Baby projector?

12-12-2015 21:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hiermee ervaringen? Dacht misschien is t wat voor mijn zoontje van vijf maanden hij kan nog niet zo goed zelfstandig in slaap vallen.
Bij mijn kind werkte het voor geen meter. Gelukkig hadden we dat ding gekregen, want goedkoop was 'ie niet geloof ik.
Wij hebben eentje van habba. Beweegt niet maar kan 6 plaatjes projecteren. Heel mooi en handig. Maar het beweegt niet. Fungeerd meer als een soort nachtlampje.

Overigens is tegen de 6 mnd berucht als het om slapen gaat. Of dat waar is weet ik niet maar hoor het veel om me heen.
Wij hebben de Chicco goedenacht kubus, gekregen van kraambezoek. Hij projecteert vormpjes op het plafond (wij hebben de sterren en regenboogkleuren aanstaan) en muziek (klassiek en natuurgeluiden) Alleen licht kan ook. Zoontje van 6 maanden wordt er wel rustig van heb ik het idee. Hij is altijd druk aan het wiebelen als hij net in bed ligt en kijkt altijd naar de sterretjes en wordt dan echt rustiger.
quote:Vliegmachien schreef op 12 december 2015 @ 21:28:

Wij hebben eentje van habba. Beweegt niet maar kan 6 plaatjes projecteren. Heel mooi en handig. Maar het beweegt niet. Fungeerd meer als een soort nachtlampje.

Overigens is tegen de 6 mnd berucht als het om slapen gaat. Of dat waar is weet ik niet maar hoor het veel om me heen.Bij ons was het rond de 8 maanden. Daarna ging het 1-1,5 jaar goed en nu net na de tweede verjaardag hebben we weer strubbelingen. Zoon heeft twee nachtlampjes. Een grote van Nijntje en een kleine in een peervorm.
Ik heb een mobiel en projector in één sinds dochter een maand of vier-vijf is. Nu, ze is bijna 2, is ze er nog steeds helemaal gek van. Echt een groot succes. Als ik haar 's avonds in bed leg, duwt ze me bijna weg zodat ze de plaatjes op het plafond kan kijken
Deze heb ik: http://www.mamaloesbabysj ... q2z6SV18kCFcoGcwodZ3UPjA#/product/6067
Wij hebben zo'n schildpad van Cloud B (?). Heeft twee geluiden en laat golven zien. Ik vind het rustgevend, kind vond het niks. Hij bleef maar kijken, terwijl hij eigenlijk te moe was. Ging dan huilen van ellende. Bij de volgende ga ik het weer proberen. Als ik jou was, zou ik er één tweedehands kopen. Of eerst lenen om uit te proberen.
quote:RegenDruppie schreef op 12 december 2015 @ 21:37:

Wij hebben zo'n schildpad van Cloud B (?). Heeft twee geluiden en laat golven zien. Ik vind het rustgevend, kind vond het niks. Hij bleef maar kijken, terwijl hij eigenlijk te moe was. Ging dan huilen van ellende. Bij de volgende ga ik het weer proberen. Als ik jou was, zou ik er één tweedehands kopen. Of eerst lenen om uit te proberen.

Deze hebben wij ook. Ons kindje vind hem heel mooi, ik leg hem vaak op z'n kop neer, hoor je wel het muziekje of de zeegeluiden, maar is het licht minder fel.

Fijn dat hij 24 minuten draait en daarna automatisch stopt, vaak blijf ik bij ons kindje tot hij slaapt en sluip ik weg na die 24 minuten als de diepe slaap is ingetreden en de schildpad uitgaat.
quote:Valley123 schreef op 12 december 2015 @ 22:40:

[...]

Deze hebben wij ook. Ons kindje vind hem heel mooi, ik leg hem vaak op z'n kop neer, hoor je wel het muziekje of de zeegeluiden, maar is het licht minder fel.

Fijn dat hij 24 minuten draait en daarna automatisch stopt, vaak blijf ik bij ons kindje tot hij slaapt en sluip ik weg na die 24 minuten als de diepe slaap is ingetreden en de schildpad uitgaat.Ja, alleen muziek zou misschien wel gewerkt hebben (ga ik proberen bij de tweede). Hij is nu 1.5 jaar, dus niet meer nodig. Bleek ook dat hij het beste in slaap viel als er zo weinig mogelijk prikkels waren. Erbij blijven was hier geen succes
quote:RegenDruppie schreef op 12 december 2015 @ 22:46:

[...]

Ja, alleen muziek zou misschien wel gewerkt hebben (ga ik proberen bij de tweede). Hij is nu 1.5 jaar, dus niet meer nodig. Bleek ook dat hij het beste in slaap viel als er zo weinig mogelijk prikkels waren. Erbij blijven was hier geen succes

Ja is bij ons ook wel een beetje zo.

Wat bij ons eigenlijk het beste werkt is als ik als muziekdoosje fungeer en heeeel langzaam slaap-kindje-slaap neurie. Neurien op een uitademing (4sec) en dan weer inademen (3sec) en op de volgende uitademing weer verder neurien.. Soort van therapeutische ontspanningsoefening..

Echt goed in slaap viel ons kindje pas toen hij kon lopen. Moe van de dag!

Succes bij je tweede, ieder kindje is weer zo anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven