Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze27 schreef op 07 december 2015 @ 12:13:

En volgens mij bedoelde Unicorn knutselen op een andere manier, hihi hahaha oeps :-) dat had ik niet door, hoe stom :-)
Happiness is only real when shared
@Unicorn, hahaha ja grappig, ik dacht echt dat je iets anders bedoelde.. Hier zeggen we ook niet 'klussen' of 'knutselen' :-) vandaar wsch.. maar geniet van je knutseltijd

@Bliss en MissTiek: bedankt! Geniet ervan!

En ik vind het helemaal niet erg van die kwaaltjes, ik hoop dat jullie ze binnenkort ook heel snel mogen meemaken! !ik duim!!!

@Suze, idd ben er nog wat "nuchter" onder, maar hoop idd snel dat het wat 'echter' voelt

@peach, goed gevierd dit weekend? straks de kans om een beetje te rusten mss?
@suze thanks meid! Het gaat hier heel erg goed! Alweer 36,5 weken dus idd al lekker verlof maar wat gaat het snel zeg!

Ik lees nog heel veel met jullie mee want wat heb ik ook ontzettend veel aan dit forum gehad en daarom leef ik nog steeds mee..

@ellie jammer dat het vanmorgen niet door kon gaan wel spannend he..

Ik heb met 6 wkn een inwendige echo gehad dus hopelijk krijg jij dit ook en anders kun je er nog altijd zelf naar vragen als je daar bent ter geruststelling..

Knuffel voor alle meiden!
@bliss: hier in Belgie is het normaal om rond de 8w een eerste echo te krijgen (alles bij de gyn), nadien op 12 weken, en dan elke maand (16,20,24,28,32, en dan regelmatige opvolging tot geboorte). dat betekent nagenoeg elke maand een nieuwe foto voor in je boekje, en kun je zien hoe snel ze wel evolueren!.

@elliepie: geniet er ook maar van, het gaat zoooooooo snel (tot natuurlijk wsl de laatste weken, dat je niet kunt wachten tot de baby er is ;) )
@N89 en MissTiek: bedankt! ik ben 16/12 7 weken, dus we zullen zien.. het is in de praktijk van m'n gyn maar heb een afspraak met de verloskundige.. die doen blijkbaar ook echo's, maar ik weet niet of ik er dan dus al een krijg.. voor jullie gaat het ook goed vooruit zeg!!
Hoi lieve meiden

Wat onwijs veel geschreven zeg.

Onmogelijk om allemaal bij te houden.

Hier vandaag ongesteld geworden. Erg zuur allemaal. Vanmorgen ook nog eens erg ziek van geweest.

Eerlijk gezegd kan ik nu ook even weinig motiverende woorden voor de jullie allemaal verzinnen want zelf ben ik even flink aan het sippen. Alles is k*t en kl*te.

Waarom lukt het nou toch niet? En gaat het ooit nog lukken. Op dit moment geloof ik er even helemaal niet meer in

Sorry voor deze dramatische post.
quote:gadgetfreak schreef op 07 december 2015 @ 17:12:

Hoi lieve meiden

Wat onwijs veel geschreven zeg.

Onmogelijk om allemaal bij te houden.

Hier vandaag ongesteld geworden. Erg zuur allemaal. Vanmorgen ook nog eens erg ziek van geweest.

Eerlijk gezegd kan ik nu ook even weinig motiverende woorden voor de jullie allemaal verzinnen want zelf ben ik even flink aan het sippen. Alles is k*t en kl*te.

Waarom lukt het nou toch niet? En gaat het ooit nog lukken. Op dit moment geloof ik er even helemaal niet meer in

Sorry voor deze dramatische post.Het is ook enorm kl*te meid. Je mag ook best even balen want elke maand die teleurstelling is zó zwaar. Dikke knuffel voor jou en laat je even flink verwennen.
@gadgetfreak, ik sluit me helemaal aan bij je woorden. Ben ook ongesteld geworden net en ondanks dat ik er vanuit ging dat het morgen (mijn NOD) zou gebeuren, TOCH baal ik en ben ik wel een beetje verdrietig. Ook wel een beetje boos. Ik vraag me echt af of het ooit gaat gebeuren. Ik heb nog niet 1x gevoelige borsten, krampjes, innestelingsbloedingen, misselijkheid en al die kwaaltjes gehad. Niet dat je dat altijd moet hebben voor een positieve test, maar ik vind het gewoon droevig dat ik na bijna 18 maanden nog steeds niks merk aan m'n lichaam. Ook al weten we wat de volgende stap volgend jaar kan zijn, toch hoop ik binnenkort natuurlijk zwanger te worden. Geen idee waar die hoop op is gebaseerd maar ik wil proberen positief te blijven. Maar vanavond gaat dat even niet lukken Ga zo me terug trekken op de bank met chocola en popcorn en ben ff niet bereikbaar. Blegh kakzooi

Sorry meiden voor de negatieve individuele post. Moest het ff kwijt
Jee wat is er weer veel geschreven

Doe mijn best op alles te reageren

@minilove dikke knuffel

Wat kan het lichaam ons voor de gek houden hè

En er dan zo ziek van zijn

Gaat het al wat beter??

@ylva ook een dikke knuffel

Wat een onzekerheid de laatste dagen en dan toch ongesteld

Een cyclus van 23 dagen heb ik ook een keer gehad

Het is dus mogelijk maar hoe en waarom dat Is. .. geen idee

Hoe is je verdere werkdag gegaan

Dank je wel @unicorn

En we wachten jou dag morgen af

Hopelijk goed bericht terwijl je zelf denkt ongesteld te worden

@Elliepie Hoe is je bloedtest verlopen

Balen dat het vanmorgen niet Door kon gaan

Oh en klaag maar lekker hoor

Wij snappen allemaal wat je bedoeld

Spannend de eerste afspraak bij de vk

@peach succes op je wachtbankje wij hopen straks op goed bericht

@hier

Na een vreemde dag van gister

Vanmorgen vroeg -05.00uur- wakker geworden met behoorlijk pijnlijke krampen Dus toch ongesteld

Vandaag lichte hoofdpijn en krampen

Over de gehele dag

Verder gaat het mij wel behalve dat ik enorm baal

Weer een maand wachten!!

Fijne avond allemaal
Ah meiden toch, wat is er veel geschreven vanavond, en wat zijn veel meiden ingesteld geworden Potverdrie. Een hele dikke knuffel voor jullie

Weet even niet wie dat schreef vanmiddag, maar heb ik ook eens 1 x een hele korte cyclus gehad van 17 dagen, begreep daar ook niets van.

Gelukkig is dat bij die ene keer gebleven en kon dat volgens mijn gyn ook geen kwaad..
The finest pleasure is kindness to others.
@gadget en @unicorn Jeutje, zijn we met z'n 3tjes vandaag dus de sjaak! En ik sluit me ook aan bij je woorden @gadget. Ik zie het even niet meer zitten. Vertrouw mijn lichaam nu ook echt voor geen meter meer, had deze maand echt weer hoop. Wederom vals en daarom ben ik niet alleen verdrietig, maar ook serieus boos op mezelf. Beetje suf. Maar had mezelf al gezegd dat ik nuchter moest blijven... Zo lastig. Het is echt even kut, klote en naar. Toen mijn vriendje uit zijn werk kwam heb ik even hard gehuild (sinds ik zwanger wil worden is mijn EQ bizar hoog geworden :-o). Voelt echt weer als een faal... Hoe kan het nu dat wij al zo lang moeten wachten?? Het is ZO oneerlijk.

@Praatje Ook een knuffel voor jou, dat je ook weer ongesteld bent... Werk was best een afleiding achteraf gezien, maar was uiteindelijk blij dat ik naar huis kon. Heb wel mijn hart gelucht bij een bevriende collega. Hoe is met jou?

@Lisette Dat was ik! Ik met mijn stomme kop maar denken dat ik een innestelingsbloeding had met 21 dagen. Had minimaal bruin verlies en buikkrampen. Een vriendin had dat ook met haar zwangerschappen. Ik dus niet... 24 dagen is op zich maar 3 tot 4 dagen korter. Maar het al na 21 dagen startte vind ik bizar. Al is 17 nog bizarder. Maar goed om te horen, want dan zijn die uitschieters dus niet zorgwekkend.

@Suze Ah, jij dus ook met 22? Dankjewel, begon me zorgen te maken! Ik vertrouw mijn lichaam alleen nu echt helemaal niet meer.

Zo. Hier dus ook geen positieve vibe. Sorry . Ik weet het even niet meer. 2015 was dus in zwangerwordenopzicht een slecht jaar voor mij. Ben 'gelukkig' niet alleen en ik hoop ZO ERG dat wij met z'n allen een topjaar tegemoetgaan!! Wij krijgen meesterwerkjes, zoals @unicorn ooit zo mooi zei haha. Verrek. Toch nog die positieve woorden... Dan ga ik nu weer verder huilen! ;-P
Hi girls! Klote zeg alweer zoveel ongestelden in de club... :(

Wel leuk om alle zwangeren te horen! En Elliepie wat houd je ons in spanning hahaha! Hier nog niks.. Niks irritanters als overtijd gaan ik ben van 27 dagen al naar 30 dagen en had gisteren mijn NOD moeten hebben... Helemaal balen omdat vriendlief 4 weken in buitenland zit en nu de aanstaande eisprong komt te vervallen alle kans erop! Helaas... Ook stom dat ik stiekum toch hoop krijg tegen beter weten in... Nou to all! Sterkte weer! En zwangeren geniet ervan!! Kussen !
By the way zojuist nog eens een negatieve dipstick test... DG 32 en ms lijkt/voelt ver weg... :(
@Praat, Unicorn, Ylva en Gadget... ik snap jullie zoooo goed.... ik herken jullie gevoelens allemaal.. boosheid, teleurstelling, ohhh die machteloosheid he.. dat is zo vervelend.. vertrouwen in je lichaam kwijtraken? ken het zo.... soms zo moeilijk om de moed niet op te geven he... blegh... dikke knuffel voor jullie lieve meiden

@Daantje ook voor jou.. wat vervelend dat je overtijd bent en dan alsnog negatief test, klote is dat he. Ik vind dat het ergst, overtijd zijn, hoop krijgen en dan alsnog die dikke teleurstelling. Bah meid, ook voor jou...

@Elliepie en en en? Hopelijk heb jij wat positief nieuws voor ons.. is jullie zo gegund!

Hier: denk dat er gister iets met een eisprong was... mijn buik voelde hele dag zo raar.. soort trekkend gevoel rond baarmoeder (plek waar eerst spiraal zat dus moet kunnen kloppen). Nu is het weer weg. Zou ongeveer kloppen met cyclus.. niet eerder zo heftig gevoeld... We gaan weer de wachtweken in.. laatste kans van het jaar, gek om te beseffen
Eerst en vooral een dikke knuffel voor iedereen die ongesteld is geworden

Er bestaat hier geen chocolade emoticon, maar die verdienen jullie ook..

Gadget:

Suze: ik duim als een gek!! Hebben jullie gisteren goed 'geknutseld'? ( -> een lichtje voor de zaadjes, dan gaan ze zeker de weg vinden)

Daantje

Hier net naar de HA gebeld, HCG moest nu min. 1000 zijn en het was 3000. Goed gestegen dus.. Ben natuurlijk heel blij nu, maar het is ook wat dubbel om het hier te schrijven. Ik schrijf nu ook al zo lang mee en ik gun het iedereen hier superhard.
aan alle ongestelden en daantje...

voor het ei van suze en de zaadjes van manlief!

voor elliepie! 3000 is supergoed! hoera, geen alcohol met de feestdagen voor jou Elliepie! ik blijf duimen komende 2-3 maand, zodat je de kritische periode probleemloos overschrijdt!!!
Oh Ellepie wat fijn!! Hopelijk kan jij nu een beetje gaan genieten van het goede nieuws het is je zo gegund!

Je bent gewoon zwanger van een mini-Ellepie

Lieve dames die zich zo rot voelen: Een hele dikke Verwen jezelf en laat je lekker verwennen!
Everything happens for a reason
elliepie wat goed super gefeliciteerd! yayy!

en je hoeft.je niet schuldig te voelen je hebt dit zoo verdiend en het wordt je zo gegund! geniet ervan! en een hele goede zwangerschap gewenst:)
Life is like an hourglass glued to the table.
Wat lief! dank je wel allemaal!
Super fijn Elliepie gefeliciteerd!! Hopelijk wil het nu een beetje bezinken hihi je bent super zwanger nu op naar de eerste echo!

En dat die eerste 3 maanden idd maar heel goed mogen verlopen! Daar gaan we wel van uit.

Van mij ook n hele dikke voor diegenen die het nodig hebben..
Elliepie wat top!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Voor Elliepie, super meis! Wat een heerlijke feestdagen gaan jullie in zo! Wanneer ben je van plan om het te gaan vertellen aan je familie en vrienden! Zoo leuk!! Ben je nu ong 6 weken?

Voor alle meiden die ze nodig hebben, pak er zoveel je nodig hebt! Zeker in deze maand die zo leuk en feestelijk moet zijn maar voor jullie (denk ik) toch overschaduwd word met teleurstelling en onbegrip. Ik hoop zo dat voor jullie allen dat 2016 het jaar is dat jullie eindelijk jullie kleintje mogen verwelkomen of zwanger raken! Ik kan niet wachten op alle goede en mooie berichten in dit forum en dan de bovenste tabel helemaal leeg is.

Ik schrijf expres niet in andere fora mee omdat dit voelt als een soort familie..zo hecht zijn we geworden in de maanden die verstreken zijn. Voelt niet goed om naar een andere fora te gaan, voelt als "vreemdgaan". Ook al schrijf ik niet zoveel maar ik lees elke mee wat er geschreven word!

Life is a party to be thrown
quote:kiml schreef op 08 december 2015 @ 14:03:

Voor alle meiden die ze nodig hebben, pak er zoveel je nodig hebt! Zeker in deze maand die zo leuk en feestelijk moet zijn maar voor jullie (denk ik) toch overschaduwd word met teleurstelling en onbegrip. Ik hoop zo dat voor jullie allen dat 2016 het jaar is dat jullie eindelijk jullie kleintje mogen verwelkomen of zwanger raken! Ik kan niet wachten op alle goede en mooie berichten in dit forum en dan de bovenste tabel helemaal leeg is.

Ik schrijf expres niet in andere fora mee omdat dit voelt als een soort familie..zo hecht zijn we geworden in de maanden die verstreken zijn. Voelt niet goed om naar een andere fora te gaan, voelt als "vreemdgaan". Ook al schrijf ik niet zoveel maar ik lees elke mee wat er geschreven word!

BAM! Wat kiml zegt!
Hallo meiden,

jaaaa Elliepie wat enorm fijn!!! gefeliciteerd nogmaals. 3000 is geweldig...

ben heel blij voor je.. het is je zo gegund..

ga er maar lekker van genieten. en die drie kritische maanden vliegen zo voorbij....

verder hier weinig nieuws...

had vandaag even moeite met de gesprekken over zwanger zijn en babys op mijn werk.

komt gewoon omdat het deze maand weer niet gegund is...

verder steeds dichter naar de kerst, dus elke dag steeds drukker en drukker

komt een keer een dag dat ik geen tijd en puf heb om meet te lezen en te schrijven,

maar dan pak ik dan na de kerst weer op

dan weten jullie dat alvast

zo lang het nog kan lees ik elke dag met jullie mee.

wil alles volgen want ik leef met iedereen zo mee.

hoop trouwens door de drukte dat ik straks als het zover is

mijn vruchtbare dagen een beetje goed kan benutten

al ben ik er bang voor

wij gaan het zien

iedereen fijne avond

en voor degene die het nodig hebben dikke dikke knuffel
@elliepie

Super goed nieuws! Ik denk dat ik voor iedereen kan spreken als ik zeg dat we het jou en natuurlijk ook de rest hartstikke gunnen! Dus je mag jouw geluk hier zeker uitspreken!

@kiml

Wat ontzettend lief! Ik hoop inderdaad dat voor iedereen hier 2016 het jaar gaat worden dat we allemaal goed nieuws krijgen en een positieve test!

@hier

Ik kreeg last van bijwerkingen van de provera.. Slapeloze nachten, opvliegers en veel hoofdpijn. Ik overleg met de gyn stop ik nu met de provera en begin ik maandag weer met mijn 150mg clomid! Hopen dat dit aanslaat anders wordt het hormoon injecties maar de gyn was heel positief over de hormooninjecties hier zal ik zeker weten een goede eisprong mee krijgen! Ik hoop echt dat het nu goed gaat en dat ik niet zoveel ziekenhuis bezoekjes hoef af te leggen..

Dikke knuffel voor iedereen en probeer te genieten van de feestdagen ondanks dat we het grootste geschenk missen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven