Ben ik de enige?
dinsdag 8 december 2015 om 17:45
dinsdag 8 december 2015 om 21:03
quote:SallyK schreef op 08 december 2015 @ 20:15:
Ik vind het beiden niet fijn om te zien. Ik hou wel van crimi's maar dan de fictie. En dan meer de manier waarop de dader wordt gevonden. True crime kijken vergelijk ik een beetje met ramptoerisme.Waarom? Ik ben heel erg geinteresseerd in true crime en vind mezelf geen ramptoerist. Genant wordt het wanneer je zo'n vader van Dascha Graafsma op FB toevoegt, dat vind ik ramptoerisme. Het geboeid kijken naar een reportage over een moord niet.
Ik vind het beiden niet fijn om te zien. Ik hou wel van crimi's maar dan de fictie. En dan meer de manier waarop de dader wordt gevonden. True crime kijken vergelijk ik een beetje met ramptoerisme.Waarom? Ik ben heel erg geinteresseerd in true crime en vind mezelf geen ramptoerist. Genant wordt het wanneer je zo'n vader van Dascha Graafsma op FB toevoegt, dat vind ik ramptoerisme. Het geboeid kijken naar een reportage over een moord niet.
dinsdag 8 december 2015 om 22:08
Ik vind het ook gewoon interessant om te zien hoe bijvoorbeeld zo'n zaak opgelost wordt door de politie. En vanuit mijn vakgebied en interesse (ik ben psycholoog) is het voor mij ook boeiend om te zien hoe iemand tot zijn daden komt, al wordt dat niet altijd duidelijk.
Time spent with a cat is never wasted