Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 december 2015 om 11:10
quote:Star schreef op 20 december 2015 @ 11:03:
[...]
Dat geloof ik ook niet. Kan iedereen gebeuren.
En toch.... Ik merk absoluut dat je uitstraling 'terugkaatst'. En dan heb ik het niet over korte rokjes, tieten laten zien of in een hobbezak lopen. Maar over zelfverzekerdheid en niet bang zijn (of laten merken dat je bang bent)
Sinds ik boks (en dat stelt niks voor hoor vergeleken bij wat ze op een echte boksschool doen) en train weet ik wat ik moet doen, hoe hard ik kan meppen. Ik loop of fiets 's avonds / 's nachts niet meer om, ik weet dat ik harder rennen en sterker ben dan menige vent. Ik kijk mensen aan, ook dat geteisem dat rond hangt in de straat waar ik doorheen moet. Een 'nobody fucks with me' attitude doet echt wel wonderen, ik merk dat ik veel minder vervelende opmerkingen krijg. En als ze het proberen, is 1 blik vaak genoeg.
[...]
Dat geloof ik ook niet. Kan iedereen gebeuren.
En toch.... Ik merk absoluut dat je uitstraling 'terugkaatst'. En dan heb ik het niet over korte rokjes, tieten laten zien of in een hobbezak lopen. Maar over zelfverzekerdheid en niet bang zijn (of laten merken dat je bang bent)
Sinds ik boks (en dat stelt niks voor hoor vergeleken bij wat ze op een echte boksschool doen) en train weet ik wat ik moet doen, hoe hard ik kan meppen. Ik loop of fiets 's avonds / 's nachts niet meer om, ik weet dat ik harder rennen en sterker ben dan menige vent. Ik kijk mensen aan, ook dat geteisem dat rond hangt in de straat waar ik doorheen moet. Een 'nobody fucks with me' attitude doet echt wel wonderen, ik merk dat ik veel minder vervelende opmerkingen krijg. En als ze het proberen, is 1 blik vaak genoeg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 20 december 2015 om 11:24
zondag 20 december 2015 om 11:24
quote:Nouschi schreef op 20 december 2015 @ 11:12:
Ik zoek idd een logeerboerderij oid Thee. Iets waar je kunt logeren en waar wat te doen is in ieder geval.https://www.google.nl/#q=logeerboerderij
Ik zoek idd een logeerboerderij oid Thee. Iets waar je kunt logeren en waar wat te doen is in ieder geval.https://www.google.nl/#q=logeerboerderij
zondag 20 december 2015 om 11:30
quote:yasmijn schreef op 20 december 2015 @ 11:24:
[...]
https://www.google.nl/#q=logeerboerderijIk zoek ervaringen
[...]
https://www.google.nl/#q=logeerboerderijIk zoek ervaringen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 20 december 2015 om 11:31
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 11:10:
[...]
Mijn ervaring is dat die houding overal werkt, behalve op straat. Minder geflirt, maar nog net zoveel gefluit.
Het enige dat daar echt helpt, is een auto
Leeftijd is trouwens ook een factor. Uiteindelijk komt het allemaal goed
[...]
Mijn ervaring is dat die houding overal werkt, behalve op straat. Minder geflirt, maar nog net zoveel gefluit.
Leeftijd is trouwens ook een factor. Uiteindelijk komt het allemaal goed
zondag 20 december 2015 om 11:33
quote:yette schreef op 20 december 2015 @ 11:31:
[...]
Leeftijd is trouwens ook een factor. Uiteindelijk komt het allemaal goed Och, hier fluiten en roepen ze ieder oud lijk na
[...]
Leeftijd is trouwens ook een factor. Uiteindelijk komt het allemaal goed Och, hier fluiten en roepen ze ieder oud lijk na
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET