Dekbedovertrek in droger

17-12-2015 18:23 25 berichten
Heeft iemand voor mij een geweldige tip hoe ik kan voorkomen dat al mijn was in de droger in het dekbedovertrek gaat zitten en hierdoor niet lekker droogt.....?!

(Als jullie snappen wat ik bedoel haha)
Alle reacties Link kopieren
Naai er een paar knopen aan. Of strikjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja! Daar ben ik ook naar op zoek, maar meestal hang ik hem dan maar op en vis ik al m'n handdoeken er gewoon uit. Extra work-out
Ik heb precies hetzelfde, schreef het pas al in het topic onbenullige ergernissen.

Ik lees dus mee!
Ik knoop ze altijd dicht met een touwtje..
Paar tennisballen erbij doen?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Andere droger kopen? Ik heb er nooit last van, bij vriend wel.

En anders de onderkant dichtmaken met een paar grote veiligheidsspelden?
Het hangt oa af vd droger weet ik

Mijn oude droger draaide op een manier dat niets in elkaar frotte, mijn huidige droger weet alles tot 1 bal te draaien.

Geen klein spul mee in de droger, lager toetental?,
Je bent zelf een theepot
Ik hang mijn dekbedhoezen over het trapgat. Minder kreukels en wanneer ik 's ochtends was, is deze 's avonds droog genoeg om weer te gebruiken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik was en droog overtrekken apart. Dan haal ik alle bedden af, doe het in de was en dan in de droger. Kleding gaat er niet bij in
Ik droog dekbedovertrekken apart. Gaan zelfs geen kussenslopen bij.
Bij mij gebeurt dat alleen in de wasmachine, om de één of andere reden nooit in de droger.
verba volant, scripta manent.
Ik vouw hem altijd op voor ik hem in de droger stop anders wordt het een grote prop die dan aan de 'binnenkant' nog vochtig is en waar inderdaad sokken e.d. gaat zitten. Kreeg die tip van mijn huishoudelijke hulp en het werkt nog echt ook;)
ik slinger het dekbedovertrek over een deur. Droogt best wel snel. In de droger wordt het een knoedeltje en zit de andere was er inderdaad in en dan droogt het nog voor geen meter.
Oh ja, ik mis de andijvie
Welke "andere was"? Ik gooi nooit andere was bij mijn beddegoed. Zet het de droger op "strijkdroog" en trek de overtrekken daarna gelijk over de strijkplank, zijn ze nog licht vochtig en in 5 minuten gestreken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:MarianneDavids schreef op 17 december 2015 @ 18:51:

Bij mij gebeurt dat alleen in de wasmachine, om de één of andere reden nooit in de droger.

Grrr, irritant lijkt me dat. Ik heb mijn droger geskipt, dat wordt lastiger met een wasmachine.

Is het programma afhankelijk?
Je bent zelf een theepot
Als je droger in 2 richtingen draait heb je dit probleem niet, anders wel.

Een paar tennisballen bijsteken helpt prima, ook in de wasmachine trouwens.
Doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg!
Daarom was en droog ik die apart.
quote:pejeka schreef op 17 december 2015 @ 18:57:

Welke "andere was"? Ik gooi nooit andere was bij mijn beddegoed. Zet het de droger op "strijkdroog" en trek de overtrekken daarna gelijk over de strijkplank, zijn ze nog licht vochtig en in 5 minuten gestreken.

Dat zijn toch weer vijf minuten van je leven die je nooit meer terug krijgt. Ik doe dis niet aan strijken van beddengoed.

De onderkant van het overtrek dichtmaken met (druk)knopen of strikjes helpt tegen het was in het overtrek probleem.
quote:Miffy schreef op 17 december 2015 @ 19:58:

[...]

Dat zijn toch weer vijf minuten van je leven die je nooit meer terug krijgt. Ik doe dis niet aan strijken van beddengoed.

De onderkant van het overtrek dichtmaken met (druk)knopen of strikjes helpt tegen het was in het overtrek probleem.Het genot wat ik heb van in een fris bed met gestreken beddengoed stappen, duurt véél langer dan 5 minuten. Dus die 5 minuten die het duurt om daarvoor te zorgen, heb ik er graag voor over
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Opvouwen
quote:SuzanneSuus schreef op 17 december 2015 @ 18:57:

[...]

Grrr, irritant lijkt me dat. Ik heb mijn droger geskipt, dat wordt lastiger met een wasmachine.

Is het programma afhankelijk?Geen idee, ik was op 40 graden, de droger doodt eventuele bacteriën wel, die wordt loeiheet, afhankelijk van het programma, ik zet hem op "kastdroog extra".
verba volant, scripta manent.
Tennisballen it is! Thanks
Ik was en droog 'm met een haarelastiek om de opening aan de onderkant om die reden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven