Kerstboom

10-12-2015 18:28 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwsgierig topic

Gaan jullie voor een traditionele kerstboom

of een andere kerstboom?

The best is yet to come
Gaaf Gatti!

En ik zie een radiatorhangmat met een kat
quote:blue_lagoon schreef op 10 december 2015 @ 22:52:

Gaaf Gatti!

En ik zie een radiatorhangmat met een kat

dat is een palletmand met 'n hond

Er lopen wel katten Rond maar niet op deze foto.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh hahahaha sorry!

Had bril even niet op (lenzen al uit) dus verkeerd gezien!
Wij hebben een eurokerstboom van de Ikea. Niet symmetrisch of een beauty maar wel recht. Hij wordt pas mooi als hij versierd is met ballen, vogeltjes en slingers in grijs/zilver/wit en de kinderhangers onderin. Verder een playmobil kerststal, zo leuk! Kerstklokken van papier in huis. Stickers op de ramen en een hernhuttersterretje. En lampjes in de voortuin over de heg.
quote:blue_lagoon schreef op 10 december 2015 @ 22:52:

[...]

Dat wist ik niet, geen groene vingers hier, haha!

Vind jouw boom overigens super leuk!! Jij post wel vaker eigen foto's, vind dat gaaf. En gaaf gordijn op de eerste foto, helemaal mijn smaak.

Haha! Je mist inderdaad wat groene vingers! En dank je ik ben zelf ook erg blij met onze boom dit jaar!

De gordijnen vind ik ook nog steeds mooi. Al heeft mijn broer ooit gezegd dat hij een gezicht zag in het motief, dus dat zie ik nu zelf ook continu
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 december 2015 @ 23:05:

[...]

Haha! Je mist inderdaad wat groene vingers! En dank je ik ben zelf ook erg blij met onze boom dit jaar!

Ja vind hem erg leuk

Ben zelf ook weer trots op onze boom dit jaar.

En... ben extra in kerstsferen want gisteren de eerste kerstkaart al per post ontvangen, van beste vriendin.
Die is er vroeg bij met de kaarten! Hier nog geen ontvangen.
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 december 2015 @ 23:08:

Die is er vroeg bij met de kaarten! Hier nog geen ontvangen.

Ze weet hoe dol ik ben op kaartjes en eigenlijk stuurt ze bijna niemand kerstkaarten maar ze kon niet wachten met er 1 aan mij te sturen

Ik verstuur ze volgende week, normaal kocht ik pakjes kaarten bij de Action maar dit jaar krijgen mijn ontvangers een foto van de kat bij de boom met kerstwens

Heel fout, maar daar is het me eigenlijk ook om te doen.

Haha, dat met dat gezicht heb ik met mijn behang. Heb in de woonkamer 1 wand met barokornamentenbehang en een vriendin zei 'ik zie er een gezicht in' en dat heb ik nu dus ook.
Hier ook ikea btw! Nu al 3 jaar op rij en ik heb ook van die klokken hangen. En mijn servies staat weer pontificaal in de woonkamerkast! En sinds dit jaar een villeroy & boch kleedje erbij op de salontafel. Ga dit jaar ook de bruch verzorgen bij mijn schoonouders en neem dan mijn servies mee
quote:blue_lagoon schreef op 10 december 2015 @ 23:12:

[...]

Ze weet hoe dol ik ben op kaartjes en eigenlijk stuurt ze bijna niemand kerstkaarten maar ze kon niet wachten met er 1 aan mij te sturen

Ik verstuur ze volgende week, normaal kocht ik pakjes kaarten bij de Action maar dit jaar krijgen mijn ontvangers een foto van de kat bij de boom met kerstwens

Heel fout, maar daar is het me eigenlijk ook om te doen.

Haha, dat met dat gezicht heb ik met mijn behang. Heb in de woonkamer 1 wand met barokornamentenbehang en een vriendin zei 'ik zie er een gezicht in' en dat heb ik nu dus ook.

Haha! Bij behang is dat nog erger! Ik doe de gordijnen gewoon open, maar met behang gaat dat zo lastig

Ik heb dit jaar kaarten van kruidvat geloof ik. Wel ooit voor mijn broer en vriendin een Veronica-gids besteld met onze foto met kerstmuts erop! Daar kon je dan ook zelf tekst bij zetten enzo. Hij lag al in de papierbak toen schoonzus het pas opviel
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 december 2015 @ 23:16:

[...]

Haha! Bij behang is dat nog erger! Ik doe de gordijnen gewoon open, maar met behang gaat dat zo lastig

Ik heb dit jaar kaarten van kruidvat geloof ik. Wel ooit voor mijn broer en vriendin een Veronica-gids besteld met onze foto met kerstmuts erop! Daar kon je dan ook zelf tekst bij zetten enzo. Hij lag al in de papierbak toen schoonzus het pas opviel

Dat vind ik nou gaaf, foto van jullie zelf met kerstmuts

Helaas krijg ik nooit zulke kaarten.

Probeerde zelf bij vrienden nog wel eens de grapkous uit te hangen door een 'gelukkig 1915' ofzo te wensen of een ehm... dubieuze tekst erop te zetten maar nu ik 30 ben is de lol daar ook wel een beetje vanaf.

Vind mijn behang wel nog steeds heel tof en kijk er nog steeds graag naar. Is een een soort nis
Ik bedacht me nu net wat leuks. Mijn ouders wonen in het buitenland en ik moet voor hen de kerstkaarten op de bus doen. Scheelt in de kosten voor ze. Dus die liggen al geschreven en geplakt hier. Ik kan er nu natuurlijk gewoon onze namen nog onder zetten scheelt mij weer een hoop schrijven! Hoef ik alleen schoonfamilie maar te doen haha!
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 december 2015 @ 23:22:

Ik bedacht me nu net wat leuks. Mijn ouders wonen in het buitenland en ik moet voor hen de kerstkaarten op de bus doen. Scheelt in de kosten voor ze. Dus die liggen al geschreven en geplakt hier. Ik kan er nu natuurlijk gewoon onze namen nog onder zetten scheelt mij weer een hoop schrijven! Hoef ik alleen schoonfamilie maar te doen haha!Da's wel een geniaal idee! Toen ik op kamers woonde deden huisgenoot en ik ook de kerstkaarten samen, scheelde mij weer
Geen astma aanvallen? In dat geval, enjoy!!!
Ik vind je kerststal zo schattig Desperate Houswive
Dank je! Ik ook ze hebben hem nu ook zonder kicht en geluid, die is wel suf. Poppetjes zijn ook niet meer zo leuk, dus ik koester deze nu haha!
quote:mafalda schreef op 10 december 2015 @ 22:12:

Even een vraag gewoon oprechte nieuwsgierigheid.

Ik lees en zie best vaak dat men kunstbomen hebben staan.

Persoonlijk vind ik echt vele malen leuker met al zijn gebreken vind ik een echte boom gewoon zijn charme hebben.

Ik begrijp het als je 3 hoog woont, of geen auto om het te vervoeren.

Ik lees over de uitvallende naalden maar ik vind dat zo meevallen...

Dus waarom nep?

Allergieën en een echte boom is geen zieke man waard. Dus mooi nep

Oh en DH, ik ga je stalletje aan man laten zien.. Die vindt een kerststal afschuwelijk.. Krijg ik er echt niet in. Maar dit soort misschien wel
Haha! Laat je even weten of het gelukt is? Op mp zijn ze trouwens goed te koop. Nieuw zijn ze best duur. En let dan ook goed op of het de variant met licht en geluid is
Oh ja een kerstbomen allergie dan begrijp ik dat je geen echte heb!

Jammer Chantilly dat je man kerststalletjes niet leuk vind, zelf vind ik het altijd zo leuk heb er 2 een antieke en gewoon een traditionele.
quote:Desperate_Housewive schreef op 11 december 2015 @ 08:13:

Haha! Laat je even weten of het gelukt is? Op mp zijn ze trouwens goed te koop. Nieuw zijn ze best duur. En let dan ook goed op of het de variant met licht en geluid is

Oh, dat is een goede tip! Ik ga direct kijken..Als huwelijksgeschenk krijgt ie dat stalletje .

@ Mafalda, ja, mijn ouders hebben ook altijd een kerststalletje en het staat gewoon leuk. Nou ja, hij vindt kerstversiering dus echt leuk, is er zeker zo druk mee bezig als dat ik ben, dus het is moeilijk om hem te overtuigen van hoe leuk een stalletje is. Maar die van DH is echt gaaf!
Wij hebben het stalletje van Little People ook alleen waren we vorig jaar Jezus kwijt. Gelukkig hadden we nog wel een Little People baby in een wandelwagen en die maar gebruikt.

In de zomer vonden we Jezus tussen de Lego.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Een impressie van onze tierelantijntjesboom.

Ehhhhhh, je moet je beeldscherm even draaien.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ooh, Snoesje, gewéldig, die boom!! Ik hou van lekker fout!

Gatti, haha die Jezus, zomaar vreemdgegaan met de legopoppetjes. Ontdeugend zeg.
Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik vroeger een boom met alleen witte slingers/ballen mooi vond. Aan materiaalsoort kun je het nu zo gek niet bedenken of het is er, glas, blik uit Mexico. stoffen popjes uit China, porseleinen klokjes uit Japan en Vietnam, Papier-maché uit India versieringen uit de boom van vroeger thuis, Turkse bal, met boze oog, of is dat nu net het goede oog? Marokkaanse ketting. En nu bedenk ik me dat ik vergeten ben er snoepjes in te hangen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven