Smartphone kado geven
vrijdag 11 december 2015 om 14:20
Hoi allemaal,
Ik wil graag mijn moeder een smartphone kado geven voor kerst. Ze heeft nu een van de oudste touchscreen telefoons en mooie foto's maken kan je er niet mee. Heel klein scherm ook.
Ik zit te kijken naar een Samsung met een redelijk scherm. Ze heeft op haar telefoon een abbonement van kpn voor iets van 16 euro.
Nu vraag ik mij af, kan ik gewoon een los toestel kopen dat zij haar simkaart in die nieuwe doet? Of als het een ander type simkaart is, moet zij dan wachten tot het sim only abbonement is verlopen en zij dan een nieuwe aanschaft?
Zoals jullie lezen snap ik er niets van dus alle adviezen en tips zijn welkom!:)
Ik wil graag mijn moeder een smartphone kado geven voor kerst. Ze heeft nu een van de oudste touchscreen telefoons en mooie foto's maken kan je er niet mee. Heel klein scherm ook.
Ik zit te kijken naar een Samsung met een redelijk scherm. Ze heeft op haar telefoon een abbonement van kpn voor iets van 16 euro.
Nu vraag ik mij af, kan ik gewoon een los toestel kopen dat zij haar simkaart in die nieuwe doet? Of als het een ander type simkaart is, moet zij dan wachten tot het sim only abbonement is verlopen en zij dan een nieuwe aanschaft?
Zoals jullie lezen snap ik er niets van dus alle adviezen en tips zijn welkom!:)
vrijdag 11 december 2015 om 14:24
vrijdag 11 december 2015 om 14:28
quote:MEFunny schreef op 11 december 2015 @ 14:24:
En bij een Iphone 5 of 6 kan ze een nieuwe simkaart bestellen bij haar provider.
Dit dus, dat gaat goed !
Succes.
En bij een Iphone 5 of 6 kan ze een nieuwe simkaart bestellen bij haar provider.
Dit dus, dat gaat goed !
Succes.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 11 december 2015 om 14:28
quote:MEFunny schreef op 11 december 2015 @ 14:24:
Dat kan bij andere telefoons ook gewoon.
Ik kreeg vorig jaar een motorola G2. Paste mijn sim niet in.
Telfort gevraagd en ik kreeg kostenloos een andere sim.
Dat kan bij andere telefoons ook gewoon.
Ik kreeg vorig jaar een motorola G2. Paste mijn sim niet in.
Telfort gevraagd en ik kreeg kostenloos een andere sim.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
vrijdag 11 december 2015 om 14:43