Andijvie: pastasaus-vlek

24-06-2007 21:15 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een andijvie-vraag:

Ik heb een witte bloes, met daarop pastasaus geknoeid.

De vlek ging er niet uit in de was

Vlek daarna ingesmeerd met Ariel vloeibaar (voor witte was), in laten trekken en nog een keer gewassen op 40 graden.

De vlek is nog niet weg.

Wie vertelt mij hoe ik 'm eruit kan krijgen?

Bedankt, Jorinde.
quote:Jeetje, ik ga toch niet alleen voor 2 sokken een emmer mee naar de kèmping slepen? Ik heb verdorie mijn handen al vol met slaapzak, tent, tassen, zakken, en meer troep. Kunnen die sokken niet gewoon in een pannetje en dat een nacht laten staan dan?och die emmer vul je op de heenweg met allerlei onontbeerlijke zaken, (geen idee welke, ik kampeer nooit) misschien gewoon de schone sokken?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Hebben ze ze ook in lime-groen?;)Vinnik mooierderIk heb een witte..... ( en...... hou hem wit met...........Steradent  )
Okee, je moet 'm dus net zo lang schudden totdat hij vacuüm is.

En ookal heb ik alles al vol met slaapzak, tent, zakken, tassen en troep, nu ik weet dat er een handvat aan zit, kan ik van alles in de wasemmer doen, en kan hij alsnog mee naar de kèmping.
Hehe,ik snap 'm eindelijk.Geloof ik.:$
Als jij nou al zo'n emmer had gehad Jorinde dan had je dit hele topic niet hoeven openen ;)
quote:

En ookal heb ik alles al vol met slaapzak, tent, zakken, tassen en troep, nu ik weet dat er een handvat aan zit, kan ik van alles in de wasemmer doen, en kan hij alsnog mee naar de kèmping. Juistum....
quote:

En ookal heb ik alles al vol met slaapzak, tent, zakken, tassen en troep, nu ik weet dat er een handvat aan zit, kan ik van alles in de wasemmer doen, en kan hij alsnog mee naar de kèmping. Broodjes voor onderweg b.v.

Of als er iemand wagenziek wordt...(Maar dan wel eerst die broodjes eruit halen he?;))
Hè hè, we zijn eruit.

Inderdaad, laten we wel even on-topic blijven. Hoe zal het met mijn bloesje gaan?
quote:Als jij nou al zo'n emmer had gehad Jorinde dan had je dit hele topic niet hoeven openen ;)BTW Jorinde, is je bloes al schoon???
Aanraderrrrr van de week!!

Ook heel handig thuis, niet alleen op de kèmping... ;)
quote:Als jij nou al zo'n emmer had gehad Jorinde dan had je dit hele topic niet hoeven openen ;)Maar dan had ik nooit van die wasemmer gehoord.Dus ik ben wel blij nu;)
Is dit nou reclame?:D
quote:

quote: Jorinde2 reageerde

En ookal heb ik alles al vol met slaapzak, tent, zakken, tassen en troep, nu ik weet dat er een handvat aan zit, kan ik van alles in de wasemmer doen, en kan hij alsnog mee naar de kèmping. Broodjes voor onderweg b.v.

Of als er iemand wagenziek wordt...(Maar dan wel eerst die broodjes eruit halen he?;))

En als die emmer ff werkeloos staat te zijn, kun je er ook nog chips enzo in bewaren, want hij sluit luchtdicht heeee
Ik ben 't zat, ik heb 'm uit het sopje van de Vanish Oxy Action (probeer dat ook eens zo snel te zeggen als in de reclame) gehaald en hij hangt nu te drogen in de douche.
Chips kan ik niet bewaren, dus daar hoef ik geen Tupperware was/schudemmer voor te hebben.
Maar had ik een Tupperware was/schudemmer gehad, dan had ik er vast even ingekeken of er nog chips in zat, want daar heb ik nu best zin in. Hè hè!
quote:Ik ben 't zat, ik heb 'm uit het sopje van de Vanish Oxy Action (probeer dat ook eens zo snel te zeggen als in de reclame) gehaald en hij hangt nu te drogen in de douche.Nee, je moet de bloes NU in de wasmachine doen met wasmiddel en een tablet Steradent. en eventueel een schepje soda ( als je dat hebt )
Zuigwortel, ik kan de bloes nu niet in de wasmachine doen, dat maakt teveel lawaai nu. Kan het morgen niet, als ik 'm vannacht nog in de Vanish Oxy Action voor Universeel Gebruik laat staan dan?
Verdorie, hebben we dat weer.
quote:Verdorie, hebben we dat weer.:D Kijk eens op de Uitvechtplek;)
Ik ga slapen, met een wasemmer over mijn kop. Tot morgen!
Als je een wasemmer had gehad dan had je 'm daar de hele nacht in kunnen laten zitten... ik vrees dat je je bloes toch echt wel in de machine moet doen... Dan maar een paar uurtjes slaap minder, wat wil je nou? Een schone bloes of niet? :P
Ik ga ook slapen, welterusten! Lekker dromen over Tupperware, vacuum wasjes en pastasausvlekken etc ;)
Ik kan de wasmachine nu niet aandoen, dat geeft geluidsoverlast.
Welterusten allemaal:R

Ik ga ook zo slapen,alleen nog even kijken hoe die catfight afloopt.Nieuwsgierig ja,ik weet het:$

En Yorinde,niet die wasemmer op je hoofd zetten hoor,het ding trekt vacuum,weet je nog?;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven