Kerstboom
donderdag 10 december 2015 om 18:40
Wij gaan zaterdag het bos in bij ons in de buurt (ik woon niet in NL en ja, hier mag dat) om een boom te halen. Gezellig een gravel weg op de bergen in, vanuit de auto een boom uitzoeken, omhoog/omlaag lopen in de sneeuw en dan omkappen, in de auto en wanneer dat klaar is, de thermosfles met warme chocolademelk tevoorschijn en er eentje op drinken.
Dat is voor mij het begin van de kerstdagen, ik kan me er nu al op verheugen!
Dat is voor mij het begin van de kerstdagen, ik kan me er nu al op verheugen!
donderdag 10 december 2015 om 18:42
Hier een traditionele groooote neppert ( 2,45 hoog) en een kleinere moderne houten boom.
Vorig jaar hadden we twee kleinere traditionele nepperts en een houten, maar die twee kleinere hebben we nu ingeruild voor deze reus . En ik ben groot van fan de clusterverlichting die erin gaat!
Paars, wit en zilver zijn de kleuren en er zitten ballen, grote bloemen, parels etc. in.
Vorig jaar hadden we twee kleinere traditionele nepperts en een houten, maar die twee kleinere hebben we nu ingeruild voor deze reus . En ik ben groot van fan de clusterverlichting die erin gaat!
Paars, wit en zilver zijn de kleuren en er zitten ballen, grote bloemen, parels etc. in.