Kerstboom

10-12-2015 18:28 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwsgierig topic

Gaan jullie voor een traditionele kerstboom

of een andere kerstboom?

The best is yet to come
Traditionele kunstboom
traditioneel en echt
if we all light up, we can scare away the dark...
Hier ook de traditionele kunstkerstboom met licht gouden ballen en rode strikjes.
Shoot first, ask questions later!
Heb nu een traditionele kunst boom staan maar vind de stijgerhout 'bomen' ook erg leuk
Traditionele 'echte' boom
Traditioneel nordman veel sneeuw veel lichtjes donkerrode ballen .

Oh hij is echt .
Allebei.

Een echte, gewone met ballen en lichtjes en zo'n houten als op de foto in het klein
Een hele grote nepperd (ivm sloopkatten) en zwarte met zilveren ballen en 3000 van die kleine lampjes (zo'n sliert)
Traditionele nepperd met glitterballen, reeenkoppen, uilen en grote verschillende hangers erin.
Traditionele kunstkerstboom :-)
Ik vind die houten van het plaatje best sfeervol overigens.
Een mini-neppertje van de Action, met slingers, ballen en lampjes in alle kleuren van de regenboog (ook van de Action)
Wij gaan zaterdag het bos in bij ons in de buurt (ik woon niet in NL en ja, hier mag dat) om een boom te halen. Gezellig een gravel weg op de bergen in, vanuit de auto een boom uitzoeken, omhoog/omlaag lopen in de sneeuw en dan omkappen, in de auto en wanneer dat klaar is, de thermosfles met warme chocolademelk tevoorschijn en er eentje op drinken.

Dat is voor mij het begin van de kerstdagen, ik kan me er nu al op verheugen!
Traditioneel, en een echte!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Anders komen mijn kinderen en schoonkinderen niet
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hier een traditionele groooote neppert ( 2,45 hoog) en een kleinere moderne houten boom.

Vorig jaar hadden we twee kleinere traditionele nepperts en een houten, maar die twee kleinere hebben we nu ingeruild voor deze reus . En ik ben groot van fan de clusterverlichting die erin gaat!

Paars, wit en zilver zijn de kleuren en er zitten ballen, grote bloemen, parels etc. in.
Traditionele echte. Vol met lichtjes en ballen in alle kleuren van de regenboog
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:Chantilly21 schreef op 10 december 2015 @ 18:42:

... en een kleinere moderne houten boom.

Goh, ik dacht dat bomen van oudsher al van hout waren.
Hier deze week een echte Nordman gekocht en opgetuigd in goud.

De afgebeelde houten vind ik niet mooi, daar de punt ontbreekt, maar sommige houten hebben wel wat.
Traditoneel nep. Ik zet hem morgen.
Een traditionel neppert van ruim 2m, versiert met 500 lampjes en verder niets. Ik hou niet van kerstballen.
Ik heb een onwijze kermisboom. Met vogels, vlinders, slingers, glitterballen en zuurstokken
waarschijnlijk geen boom en of versiering. Niet echt ons ding. Alleen komt de hele familie bij ons eten, dus misschien dit jaar dan maar een keertje wel.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Fenrir-Greyback schreef op 10 december 2015 @ 18:48:

[...]

Goh, ik dacht dat bomen van oudsher al van hout waren.Nou ja, zo'n steigerhouten . Niet al te slimme opmerking inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven