Ik sta in de krant!!!!!!
maandag 7 december 2015 om 18:30
maandag 7 december 2015 om 18:35
maandag 7 december 2015 om 18:41
maandag 7 december 2015 om 18:43
quote:Dana schreef op 07 december 2015 @ 18:35:
Als je t vervelend vindt, wil ik m'n posts wel weghalen hoor.
't Was toeval, ik zat toevallig net met die krant in m'n hand en vond jou daar wel een type voor.Nee joh lekker boeien. Desnoods maak je er n foto van. Als je dat te identificeren ding maar afplakt en de foto later weghaalt
Als je t vervelend vindt, wil ik m'n posts wel weghalen hoor.
't Was toeval, ik zat toevallig net met die krant in m'n hand en vond jou daar wel een type voor.Nee joh lekker boeien. Desnoods maak je er n foto van. Als je dat te identificeren ding maar afplakt en de foto later weghaalt
maandag 7 december 2015 om 18:46
Ik had de krant nog niet gelezen
Maar nu wel, Badmeester, goed gedaan man, die 22 miljoen gulden deal met Teeven, hoeveel is dat nu omgerekend in euro's. Maakt ook niet uit je kunt daar wel lekker van op vakantie met je vrouw en een mooie kerstboom van kopen, het balkje voor je ogen op de foto doet ook wel lekker ruig aan. Mocht je ooit toevallig in de buurt komen van mijn huis, mijn deur staat altijd voor je open en mijn spaarpot staat op het dressoir.
Maar nu wel, Badmeester, goed gedaan man, die 22 miljoen gulden deal met Teeven, hoeveel is dat nu omgerekend in euro's. Maakt ook niet uit je kunt daar wel lekker van op vakantie met je vrouw en een mooie kerstboom van kopen, het balkje voor je ogen op de foto doet ook wel lekker ruig aan. Mocht je ooit toevallig in de buurt komen van mijn huis, mijn deur staat altijd voor je open en mijn spaarpot staat op het dressoir.
maandag 7 december 2015 om 18:47
maandag 7 december 2015 om 19:08
Dus als ik het goed begrijp heb je gisteren hier verteld dat je , zeg, aan de marathon mee doet. Dag later sta je in de krant, opent een topic maar kunt verder niks zeggen. De eerste die het raadt complimenteer je?
Waarom niet gelijk man en paard noemen dan?
Waarom niet gelijk man en paard noemen dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 7 december 2015 om 19:12
quote:Nouschi schreef op 07 december 2015 @ 19:08:
Dus als ik het goed begrijp heb je gisteren hier verteld dat je , zeg, aan de marathon mee doet. Dag later sta je in de krant, opent een topic maar kunt verder niks zeggen. De eerste die het raadt complimenteer je?
Waarom niet gelijk man en paard noemen dan?Ja eh. Niet zo scherp doen he?
Waarom niet gelijk man en paard noemen dan?Ja eh. Niet zo scherp doen he?