Ik sta in de krant!!!!!!

07-12-2015 17:51 103 berichten
Maar ja, ik kan niet zeggen welke en welk artikel want dan ben ik niet meer anoniem.

Dus dit topic is volkomen waardeloos.

( toch vreemd waarom ik het dan zo'n ding vind: dat in de krant staan )
quote:Troelalaaaa schreef op 07 december 2015 @ 18:28:

Badmeester, je bent toch getrouwd cq woont samen met een vrouw?

Ik ben de weg alweer kwijt.Sinds wanneer kunnen getrouwde mannen niet in de krant? Huh?
Alle reacties Link kopieren
Wij denken wel aan een ont-zet-ten-de bikkel hè Limelight.

Nog even en de cougar in mij valt in katzwijm.
dana wijzigde dit bericht op 07-12-2015 18:31
Reden: zwijm natuurlijk, geen zwijn :-)
% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wat leuk! Welke was van jou? "Gezellige veertiger zoekt soulmate" of "Bedachtzame reiziger op zoek naar reisgezelschap"?

Ben je dood of heb je iemand vermoord
Never a dull moment!
T is wel snel geraden trouwens...
quote:cassala schreef op 07 december 2015 @ 18:31:

Ben je dood of heb je iemand vermoord Nee.
Had ik m goed?????
Als je t vervelend vindt, wil ik m'n posts wel weghalen hoor.

't Was toeval, ik zat toevallig net met die krant in m'n hand en vond jou daar wel een type voor.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 07 december 2015 @ 18:35:

't Was toeval, ik zat toevallig net met die krant in m'n hand en vond jou daar wel een type voor.Oh, toch geen husband of the year award blijkbaar......
Pfff daar gaat m'n avond. Alle middagkranten nu kopen bij de avondwinkel, deze uitpluizen en leggen naast al je berichten van de afgelopen jaren. Maar erachter komen zal ik!
quote:Nicotientje schreef op 07 december 2015 @ 18:39:

[...]

Oh, toch geen husband of the year award blijkbaar......

Dat kan nog steeds!

Hij heeft toch niet gezegd WIE het geraden heeft?
quote:Dana schreef op 07 december 2015 @ 18:35:

't Was toeval, ik zat toevallig net met die krant in m'n hand en vond jou daar wel een type voor.Nee joh lekker boeien. Desnoods maak je er n foto van. Als je dat te identificeren ding maar afplakt en de foto later weghaalt
quote:Dana schreef op 07 december 2015 @ 18:30:

Wij denken wel aan een ont-zet-ten-de bikkel hè Limelight.

Nog even en de cougar in mij valt in katzwijm.

Ik doe het iig. niet na.

@badmeester, was je gisteravond ook nog op TV.
Ik had de krant nog niet gelezen

Maar nu wel, Badmeester, goed gedaan man, die 22 miljoen gulden deal met Teeven, hoeveel is dat nu omgerekend in euro's. Maakt ook niet uit je kunt daar wel lekker van op vakantie met je vrouw en een mooie kerstboom van kopen, het balkje voor je ogen op de foto doet ook wel lekker ruig aan. Mocht je ooit toevallig in de buurt komen van mijn huis, mijn deur staat altijd voor je open en mijn spaarpot staat op het dressoir.
quote:limelight schreef op 07 december 2015 @ 18:44:

[...]

Ik doe het iig. niet na.

@badmeester, was je gisteravond ook nog op TV.Wel gefilmd. Niet op tv.
Leuke OP, die mag zo in de krant wat mij betreft.

De enige juiste toon en manier gevonden om een topic te openen over dat je zelf in de krant staat.

Geruststellend dat er toch werkelijk intelligent leven te vinden is op deze planeet, chapeau!
quote:Dana schreef op 07 december 2015 @ 18:41:

[...]

Dat kan nog steeds!

Hij heeft toch niet gezegd WIE het geraden heeft? Om 18.43 wel
Niet zo heel moeilijk, gister heb je zelf in een topic gemeld waar je aan mee gedaan hebt .
Ik zit op een stoel!!!

maar ik ga ook niet vertellen in welke kamer, in welke woning en waar die woning staat dus aan deze reactie heb je geen kont.
quote:nina1966 schreef op 07 december 2015 @ 18:02:

[...]

Misschien is hij wel die 93 jarige ss er.
quote:marjorette schreef op 07 december 2015 @ 18:55:

Niet zo heel moeilijk, gister heb je zelf in een topic gemeld waar je aan mee gedaan hebt .............
't Is toch wel een kwaliteitskrant, hè

Want anders ga ik natuurlijk niet zeggen dat ik je herkend heb
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dus als ik het goed begrijp heb je gisteren hier verteld dat je , zeg, aan de marathon mee doet. Dag later sta je in de krant, opent een topic maar kunt verder niks zeggen. De eerste die het raadt complimenteer je?

Waarom niet gelijk man en paard noemen dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ben jij Ranomi Kromowidjojo?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Nouschi schreef op 07 december 2015 @ 19:08:

Dus als ik het goed begrijp heb je gisteren hier verteld dat je , zeg, aan de marathon mee doet. Dag later sta je in de krant, opent een topic maar kunt verder niks zeggen. De eerste die het raadt complimenteer je?

Waarom niet gelijk man en paard noemen dan?Ja eh. Niet zo scherp doen he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven