Berlijn, tips!
zondag 13 december 2015 om 18:42
Hallo dames,
Binnenkort ga ik een weekendje weg, Berlijn it is.
Ik ben er nog nooit geweest, hebben jullie tips voor mij?
Must see's, shoppen, uiteten etc.
Ik heb gehoord dat de DM een hele fijne drogist is met mooie prijsjes.
Verder ken ik alleen de Berlijnse muur en daar houdt mijn kennis op haha.
Alvast bedankt!
Binnenkort ga ik een weekendje weg, Berlijn it is.
Ik ben er nog nooit geweest, hebben jullie tips voor mij?
Must see's, shoppen, uiteten etc.
Ik heb gehoord dat de DM een hele fijne drogist is met mooie prijsjes.
Verder ken ik alleen de Berlijnse muur en daar houdt mijn kennis op haha.
Alvast bedankt!
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
zondag 13 december 2015 om 20:54
Leukkkk, Berlijn!! Hackense Markt is ook leuk, en bij de Warschauerstrasse is er een soort alternatief dorpje met containerbouw en graffiti, erg leuk om even doorheen te wandelen. Wij zijn ook een weekend geweest, hebben elke dag een dagkaart voor de S en U bahn gekocht en overal uitgestapt en rondgekeken. Wij vonden Oost Berlijn veel gaver dan West Berlijn, maar voor het contrast moet je ze zeker allebei even bekijken! In West Berlijn hadden wij het na een uurtje wel gezien.
Veel plezier!!!
Veel plezier!!!
zondag 13 december 2015 om 21:11
quote:gismo72 schreef op 13 december 2015 @ 19:12:
Voor de DM hoef je natuurlijk niet naar Berlijn, er is zo veel moois te zien en jij denkt aan de DM?
Volgens mij heb ik aangegeven dat ik niets weet over Berlijn, op de Berlijnse muur en DM na.
Dus ik heb niets anders om over na te denken, daarom vraag ik hier tips.
Voor de DM hoef je natuurlijk niet naar Berlijn, er is zo veel moois te zien en jij denkt aan de DM?
Volgens mij heb ik aangegeven dat ik niets weet over Berlijn, op de Berlijnse muur en DM na.
Dus ik heb niets anders om over na te denken, daarom vraag ik hier tips.
zondag 13 december 2015 om 21:14
quote:dolfje schreef op 13 december 2015 @ 19:27:
[...]
Precies! En als je perse wilt winkelen zijn er veel meer andere leukere apartere winkels.
DM wordt heel erg gehyped door mensen die ik ken haha, vooral vanwege de makeup en doucheproducten.
Bedankt voor de tips iedereen, heb er veel zin in!
[...]
Precies! En als je perse wilt winkelen zijn er veel meer andere leukere apartere winkels.
DM wordt heel erg gehyped door mensen die ik ken haha, vooral vanwege de makeup en doucheproducten.
Bedankt voor de tips iedereen, heb er veel zin in!
maandag 14 december 2015 om 00:02
quote:ponny schreef op 13 december 2015 @ 19:38:
Wij hebben ook gefietst door Berlijn. Prachtige manier om in korte tijd veel highlights te zien!
Ja, in de zomer wel. Maar het lijkt erop dat TO in de winter gaat en die twee keer dat ik in de winter ging, was het minus 11º C en/of lag er veel sneeuw. Niet echt lekker met de fiets.
Kortom @TO, check even het weerbericht vlak voordat je gaat en kleed je erop. Het heeft echt een landklimaat.
Wij hebben ook gefietst door Berlijn. Prachtige manier om in korte tijd veel highlights te zien!
Ja, in de zomer wel. Maar het lijkt erop dat TO in de winter gaat en die twee keer dat ik in de winter ging, was het minus 11º C en/of lag er veel sneeuw. Niet echt lekker met de fiets.
Kortom @TO, check even het weerbericht vlak voordat je gaat en kleed je erop. Het heeft echt een landklimaat.
You can never have too many hats, gloves and shoes
maandag 14 december 2015 om 00:05
quote:bubbelwijn schreef op 13 december 2015 @ 19:46:
Zoek een hotel in Oost, veel gezelliger dan West. Vind ik dus ook. Maar let wel op wat je zegt tegen Berlijners. Vinden ze niet zo leuk als je het oost en west noemt. "We zijn nu één stad hoor", krijg je dan te horen.
Zoek een hotel in Oost, veel gezelliger dan West. Vind ik dus ook. Maar let wel op wat je zegt tegen Berlijners. Vinden ze niet zo leuk als je het oost en west noemt. "We zijn nu één stad hoor", krijg je dan te horen.
maandag 14 december 2015 om 00:06
quote:Wintertime16 schreef op 13 december 2015 @ 19:43:
Een (gratis) rondleiding met Alternative Berlin. Vooral gericht op streetart, de kraakbeweging, nieuwe hotspots etc., erg leuk!
[...]
Een tour van Berliner Unterwelten.Klinkt leuk, sla ik op voor een volgende keer!
Een (gratis) rondleiding met Alternative Berlin. Vooral gericht op streetart, de kraakbeweging, nieuwe hotspots etc., erg leuk!
[...]
Een tour van Berliner Unterwelten.Klinkt leuk, sla ik op voor een volgende keer!