Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 20 december 2015 @ 10:58:

[...]

Ik vind nu juist die naam geniaal.Precies!
quote:yette schreef op 20 december 2015 @ 11:07:

[...]

Welja. En dan van de zomer zeker het gourmetstel mee naar de camping?!Jup, zomervakantie in de sneeuw. De omgekeerde wereld.
quote:Star schreef op 20 december 2015 @ 11:03:

[...]

Dat geloof ik ook niet. Kan iedereen gebeuren.

En toch.... Ik merk absoluut dat je uitstraling 'terugkaatst'. En dan heb ik het niet over korte rokjes, tieten laten zien of in een hobbezak lopen. Maar over zelfverzekerdheid en niet bang zijn (of laten merken dat je bang bent)

Sinds ik boks (en dat stelt niks voor hoor vergeleken bij wat ze op een echte boksschool doen) en train weet ik wat ik moet doen, hoe hard ik kan meppen. Ik loop of fiets 's avonds / 's nachts niet meer om, ik weet dat ik harder rennen en sterker ben dan menige vent. Ik kijk mensen aan, ook dat geteisem dat rond hangt in de straat waar ik doorheen moet. Een 'nobody fucks with me' attitude doet echt wel wonderen, ik merk dat ik veel minder vervelende opmerkingen krijg. En als ze het proberen, is 1 blik vaak genoeg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik zoek idd een logeerboerderij oid Thee. Iets waar je kunt logeren en waar wat te doen is in ieder geval.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leo, kunnen de konijnen ook graven in de ren? Die van mij hebben ooit heel sneaky en gang naar de buren gegraven, terwijl ik zeker wist dat de ren goed afgesloten was.
quote:MrsEinstein schreef op 20 december 2015 @ 11:18:

Leo, kunnen de konijnen ook graven in de ren? Die van mij hebben ooit heel sneaky en gang naar de buren gegraven, terwijl ik zeker wist dat de ren goed afgesloten was. Ja dat doen konijnen
quote:Nouschi schreef op 20 december 2015 @ 11:12:

Ik zoek idd een logeerboerderij oid Thee. Iets waar je kunt logeren en waar wat te doen is in ieder geval.https://www.google.nl/#q=logeerboerderij
Net besloten dat ik ga spijbelen van de gym. Sissi en haar Franzl it is.
Hopelijk komt moeder Konijn ook weer snel terug.
En met kerst gaan we een Star Wars marathon houden. Kunnen we na de kerstvakantie naar de bios voor de nieuwe. Zonder gezinnetjes, zonder kutpubers en zeurende kids met boze vaders in de pauze.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 11:25:

Net besloten dat ik ga spijbelen van de gym. Sissi en haar Franzl it is.Foei!
quote:yasmijn schreef op 20 december 2015 @ 11:24:

[...]

https://www.google.nl/#q=logeerboerderijIk zoek ervaringen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goeiemorgen allemaal! (Tvp )
quote:SaveTheDay schreef op 20 december 2015 @ 11:28:

[...]

Foei! Rust is een belangrijk onderdeel van je training zegt mijn trainer altijd
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 11:10:

[...]

En toch.... Ik merk absoluut dat je uitstraling 'terugkaatst'. En dan heb ik het niet over korte rokjes, tieten laten zien of in een hobbezak lopen. Maar over zelfverzekerdheid en niet bang zijn (of laten merken dat je bang bent)

Sinds ik boks (en dat stelt niks voor hoor vergeleken bij wat ze op een echte boksschool doen) en train weet ik wat ik moet doen, hoe hard ik kan meppen. Ik loop of fiets 's avonds / 's nachts niet meer om, ik weet dat ik harder rennen en sterker ben dan menige vent. Ik kijk mensen aan, ook dat geteisem dat rond hangt in de straat waar ik doorheen moet. Een 'nobody fucks with me' attitude doet echt wel wonderen, ik merk dat ik veel minder vervelende opmerkingen krijg. En als ze het proberen, is 1 blik vaak genoeg.

Mijn ervaring is dat die houding overal werkt, behalve op straat. Minder geflirt, maar nog net zoveel gefluit.

Het enige dat daar echt helpt, is een auto

Leeftijd is trouwens ook een factor. Uiteindelijk komt het allemaal goed
En het is nou niet dat ik keuteltje heet hè
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 11:25:

Net besloten dat ik ga spijbelen van de gym. Sissi en haar Franzl it is.Je weet dat het historisch niet correct is he?
quote:Nouschi schreef op 20 december 2015 @ 11:31:

En het is nou niet dat ik keuteltje heet hè
quote:yasmijn schreef op 20 december 2015 @ 11:31:

[...]

Je weet dat het historisch niet correct is he?Doet dat er toe?
Yas gaat op de negeer.
quote:linjmh schreef op 20 december 2015 @ 11:30:

Goeiemorgen allemaal! (Tvp )Goedemorgen, hierbij is je tvp bevestigd.
quote:yette schreef op 20 december 2015 @ 11:31:

[...]

Mijn ervaring is dat die houding overal werkt, behalve op straat. Minder geflirt, maar nog net zoveel gefluit.

Het enige dat daar echt helpt, is een auto

Leeftijd is trouwens ook een factor. Uiteindelijk komt het allemaal goed Och, hier fluiten en roepen ze ieder oud lijk na
quote:yasmijn schreef op 20 december 2015 @ 11:31:

[...]

Je weet dat het historisch niet correct is he?Niet?????????
quote:Nouschi schreef op 20 december 2015 @ 11:32:

Yas gaat op de negeer.Wie?
quote:Poltergeist2016 schreef op 20 december 2015 @ 11:32:

[...]

Doet dat er toe?Alles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven