Kerstboom
donderdag 10 december 2015 om 19:54
Oh een witte boom vind ik ook mooi
Heb van mijn boom de toppen bespoten met spuitsneeuw, ook erg leuk.
Wil ook nog een krans kopen voor aan de woonkamerdeur. Sommige mensen hangen die aan de voordeur. Vind ik ook leuk maar dat gaat hier niet, dan wordt hij of vernield of gestolen en dat vind ik jammer.
Heb van mijn boom de toppen bespoten met spuitsneeuw, ook erg leuk.
Wil ook nog een krans kopen voor aan de woonkamerdeur. Sommige mensen hangen die aan de voordeur. Vind ik ook leuk maar dat gaat hier niet, dan wordt hij of vernield of gestolen en dat vind ik jammer.
donderdag 10 december 2015 om 19:58
quote:yasmijn schreef op 10 december 2015 @ 19:56:
Een echte kamerhoge nordmann. Met matgouden en matbruind ballen en hele dunne slingers in dezelfde kleuren, heul chique. 800 ledlampjes.
Kom ik aan met 25 kaarsjes
Losse lampjes of clusterverlichting? Die laatste vind ik wel mooi! Als dat in zo'n slinger om de boom gewikkeld is!
Een echte kamerhoge nordmann. Met matgouden en matbruind ballen en hele dunne slingers in dezelfde kleuren, heul chique. 800 ledlampjes.
Kom ik aan met 25 kaarsjes
Losse lampjes of clusterverlichting? Die laatste vind ik wel mooi! Als dat in zo'n slinger om de boom gewikkeld is!
donderdag 10 december 2015 om 20:04
donderdag 10 december 2015 om 20:06
Hier begint de kerst door met de kinderen naar de kerstbomen kweker te wandelen en daar met ze een mooi exemplaar uit te zoeken.
Nep komt er hier niet in. Liever niks dan zo'n plastic geval.
Aan het eind van het jaar zet ik hem bij mijn oudste op de traptrekker en brengen we hem samen naar het ophaalveldje.
Nep komt er hier niet in. Liever niks dan zo'n plastic geval.
Aan het eind van het jaar zet ik hem bij mijn oudste op de traptrekker en brengen we hem samen naar het ophaalveldje.
Wij hebben sinds zaterdag ( toen de kerstboom maar neergezet) clusterverlichting en ik vind het echt prachtig! En het werkt zo handig . Niks geen gepruts meer met lampjes.
Vorig jaar in de uitverkoop gekocht, vlak na kerst en zaterdag de laatste slinger erbij gekocht, want we hadden toch wat meer nodig!
2 slingers van 768 lampjes en 1 slinger van ruim 1536 lampjes.
Vorig jaar in de uitverkoop gekocht, vlak na kerst en zaterdag de laatste slinger erbij gekocht, want we hadden toch wat meer nodig!
2 slingers van 768 lampjes en 1 slinger van ruim 1536 lampjes.
quote:missisilly_83 schreef op 10 december 2015 @ 20:04:
[...]
een echte, echte boom met echte ballen.
toch gaat er niets boven een traditionele boom met echte ballen in rood, zilver, goud, etc.Ik heb geen goud heb inmiddels wel zwart, paars, groen, rood en zilver. En een hele berg piepschuimen sneeuwpopjes, stoffen peperkoekmannetjes en plastic trommeltjes etc. Dat heb ik er de laatste jaren in gehad, maar wilde nu weer eens echt ballen! Ga denk ik volgend jaar een bonte boom maken met alle kleuren ballen die ik heb
[...]
een echte, echte boom met echte ballen.
toch gaat er niets boven een traditionele boom met echte ballen in rood, zilver, goud, etc.Ik heb geen goud heb inmiddels wel zwart, paars, groen, rood en zilver. En een hele berg piepschuimen sneeuwpopjes, stoffen peperkoekmannetjes en plastic trommeltjes etc. Dat heb ik er de laatste jaren in gehad, maar wilde nu weer eens echt ballen! Ga denk ik volgend jaar een bonte boom maken met alle kleuren ballen die ik heb
donderdag 10 december 2015 om 20:13
wij hebben zelfs nog van die ouderwetse 'kaars' lampjes (en we zijn begin 30).
daarnaast ook kleinere lichtjes hoor.
komt volgens mij uit mijn man zijn uitzet, ik vind het een goede reden om eens naar clusterverlichting te gaan kijken.
had het bij de intratuin gezien, echt supermooi.
daarnaast ook kleinere lichtjes hoor.
komt volgens mij uit mijn man zijn uitzet, ik vind het een goede reden om eens naar clusterverlichting te gaan kijken.
had het bij de intratuin gezien, echt supermooi.
The best is yet to come
donderdag 10 december 2015 om 20:19
donderdag 10 december 2015 om 20:32
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 december 2015 @ 19:55:
En onze piek! Ik vind hem zo schattig!!
[afbeelding]
Oh die is leuk!
Dit jaar geen kerstboom ivm verbouwing maar we hebben van alles. Van oud, sjiek, kitsch,,bont gekleurd, patchwork piek, de oude piek van oma ( maar die past maar zelden) en een foute goudkleurige piek. Homemade zuidafrikaanse versiersels etc etc.
En onze piek! Ik vind hem zo schattig!!
[afbeelding]
Oh die is leuk!
Dit jaar geen kerstboom ivm verbouwing maar we hebben van alles. Van oud, sjiek, kitsch,,bont gekleurd, patchwork piek, de oude piek van oma ( maar die past maar zelden) en een foute goudkleurige piek. Homemade zuidafrikaanse versiersels etc etc.
Je bent zelf een theepot
donderdag 10 december 2015 om 20:34
Traditionele echte, met zilveren en rode ballen uit de jaren 70 en kaarslampjes erin. En een oude kitsch kerststal eronder, incl een zooitje wijzen uit het oosten en een kameel. Me like!
Oeh en ik heb ook een schaal op tafel met van die tokkie Lemax verlichte huisjes erop, op een laagje nepsneeuw. Vriend en ik zitten ons helemaal te verkneuteren erbij.
Oeh en ik heb ook een schaal op tafel met van die tokkie Lemax verlichte huisjes erop, op een laagje nepsneeuw. Vriend en ik zitten ons helemaal te verkneuteren erbij.
donderdag 10 december 2015 om 20:40