kunt plaatsen. Hoe doen jullie dat?
Eerst met het slangetje leeg laten lopen in een ovenschaal. Tussendoor de dop erop en ovenschaal leeg gooien in een emmer.

Pas als er niks meer uit het slangetje komt, de draaiknop open draaien voor het filter.
Ja precies, Theia! Zo bedoel ik het, maar niet ieder machine heeft dat blijkbaar.
Een heel irritant klusje is dat inderdaad. Ik gebruik het klepje dat ervoor zit, is een soort opvangbakkie. Altijd weer een teleurstelling als het filter niet vol blijkt te zitten...
quote:appagante schreef op 05 december 2015 @ 15:25:

Ja precies, Theia! Zo bedoel ik het, maar niet ieder machine heeft dat blijkbaar.

Of het slangetje zit inderdaad verstopt, zoals jij ook zegt.

Bij mij zit het slangetje bijvoorbeeld aan de hele andere kant van de voorkant. Rechtsonder de dop voor het filter, maar links onder het slangetje! Daar keek ik de eerste keer ook overheen.
De vuilniszak leg je onder de plek waar het waarschijnlijk gaat lekker, in plaats van een bakje of iets anders.
Ik heb wasmachine en droger op een verhoging. Ook lekkerder voor je rug wanneer je de was van machine naar droger brengt. Onder de verhoging staan een vrieskast en een koelkast. Ideaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven